Olen 19 Vuotias tyttö ja nyt haluan puhua mitä tein 5 vuotta sitten kun olin 14 vuotias
Olin pihalla 5 vuotias veljeni kanssa ja sitten hän sanoi että mene tonne kadulle ilman mitään vaatteita ei edes alusvaatteita vaatteita kävelee niin saat 200€ mä otin kaikki vaatteet POI ja meni kävelee kaikki tuijotti mutta sitten joku mies juoksi mun luo ja sanoi et hyvä et tollasii rohkeita tyttöjä vielä löytyy ja anti 50€ ja se oli sen arvosta mutta oli toi kyl tosi noloo mut se tuntu ihanalta kun pimppi saa olla ilman vaatteita ja olla vapaana kokeilkaa vaikka jos on kauan ilman vaatteita se tuntuu tosi ihanalta mä teen nykyään niin joka päivä ku oon kotoo niin olen veljeni edessä ihan rennosti alasti se tuntuu niin mukavalta se ei enää oo pelottavaa kokeilkaa niin ymmärrätte. Mutta kertokaa ihmeessä teidän noloja pimppi juttuja?
Noloja pimppi juttuja
Anonyymi-ap
3
677
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kiva lähetä sun pimpistä kuva
- Anonyymi00002
tosi rohkeet mut myös outoo. jos miettii et näkee tytön nakuna tiellä
- Anonyymi00003
voitko laittaa kuvan kun oot siinä ja jos haluut suositella sitä pimppi juttua niin mee helsingin keskustaan nimittäin sillä jos missä niin siellä on väkeä jos vielä teet tota mä en uskaltais tehä sitä isolle joukolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3471287- 54763
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55748- 38735
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152653- 46631
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa60623Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26621- 57618
- 46576