Hei
Nyt paikalla erittäin kokenut, intuitiivinen selvänäkijä, selväkuulija, enkelihoitaja, ennustaja ja kvanttivärähtely kokija.
Voin myös nostaa Sinulle kortin!
T Madame-Xanadu
Selvänäkijä ja kuulija paikalla, mitä haluat tietää
135
898
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko ikinä työpaikkaa, joudunko joskus töihin?
- Anonyymi
Näen vahvasti, että sinulla ei ole pelkoa töihinjoutumisesta. Näen myös, että saat pian karenssia ja veneerisen taudin joka näyttää olevan visvåsyylä!
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Löydänkö koskaan vaimoa, olen 48v ja edelleen kokematon.
- Anonyymi
Venäjän tulevaisuus
- Anonyymi
Kolmas maailmansota alkaa idästä.
- Anonyymi
Löydänkö koskaan oikeaa rakkautta, olen niin monta kertaa pettynyt? 🤔😩
- Anonyymi
Löydät kosmisen Rakkauden! Näen aurassasi todella kirkkaita värejä, rakkautesi ei ehkä kohdistu ihmiseen vaan Suurempaan tietoisuuteen ja entiteetiin!
T Madame-Xanadu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löydät kosmisen Rakkauden! Näen aurassasi todella kirkkaita värejä, rakkautesi ei ehkä kohdistu ihmiseen vaan Suurempaan tietoisuuteen ja entiteetiin!
T Madame-XanaduJos en halua alienia... onko pakko? 🤔🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos en halua alienia... onko pakko? 🤔🥺
Hei
Sinut on Valittu! Olet erityinen ihminen, tulet sen vielä ymmärtämään!
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi terveysasemaa ei voisi korvata kaukoparantajilla. Tulisi varmasti paljon halvemmaksi. Samalla voisi saada myös värianalyysin syyspukeutumiseen ja kuukauden Selvänäkijä-lehden tilauksen. "Menet vaan lattialle kontallesi, niin saadaan shakrat auki" "Mutta kun olen pyörätuolissa" "Etkö tiedä, että juuri tuollainen negatiivinen perusasenne sairastuttaa vielä pahemmin."
- Anonyymi
Tekeekö tulevat tilaisuudet varkaita vastakkainasetellen?
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009863286.html
https://www.hs.fi/talous/art-2000009867277.html- Anonyymi
Hei
Vastaan vain henk.koht kysymyksiin, en availe linkkejä. Ymmärtäkää, en ota kantaa yhteiskunnalisiin asioihin enkä maailman tilaan.
Vain ihmisten henkilökohtaisiin asioihin!
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Onko moktarin talo uudehko vai se kaupungin vuokrayksiö Roihuvuoressa?
Moktar.Gubta
2023-09-20 13:37:34
UUSI
"Toivottavasti Moktar sinun naapuriisi tai alakertaan perustetaan Moskeija."
Se olisi hieman vaikeaa.
Asun uudehkossa, velattomassa omakotitalossa ja minun pitäisi itse perustaa se moskeija. Alakertaan rakentaminenkin voi tökkiä, kun talossa ei ole maanalaista kerrosta vaan maanvarainen laatta. Perustusten alle voi teoriassa kaivertaa jotenkin, mutta se pitäisi tehdä sivusta ja perustuksia häiritsemättä.
Voisinko tehdä sen moskeijan pihalle erillisenä rakennuksena? Rakentamisoikeutta kyllä riittää, koska tonttini on iso.
Kysyy, Moktar? ;)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18017840/moskeija-paivakoti-vai-lastenkerho---nyt-oyhotetaan!#comment-123209968
Jaa että uudehko talo? Saahan sitä unta nähdä...- Anonyymi
Hei
Vastaan vain henk.koht kysymyksiin, en availe linkkejä. Ymmärtäkää, en ota kantaa yhteiskunnalisiin asioihin enkä maailman tilaan.
