Olen 19 Vuotias tyttö ja nyt haluan puhua mitä tein 5 vuotta sitten kun olin 14 vuotias
Olin pihalla 5 vuotias veljeni kanssa ja sitten hän sanoi että mene tonne kadulle ilman mitään vaatteita ei edes alusvaatteita vaatteita kävelee niin saat 200€ mä otin kaikki vaatteet POI ja meni kävelee kaikki tuijotti mutta sitten joku mies juoksi mun luo ja sanoi et hyvä et tollasii rohkeita tyttöjä vielä löytyy ja anti 50€ ja se oli sen arvosta mutta oli toi kyl tosi noloo mut se tuntu ihanalta kun pimppi saa olla ilman vaatteita ja olla vapaana kokeilkaa vaikka jos on kauan ilman vaatteita se tuntuu tosi ihanalta mä teen nykyään niin joka päivä ku oon kotoo niin olen veljeni edessä ihan rennosti alasti se tuntuu niin mukavalta se ei enää oo pelottavaa kokeilkaa niin ymmärrätte. Mutta kertokaa ihmeessä teidän noloja pimppi juttuja?
Noloja pimppi juttuja
Anonyymi-ap
3
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva lähetä sun pimpistä kuva
- Anonyymi00002
tosi rohkeet mut myös outoo. jos miettii et näkee tytön nakuna tiellä
- Anonyymi00003
voitko laittaa kuvan kun oot siinä ja jos haluut suositella sitä pimppi juttua niin mee helsingin keskustaan nimittäin sillä jos missä niin siellä on väkeä jos vielä teet tota mä en uskaltais tehä sitä isolle joukolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150