Jos vene on täynnä populaa ylityksessä ja joukossa on pariskuntia, niin onko yleisin ratkaisumalli pidättäytyminen vai miten hommat hoidetaan?
Avomeriseksi
25
1264
Vastaukset
- Anonyymi
No ryhmääkö haaveilit siellä touhuttavan?
Pitkällä legillä on muutakin ajattelemista kuin nussiminen.
Ei muutaman tunnin unilla ja huonoilla syömisillä todellakaan päällimmäisenä ole ruveta pyllistämään jollekin puutteessa olevalle pojulle.
T: Pallon ympäri kiertänyt naisoletettu - Anonyymi
Entä jos on sinkkuja?
- Anonyymi
Mitä väliä onko populaa? Purjehtijat vetää käteen. Kysy vaikka Harkimolta.
- Anonyymi
Kyl se näin menee. Nopeet kädet ahtaassa vessassa ja takaisin kannelle tuuleen.
- Anonyymi
Pariskunnilla usein muutenkin hiljaista sen homman suhteen. Niin tuskin veneessä aktivoidutaan. Kani osaston geenit jos omaavat, niin kyllä kai silloin olosuhteissa ja keleissä silti vähän pystyy lusikassa pötkötellä 🥰
- Anonyymi
Jopa on joku taas ongelman keksinyt. Liekö sama aavistuksen aikuistuneena, joka takavuosina pohti vesinokkaeläimen seksielämää.
- Anonyymi
Jos sinun pitää kysyä, miten hommat hoidetaan, niin olet todella ulkona kuvioista.
- Anonyymi
Vene on retkeilyväline, epähygieeninen ja epämukava. Purjehdus vetääkin puoleensa ihmisiä, joilla on matala libido.
Tunnettu sanontahan purjehduspiireissä on, että mitä pitempi masto, sitä pienempi halu. Jotenkin ihminen aina kompensoi.- Anonyymi
Oletko koskaan miettinyt miksi kaikki sataman veneet keinuvat eri tahtiin ja jotkut keinuvat täysin tyynessäkin? 😉 Fairya fendareihin jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt miksi kaikki sataman veneet keinuvat eri tahtiin ja jotkut keinuvat täysin tyynessäkin? 😉 Fairya fendareihin jne.
Jos nai veneen suuntaisesti niin masto ei juuri heilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nai veneen suuntaisesti niin masto ei juuri heilu.
Näin laiturilta katsottuna kannattaisi sopia toisen parin kanssa hässimisestä samaan aikaan, mutta eri tahtiin. Aplitudi ei kasvaisi ja naapurit ihmettelisi taajuutta.
- Anonyymi
Tähän on oma etiketti. Löytyy oppaasta Safety of Life at Sea (SOLAS). Kiinnostus partneria kohtaan ilmaistaan kliksauttamalla oma turvanarun haka kiinni toisen osapuolen vyötäröhihnaan.
Annetaan sen olla muutama minuutti. Aletaan sitten pikkuhiljaa kelata narua sisään. Jos ei tavoiteltu kohde vieläkään irrota hakaa vyötäröhihnastaan, päästetään hihna uudestaan löysäksi ja aloitteentekijä siirtyy purjevarastoon. Nyt kelataan naru uudestaan sisään ja lopuksi suljetaan purjevaraston ovi. Usein siihen on asennettu Varattu-valo.
Joissain isommissa veneissä on ammattimainen purjevarastonhoitaja. SPV:n rituaaliohjekirjan mukaan hän on yleensä maissa mastovajapäällikön vaimo.- Anonyymi
Meillä ei mennyt ihan SOLAS mukaan. Gastit veti polsteekin suoraan parruun. Ei siinä purjevaraston hoitajia kyselty.
- Anonyymi
Siis aito miehinen avomeripurjehtija vetäisee toista miespuolista hanuriin, eihän ennenmuinoin purjelaivoissakaan muita ollut kuin miehiä. Kohteliasta on tehdä se vaikka maston takana, eihän tosi purjehtijalla ole juurikaan rasvaprosenttia joten ei sieltä paljoa näy
- Anonyymi
Typerä kommentti typerään aloitukseen. Linjaxsa kuitenkin tämän saitin keskusteluihin.
- Anonyymi
Todella typerä, mutta tän palstan taso vaan laskee koko ajan
- Anonyymi
Ei se ole typerää. Se on hatunnoston arvoinen saavutus. Voiko taso tästä enää laskea?
- Anonyymi
Linkissä ARC kisassa seksistä veneessä. Pitkä purjehdus ja aluksessa yksi demokraattinen laydy, hienoa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5295320/pitkalla-purjehduksella?changed=1695538067- Anonyymi
Höpö höpö. Kukaan laita mihinkään Vauva.fi:hin tunnistettavilla tiedoilla tuollaisia juttuja.
Kyseisessä kisassa ei montaa suomalaisvenekuntaa ollut. Jonkun runkkarin mielikuvitusta... - Anonyymi
Olin mukana tuossa veneessä. Oli tosiaan hienoa päästä välillä pelaamaan korttia rouvan kanssa, kun nuo muut lukivat vaan koko ajan kirjoja.
- Anonyymi
Meillä veneseurassa oli Itä-Euroopan vapautumisen jälkeen eräs strippibaariyrittäjä jäsenenä.
Hänen henkilöstöstä löytyi halukkaille aina gasteja Moldoviasta, Romaniasta, Sloboista ym. Toimintaa oli myös metsästysseurojen suuntaan. Jahtimajoille oli usein varattu punakyntisiä riekkoja mukaan. - Anonyymi
Purjehduspiireissä on näitä pukukoodilla punafarkkuisia tyyppejä. Koodi tarkoittaa seksiä ilman naista, veneessä tai maissa.
- Anonyymi
Takana 50v seksielämää, perustuu siihen että olen poikamies.
Enkä purjehdi.- Anonyymi
Voihan sitä olla poikain mies tai miesten poika. Miten vaan.
T. Toyboy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401