Vain ihmisten henkilökohtaisiin asioihin!
T Madame-Xana
- Anonyymi
Nosta minulle kortti 🥶
- Anonyymi
Hei
Nostin sinulle kortin, nousi karenssi kortti. Tulet pian saamaan pitkän karenssin!
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Nostin sinulle kortin, nousi karenssi kortti. Tulet pian saamaan pitkän karenssin!
T Madame-XanaduHöpöjä puhut.
- Anonyymi
Aina kun saan työn, saan pian potkut, työpanostani on kuvailtu riittämättömäksi ja osaamistani heikoksi. En täytä tavoitteita. Motivaationi on riittämätön, näin sanotaan.
Miksi aina käy näin? 😣- Anonyymi
Hei
Näen asian niin, että olet sellainen. Älä kuitenkaan masennu. Etsi korkeampaa tietoisuutta niin pääset astraali tasolla korkeammalle.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
NO NIIN LIEKSALAISET PULIPENKKI KULTTUURIN YSTÄVÄT PRAHEN PATSAS VARTIO PUISTOO SAA DOKAAJAT RAUHASSA KURLATA KUIVAA KULKKUA ERILLAISILLA NESTE TUOTTEILLA JOTKA RAHOTTAA MAKSAA SOSSU JA KELA. SUOMEN SUURIMMAN LAULUKUORON ELI ALKON LAULAJAT RAHOTTAA ALKO. SATAMASSA PYTTY RILLI KIVASTI LÄMMITTÄÄ JA KORVENTAA HAMPPARIN KÄYRÄÄ KANANKOIPEE JA SPURGUT SÖNKKÄÄ JA VÄLILLÄ YRJÖÖ HUUTAA.
- Anonyymi
Hei
Olenko ikuisesti bemaristi ja onko aitonaiseni jonne ollut minulle uskollinen?
Löydänkö onneni jonnen ja bemarin kanssa?
Kunnioitten
Jatkuvasyytely- Anonyymi
Hei
Et ole, näen erittäin voimakaasti, että pian ostat Teslan ja koet vihersiirtymän. Pääset myös samalla homoudestasi ja saat vihdoin ekaa kertaa kokea pinpin!
Vastaan kuperkeikkahullulle. Sinä olet Esan transu jota jaetaan ympäri maakuntia. Ja jossain vaiheessa olet kuin tulpatonmopo. Ja joudut kerjäämään. Esa etsii uuden. Heti kun saa uudenmman BMW. Sihän sitä rahoitat ahnuksellasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan kuperkeikkahullulle. Sinä olet Esan transu jota jaetaan ympäri maakuntia. Ja jossain vaiheessa olet kuin tulpatonmopo. Ja joudut kerjäämään. Esa etsii uuden. Heti kun saa uudenmman BMW. Sihän sitä rahoitat ahnuksellasi.
Sinun sielusi on rauhaton. Hae harmoniaa ja rauhaa. Ajattelet liikaa maallisia asioita, kuten jonnea, bemaria ja tummelia. Älä häpeä itseäsi, anna toisten hävetä sinua.
- Anonyymi
Tämänhän kirjoitti kuperkeikkahullu. Joka kyselee onko naisella hyvä pimppi. Ja onko hänellä hyvä ahnus. Sillä kyselee ahnuksesta koska sitä joutuu jakamaan ympäsi suomea. Koska Esa haluaa uudemman Bmw. Jota rahoitaa kuperkeikkahullu olemalla jakorasia.
Tätäkyselen: kuperkeikkahullu joka on jo tuhatalotusta paskanjauhajana Bmw solvannut ja olenhan saavuttanut nyt tuhanen mul..n rajan ahnuksessani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänhän kirjoitti kuperkeikkahullu. Joka kyselee onko naisella hyvä pimppi. Ja onko hänellä hyvä ahnus. Sillä kyselee ahnuksesta koska sitä joutuu jakamaan ympäsi suomea. Koska Esa haluaa uudemman Bmw. Jota rahoitaa kuperkeikkahullu olemalla jakorasia.
