Savolaisissa naisissa on aika outo piirre.. ne lähtee muitten keksimiin juttuihin mukaan. Kavereita tulee ja menee, mutta kuka on tai on ollut se oikea ystävä? Siinäpä vasta kysymys, jota jokaisen naisen pitäisi miettiä tarkkaan. Omassa aika janassa taakse päin ja tälläisiä kysymyksiä ainakin. Kuka oli tukena kun kojit elämän pahimpia hetkiä? Kenen kanssa oli aina mukavaa olimme ihan sama missä? Kenen kanssa nauroin eniten? Kuka oli valmis auttamaan aina kun apua tarvitsin? Ja ketä ikävöin ystävistäni eniten? Jos näihin kysymyksiin tulee sama/samat ihmiset mieleen niin voi miettiä miksi emme enää ole tekemisissä? Mitä olisin voinut tehdä toisin? Kautta aikoijen täällä päin on ollut tämä tapa, että se puhui sitä ja tää tätä asioita ei selvitetä kunnolla vaan kuunnellaan muita. Tai että se on sen kaa niin en halua pitää yhteyttä? Ihmisiä tuomitaan ulkonäön perusteella tai muitten puheiden takia.. voiko olla että juuri se ystävä auttoi sinua elämässä eniten, joka hylkäsit! joka olisi sen jälkeisessä omassa elämässä tarvinnut ystävää jota ei ollut enää? Jos juuri hän on yksin taistellut monen helvetin läpi vain sen takia, että valheita keksittiin hänestä ja hänet hylättiin! Elämä on lyhyt ja täällä eletään vai kerran joten joskus riskejä kannattaa ottaa ja selvittää menneet möröt kaapista, koskaan ei ole liian myöhäistä!
Mistä tunnet sä oikein ystävän?
25
685
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hyvin kirjoitettu! Laittaa miettimään omaa elämääkin.
- Anonyymi
Kavereita ja tuttavia kyllä löytyy, mutta oikea, luotettava ystävä on harvinaisuus.
Yksinkin pärjää paremmin, kuin epäluotettavassa porukassa. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18020837q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Savonlinnassa on hyvin yleistä, että kaikenlaiset juoruakkojen köörit luulee tietävänsä muiden ihmisten asiat paremmin kuin omansa. Savonlinnassa on myös yleistä että juoroakoista jopa yli puolet on miehinä itseään pitäviä vellihousuja. Selän takana uskalletaan länkättää ja kehitellä jos jonkinlaisia valheita mutta naaman eteen ei näistä ole sanojiksi.
Olen jo vuosia ollut sitä mieltä, että savonlinnassa kaikista luotettavimpia saattavatkin olla ne joilla ei näytä olevan kavereita.- Anonyymi
Juuri niin. Pahimpia juoruajia ovat Savonlinnalaiset "miehet".
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen.
- Anonyymi
Todella hyvin sanottu. Tämä selän takana jauhaminen, toista se on Lapissa missä sanotaan päin naamaa ja asiat hoidetaan siinä ja heti. Poromiehet on toista maata. Kunhan eläke koittaa niin sinne siis.
- Anonyymi
Minä menetin yatävän siksi että aloin seurustelemaan sellaisin miehen kanssa mistä ystäväni ei tykännyt.. en minäkään ole hänen kaikista miehistä pitänyt mutta en siltikkään ikinä ole väliä katkassut.. ja heti kun välit katkesi minun asiat levisi pitkin savonlinnaa..
- Anonyymi
Savossa teeskennellään ystävää ja käydään kylässä tasan niin kauan, että saadaan esim. uudesta mökkinaapurista kaikki asiat udeltua. Jos osottautuu ihan tavalliseksi ihmiseksi, kylässä käynnit harvenee ja mielenkiinto sammuu.
