Onko joku joutunut vaihtamaan peruutuskameran Kia Ceediin. Joutuuko vaihtamaan alkuperäiseen jonka hinta törkeä vai löytyykö tarvikkeena jonka hinta muutaman kympin. Ilmeisesti nykyiseen päässyt vettä sisälle koska kuva sumea
Kia Ceed peruutuskamera
7
3438
Vastaukset
- Anonyymi
sopiiko joku noista.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2334524.m570.l1313&_nkw=kia+ceed+cancellation+camera&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_odkw=kia+ceed+rear+cam&_osacat=0
https://www.wish.com/search/kia ceed peruutuskamera/product/5bb5a50cdb698a16c931b8c5?source=search&position=30- Anonyymi
Katselin noita aikasemmin ja ajattelin nyt ensin kysyä, onko joku vaihtanut kameran tarvikeosaan. Kiitos linkistä. Alkuperäisen hinta 800,00 euroa !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin noita aikasemmin ja ajattelin nyt ensin kysyä, onko joku vaihtanut kameran tarvikeosaan. Kiitos linkistä. Alkuperäisen hinta 800,00 euroa !!!
Johan tuolla hinnalla palkkaa takapenkille istuskelemaan jonkin työttömän vahtimaan peruutusta, varottelemaan ja huutelemaan etäisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tuolla hinnalla palkkaa takapenkille istuskelemaan jonkin työttömän vahtimaan peruutusta, varottelemaan ja huutelemaan etäisyyksiä.
Ihana kommentti.
- Anonyymi
Takuukorjauksena sain uuden kun alle neljän vuoden iässä alkoi myös kuva sumentua
- Anonyymi
Eikö se peruuttaminen onnistu ilman kameraa, Itsellä onnistunut kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Jos autossa sellainen on,niin pitää sen myös toimia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701