Tätäkyselen: kuperkeikkahullu joka on jo tuhatalotusta paskanjauhajana Bmw solvannut ja olenhan saavuttanut nyt tuhanen mul..n rajan ahnuksessani.Näen korteistani että tuhannen rajasi jonnen ahnuksessa ylittyi jo viime kesänä, nyt jo 2000 lähenee hyvää vauhtia. Jollet menetä kiihkeyttäsi niin saavutat tuon rajan jo ennen joulua.
Tummeli liukastaa kulkusi romantiikan tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun sielusi on rauhaton. Hae harmoniaa ja rauhaa. Ajattelet liikaa maallisia asioita, kuten jonnea, bemaria ja tummelia. Älä häpeä itseäsi, anna toisten hävetä sinua.
En tosiaan häpeä
Olen vaan huolissani näistä jotka puhuupaskaa ja vääristelee
- Anonyymi
Viddu mikä näkijä täähän on ihan humbuukia!
- Anonyymi
Totuus tekee kipeää.
- Anonyymi
Olen masentunut, löydänkö enää ikinä iloa elämään?
- Anonyymi
Hei
Et löydä, saat lisää karenssia ja vieläpä veneerisen taudin. Ei kannata kuitenkaan surra asiaa. Kannataa syödä ruohoa.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Montako koneinsinööriä on Lieksassa töissä?
- Anonyymi
Sivullisena arvoisin lieksalaisten koneinsinöörien työllistymisasteen olevan 300% ja rapiat!
Ei huono!
- Anonyymi
En osaa valita. Mitä teen? Olen kaupassa ja yritän hankkia K-menua tai x-traolutta jopa Pirkkaa. Pinppikin on mielessä paljaana. Olen myös kaatokännissä ja työtön kuntoutuja 9€?
- Anonyymi
Hei
Tulet pian sammumaan ja ribuloit housuihisi.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Syökö susi lieksalaiset?
- Anonyymi
Tutkijana tiedän ettei sudet ole hulluja tai idiootteja, joten lieksalaiset voi olla täysin huoletta syödyksi tulemisestaan. Joku raja se on metsän eläimilläkin mitä ravinnokseen käyttävät!
Lieksalainen.... Phyi perkele! Ennemmin vaikka märännyttä paskaa!
- Anonyymi
Minulla on huomenna deitit, koenko rakastumisen?
- Anonyymi
Hei
Et koe, tulet saamaan pakit koska menet paikalle pirkka pöhnässä ja savet kalsareissa.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Olen pannut humalaisennäkijää. Paljaalla.
- Anonyymi
huijari
- Anonyymi
Ei ole vaan aito näkijä jolta sain avun!
- Anonyymi
Luotan täysin Madame Xanaduun! 👍
- Anonyymi
Yhtä luotettava kuin kaupunginhallitus ja - valtuusto. 👍
- Anonyymi
Madame Xanadu rehellinen ennustajanäkijä, ei huijaa yksinäisiltä mummoilta rahoja.
- Anonyymi
homoaidsmälli ksanaduu oiojoiijoi xsanaduu appå piisi 1978
- Anonyymi
Mä voin ennustaa onko huomenna pouta, jos saan pinppiä paljaalla. Ounastelen pimpinkarvasta. Kikkura on sadetta suora poutapanoo paljaallaPirkkaolut pöhnässä.
- Anonyymi
Jonne jonne näytä sarves onko huomenna pouta
- Anonyymi
Pääsenkö koskaan jatkuvasyytelyn bemarin kyytiin, vai onko hän ja jonne erottamattomat?
