Olen 19 Vuotias tyttö ja nyt haluan puhua mitä tein 5 vuotta sitten kun olin 14 vuotias
Olin pihalla 5 vuotias veljeni kanssa ja sitten hän sanoi että mene tonne kadulle ilman mitään vaatteita ei edes alusvaatteita vaatteita kävelee niin saat 200€ mä otin kaikki vaatteet POI ja meni kävelee kaikki tuijotti mutta sitten joku mies juoksi mun luo ja sanoi et hyvä et tollasii rohkeita tyttöjä vielä löytyy ja anti 50€ ja se oli sen arvosta mutta oli toi kyl tosi noloo mut se tuntu ihanalta kun pimppi saa olla ilman vaatteita ja olla vapaana kokeilkaa vaikka jos on kauan ilman vaatteita se tuntuu tosi ihanalta mä teen nykyään niin joka päivä ku oon kotoo niin olen veljeni edessä ihan rennosti alasti se tuntuu niin mukavalta se ei enää oo pelottavaa kokeilkaa niin ymmärrätte. Mutta kertokaa ihmeessä teidän noloja pimppi juttuja?
Noloja pimppi juttuja
2
955
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 13 V tyttö ja Olin kerran uimahallissa ja se oli vasta aukeamassa minä menin sisälle ja olin ihan alasti kun tänne tuli tosi paljon poikia sisälle ja tajusin että olen väärässä puku huoneessa ja yksi poika tuli mun luo ja sanoi et hieno pimppi ja sä oot väärällä puolella. Ja se oli noloo et ne näki mun pimpin 🫢🫢
- Anonyymi
Kesämökillä otin aina aurinkoa kallioilla alasti kunnes tajusin etä naapurin ukkohan se välillä kävi kurkkimassa,tais kiikaroidakkin,no eipä se mua haitannu,muutamia kertoja tahallaa kiusasin sitä niin sepä jätti tiirailut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913148Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k147720Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911179Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980