- Anonyymi
Kuperkeikkahullu ei pääse kyytiini. Minä en kuljeta homoja. Ja mitä se Esakin sanoisi sulle? Saisit varmasti rottinkipiiskalla kunnolla ja esanaseen kurkuusi oikein syvälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuperkeikkahullu ei pääse kyytiini. Minä en kuljeta homoja. Ja mitä se Esakin sanoisi sulle? Saisit varmasti rottinkipiiskalla kunnolla ja esanaseen kurkuusi oikein syvälle.
Kuljetathan! Aitonaistasi Jonnea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä kuljeta ketään jonnea. On nainen jolla on pimppi
Kysyhän naapuriltasi millainen se on ? Kyllä se kertoo kun sanot jotta et tiedäsiitä enempää kuin sika tuulimyllystä. Joten kuperkeikkahullu rohkeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä kuljeta ketään jonnea. On nainen jolla on pimppi
Kysyhän naapuriltasi millainen se on ? Kyllä se kertoo kun sanot jotta et tiedäsiitä enempää kuin sika tuulimyllystä. Joten kuperkeikkahullu rohkeutta.Jonnella pimppi...?! Aika harvinaista, mutta ei suinkaan mahdotonta. Kahdet vehkeet aitonaisella antaa uusia mahdollisuuksia. Melko vekkuli tämä jatkuvasyytely...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei ole jonnea kyydissä . Kutemn sinä olet Esan kyydissä sinisessä bemussa. Ja olet Esan Jonne. Onkoselvinnyt mihin Esa vie sinut jakamaan ahnustasi. Esahan haluaa uudemman BMW. Ja sinähän sen maksat. Jopa varastat äitiltäsi bensarahat. Olet todella pervo johon ei muut pysty. Oletko ylpeä siitä?
- Anonyymi
No niin, tuhannen taalan kysymys: Kuka on se henkilö joka tekee perättömiä ilmiantoja Kihniöllä?
- Anonyymi
-Kuka tappoi naisen Tyrväällä?
-Ai millä tappoi...? - Anonyymi
Humalaspäissäni laitoin paljaalla reunatiellä jotain naista, millaisena näet nyt tulevaisuuteni? 😐
- Anonyymi
Hei
Nainen on raskaana ja maksat 9kk päästä elareita. Näen, että sait aktissa veneerisiä tauteja, ainakin gupan ja visvåsyylän. Masennut ja alkoholisoidut. Päädyt puliksi.
Hauskaa syksyä!
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Nainen on raskaana ja maksat 9kk päästä elareita. Näen, että sait aktissa veneerisiä tauteja, ainakin gupan ja visvåsyylän. Masennut ja alkoholisoidut. Päädyt puliksi.
Hauskaa syksyä!
T Madame-XanaduVoi ei... kaduttaa ja itkettää 😭
- Anonyymi
Onko jatkuvasyyttelyn mies Jonne vai Esa?
- Anonyymi
Esa omistaa tämän kuperkeikkahullun ja kutsuu sitä jonneksi. Joka on Esan transuorja. Jota jyystää ilman tummelia. Siitä kokototuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esa omistaa tämän kuperkeikkahullun ja kutsuu sitä jonneksi. Joka on Esan transuorja. Jota jyystää ilman tummelia. Siitä kokototuus.
Ai aitonaisen kokototuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaaan Esan omaisuutta olevan kuperkeikkahullun totuus. Hänhän kulkee jo nykysin liekssakin naisten asuissa. On kyllä järkyttävänäky. Ja on nytkin maakunta kierroksella. Johon vie Esa oman transu orjansa. Jota jakaa ja kerää rahat. Kuperkeikkahullu kertoo lähemmin missä oli jakamassa ahnustaan. Näki minut ja minä näin hänet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän voit päätellä onko tämä kuperkeikkahullu aitonainen vai ei. Ainskaan hän eitiedä naisenpimpistä mitään. Etse kertoi sen. Minä tiedän. Ja nyt pitää kysyä oletko samaa seuraa kuperkeikkahullun kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sihän voit päätellä onko tämä kuperkeikkahullu aitonainen vai ei. Ainskaan hän eitiedä naisenpimpistä mitään. Etse kertoi sen. Minä tiedän. Ja nyt pitää kysyä oletko samaa seuraa kuperkeikkahullun kanssa?
Hei
Haluaisin tietää heittääkö jatkuvasyytely koko ajan kuperkeikkaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaaan Esan omaisuutta olevan kuperkeikkahullun totuus. Hänhän kulkee jo nykysin liekssakin naisten asuissa. On kyllä järkyttävänäky. Ja on nytkin maakunta kierroksella. Johon vie Esa oman transu orjansa. Jota jakaa ja kerää rahat. Kuperkeikkahullu kertoo lähemmin missä oli jakamassa ahnustaan. Näki minut ja minä näin hänet.
Miten voit tietää kun olet 500 km päässä?
Oletkin lieksassa ja tarkkailet tapahtumia bemariparkin näköalapaikalta käsi jonnen ahnuksessa. Kiinni jäit!
- Anonyymi
Ostin Esa-Takomosta Salora väriteeveen. Värit ei näy mitä teen Pirkkaolutta on ja banjo?
- Anonyymi
Millaisena näet kaarisillan kohtalon?
- Anonyymi
Hei
Näen kaarisillan tulevaisuuden valoisana, se ennallistetaan ja korjataan. Sillasta tulee Lieksan vetonaula, paras nähtävyys!
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Saanko tänään illalla pinppiä? 🥺
- Anonyymi
Ensin kannattaa käydä Reiki-kurssi. Osaat sitten käyttää oikein reikiä.
- Anonyymi
Hei
Valitettavasti en näe sinua työstämässä pinppiä, mutta saatat saada miehistä ahnusta!
Hauskaa viikonloppua!
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Valitettavasti en näe sinua työstämässä pinppiä, mutta saatat saada miehistä ahnusta!
Hauskaa viikonloppua!
T Madame-XanaduHöh... voi ei 🥺😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... voi ei 🥺😭
Älä masennu, ota k-menua 👉🍺
- Anonyymi
Näkeekö selvänäkijä pulipenkillä yhtään selvää, vai onko niin että kaikki ovat ikuisesti selviämättömiä selvittämättömässä tilassa?
- Anonyymi
selvitän asian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selvitän asian.
Selvitä samalla miksi aikaisempi vastaukseni "Selevä" on poistettu!
Ymmärtääkseni se ei sisällä rasistista piiloviestíntää tai muutakaan mitä voitaisiin pitää epäasiallisena.
- Anonyymi
Hei
Näen selvästi, että pulipenkillä kiertää petturi, sillä on kossupullossa vain vettä mutta esittää humalaista. Illan pimetessä nappaa jonkun juopuneen pulin, rahaa pusikkoon ja tekee pulille "temput". Tiedätte varmaan mitä tarkoitan...
T Madame-Xanadu- Anonyymi
Taitaa olla se helluntailainen Jokke??
- Anonyymi
En tiedä, mistä "tempusta" nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mistä "tempusta" nyt puhutaan? 🤔
Tietystikin siitä tempusta mitä taikurit ei voi paljastaa.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietystikin siitä tempusta mitä taikurit ei voi paljastaa.....
Millaisesta taikurista nyt puhutaan? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Holmesin Jussi, sepä taikapuikolla taikoi ihmeitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea vastata koska taikurit muuttaa itsensä milloin minkinlaiseksi hahmoksi.
Olkoon nimi vaikka Pullover tai Puliver, mikä nimi ei tietystikään liity millään lailla pulipenkkiin tai puliloihin. Ihan yht`äkkiä hän voi olla ja istua siinä ja heti kohta tekee katoamistempun ja hoppelis vaan.... ilmestyykin kaikkien hämmästykseksi pusikosta muuttuneena kahdeksi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea vastata koska taikurit muuttaa itsensä milloin minkinlaiseksi hahmoksi.
Olkoon nimi vaikka Pullover tai Puliver, mikä nimi ei tietystikään liity millään lailla pulipenkkiin tai puliloihin. Ihan yht`äkkiä hän voi olla ja istua siinä ja heti kohta tekee katoamistempun ja hoppelis vaan.... ilmestyykin kaikkien hämmästykseksi pusikosta muuttuneena kahdeksi!Sovitaan nyt tällä kertaa niin että nimi on Pullover tai Puliver Houkka, mikä tietysti tuo mieleen Oliver Hawkin, mutta ei ole edes sukulaista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaan nyt tällä kertaa niin että nimi on Pullover tai Puliver Houkka, mikä tietysti tuo mieleen Oliver Hawkin, mutta ei ole edes sukulaista!
Aku Ankalla on koira nimeltään Pulivari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku Ankalla on koira nimeltään Pulivari!
Onhan kuperkeikkahullun toinen nimi pulivari ahnusta jakava jakorasia.
- Anonyymi
Saanko enää ikinä töitä, olen jo masentunut
- Anonyymi
Hei
Et saa, koska olet vätkylä, näen tämä kirkaasti.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Alan epäillä että tämä Xanadu on TE toimiston myyrä!
- Anonyymi
On herännyt epäilys että madame xanadu on... Jatkuvasyyttely!
- Anonyymi
Saattaa olla, ennustaa jonnen ahnuksesta......
- Anonyymi
Moi oolen ujo furry löydänkö ikinä furry kumppania ?
- Anonyymi
Hei
Näen orava furryn, löydät siis orava kumppanin, löydät sen metsästä!
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Mistä johtuu että ahnukseni on kipeä, olenko jonne?
- Anonyymi
Hei
Olen selvänäkijä, en lääkäri. Hakeudu terveyskeskukseen.
T Madame-Xanadu
- Anonyymi
Saanko tänään pinppii😵💫
- Anonyymi
Hei
Et saa. Et tule koskaan saamaan pinppiä.
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Et saa. Et tule koskaan saamaan pinppiä.
T Madame-XanaduHöh.. 😩😥🥺
- Anonyymi
Annan energiahoitoa elimeesi.
Anonyymi kirjoitti:
Höh.. 😩😥🥺
Älä sure, voi silti saada miehistä ahnusta!
- Anonyymi
Onks pakko vetää käteen jossei taho, mitä!
- Anonyymi
Nyt pitäisi nähdä oikein selvästi, eli mitenkä käy monille tämän palstan käyttäjille: "Laittomiin tekoihin sharia-laissa lasketaan esimerkiksi homoseksuaalisuus
ja rukouksen väliin jättäminen." Olen erittäin huolissani koska minulla on vahva epäilys monien syyllistyvän kumpaankin rikkeeseen!- Anonyymi
Ensinmäisenähän lähtee lahtipenkkiin kuperkeikkahullu joka on horo. Ollut koko ajan jakorasiana. Tosin siellä ekat kokemukset ovat m+m kesken. Kuitennin tunnen mul... kuperkeikkahullu on ekana varmasti pääpölkyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinmäisenähän lähtee lahtipenkkiin kuperkeikkahullu joka on horo. Ollut koko ajan jakorasiana. Tosin siellä ekat kokemukset ovat m m kesken. Kuitennin tunnen mul... kuperkeikkahullu on ekana varmasti pääpölkyllä.
Oletko lomalla suljetulta? Et voi oikein hyvin...
- Anonyymi
Saanko ikinä töitä?
- Anonyymi
Sivullisena vastaan:
Oon ollu ruuhka-avustajana kirjottamassa lieksalaisille määräyksiä töihin ja tuossa kun äkkiä vilikasin, nii siulle näyttäs olevan varattuna haaskantyötä ketun ja karhun metästykseen.
Alaha varrautuu kun paikka vappautuu heti lokakuun alussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullisena vastaan:
Oon ollu ruuhka-avustajana kirjottamassa lieksalaisille määräyksiä töihin ja tuossa kun äkkiä vilikasin, nii siulle näyttäs olevan varattuna haaskantyötä ketun ja karhun metästykseen.
Alaha varrautuu kun paikka vappautuu heti lokakuun alussa.No, meinas unohtuu!
Koitaha arvata minkä syyn takia paikka vappautu?
Että ota sillä suhtautumisella sitten! - Anonyymi
Hei
Et saa ikinä töitä, mutta näen kirkkaasti, että saat pian karenssia 4kk
T madame-Xanadu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Et saa ikinä töitä, mutta näen kirkkaasti, että saat pian karenssia 4kk
T madame-Xanadu🥺😩😰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullisena vastaan:
Alaha varrautuu kun paikka vappautuu heti lokakuun alussa.Työttömät ovat laihoja, ei kelpaa. Mutta ottakaa valtuuston rasvamahat haaskantehtävään.
Anonyymi kirjoitti:
Työttömät ovat laihoja, ei kelpaa. Mutta ottakaa valtuuston rasvamahat haaskantehtävään.
T Madame-XanaduEi se niin mene!
Luun läheltä se liha on hyvää joten haaskan hommiin työttömät on kuin tehty,
siis köyhät työttömät.
- Anonyymi
The chocolate train is coming, the gay people are rejoicing.
- Anonyymi
Näekkö vieläkö lieksan sossussa jaetahan bensarahhoo?
- Anonyymi
pääsenkö nisti naapureista eroon muuten kun muuttamalla pois???
- Anonyymi
Olen nähnyt kirjoitettavan "lopullisesta ratkaisusta," mitä se sitten tarkoittaneekaan.
- Anonyymi
Olenko homoseksuaali 🤔
- Anonyymi
Hei
Valitettavasti et ole, et kuitenkaan koskaan tule saamaan pinppiä.
T Madame - Xanadu
- Anonyymi
Riittääkö tummeli kesään asti vai joudummeko hankkimaan korvikkeita?
T: huolestunut jonne- Anonyymi
Hei
Ei riitä, mutta saatte valtavan tynnyrillisen kiinalaista akselirasvaa. Saatte myös kivuliaan herpeksen tattiin.
T Madame - Xanadu - Anonyymi
Suositeltava korvikeaine on silicone spray!
Väritön aine joka liukastaa ja suojaa tehden kiiltävän lopputuloksen.
Se myös estää jäätymiseltä ja kovettumiselta. Aine suihkutetaan kätevästä spraypullosta. Tarpeen käyttää talvella ja kesällä.
Tuo "estää kovettumiselta" hieman arveluttaa, mutta ehkäpä se ei kuitenkaan tarkoita sitä mitä joku voisi kuvitella!
Huomaa: "tehden kiiltävän lopputuloksen....
- Anonyymi
Osaatko madame X selittää unia?
Unessa minulle ilmestyi jatkuvasyyttely joka halusi tummeloida ahnukseni ja viedä minut lahteen bemariajelulle. Kun heräsin niin oli kylmä hiki pinnassa ja vapisutti.
Mitä tuo uni tarkoittaa ja oliko se enneuni?- Anonyymi
Hei
Se tarkoittaa että saat kivuliaan veneerisen taudin ja Venäjä hyökkää ydinasein Lieksaan.
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Se tarkoittaa että saat kivuliaan veneerisen taudin ja Venäjä hyökkää ydinasein Lieksaan.
T Madame-XanaduIhanaa. Kiitos, madame-xanadu.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4332782Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1141966Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5121764Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1501552Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla631443Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111388- 581265
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia12972- 41954
- 59866