- Anonyymi
Se ei ole ollut oikea ystävä!! Jos haluaa katkaista välit sen takia että ei tykkää sinun uudesta miehestäsi, tulee mieleen vaan että onko hän itse ollut ihastunut kyseiseen mieheen ja kateellisena katkaisi välit..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole ollut oikea ystävä!! Jos haluaa katkaista välit sen takia että ei tykkää sinun uudesta miehestäsi, tulee mieleen vaan että onko hän itse ollut ihastunut kyseiseen mieheen ja kateellisena katkaisi välit..
Juu, taas tuo turaviltin mantra:kateus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, taas tuo turaviltin mantra:kateus!
Mitäs tähänkin heidät vedät!
- Anonyymi
Tää kuulostaa aika tutulta onkohan sama ihminen kyseessä.. mäkii menin uuteen parisuhteeseen nii tää alkokii mun miehen ex:sänkaa kaveraamaan ja käänti kelkan täysin.. tollasille ystävillä en tee mitään.. roska sakkii mulle jo
- Anonyymi
Mietin oliko se edes ystävyyttä ollenkaan, kun yhtäkkiä aikuinen ihminen lakkaa puhumasta ja olen kuin ilmaa hänelle.
Minusta se on kiusaamista kaikinpuolin ja nyt hän yrittää lähestyä, mutta minä en enää halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa joka ei kertonut mistä oli loukkaa ntunut.
Hänellä on useammat ihmissuhteet katkenneet samalla tavalla eli olettaisin vian olleen hänessä eikä minussa. - Anonyymi
Juu ja muutama Savonlinnalainen kertoo itse asiansa you tubes ja si ihmetellään kun heistä puhutaan .
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta!
No totta on! Kun selitetään omat halut ja menot päivittäin, ja vielä lastenkin asiat, niin täytyy olla yksinkertainen! Kun ei ole muuta, vatvotaan vanhoja asioita ja kehutaan itseään. Ketä luulee oikeasti kiinnostavan? Noloa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta on! Kun selitetään omat halut ja menot päivittäin, ja vielä lastenkin asiat, niin täytyy olla yksinkertainen! Kun ei ole muuta, vatvotaan vanhoja asioita ja kehutaan itseään. Ketä luulee oikeasti kiinnostavan? Noloa!
Kuulostaa ihan adhd oireiselta ihmiseltä🤣
- Anonyymi
Älä kuitenkaan menetä uskoa ihmisiin.
Meitä toisenlaisia, on paljon.
Piireistä tiputettuja tai useammin itse lähteneitä.
Ihminen haluaa olla osa jotain.
Savossa hanakimmin sinulle tarjotaan osaa siitä juoreilevasta, puheenaiheita metsästävästä sakista.
Joka kyylää.
Tunnistat siitä, että mikä tahansa onnettomuus kun tapahtuu, niin nämä on autoineen jo ajamassa rinkiä ympärillä.
Koskaan eivät toki oikeasti auta.
Mutta kertovat toki pikimmiten muille, että minä näin. minä tiedän.
Paikoissa joissa tarjotaan polttoainetta niin autoille kuin ihmisille.
Kun siitä selviät, huomaat että meitä mukavia on paljon.
Se tosiaan on yksi mistä meidät tunnistat, ettei ympärillämme pörrää peesaajia.
Ihan yksin , siitä huolimatta vahvana ja elämälle avoinna.- Anonyymi
Vesterisen maailma palaa.
Jos on jo vähän epämääräisen inha olo,
tuon kuuntelemalla pääsee seuraavalle tasolle.
- Anonyymi
Kitee on pahempi paikka siellä asuin koko lapsuuden mutta savonlinna tulee kovana kakkosena.. kitee poikkeaa vaan että siellä käydään kaverien miehetkin läpi ja sukulaiset.. piiri pieni pyörii huo.at siinä hyörii..
Jos ei tiietä mitä kellekkii kuuluu niin soitetaan kaikki läpi ja kysellään ja vielläkään ei tiietä nii sitten ite keksitään ja levitellään..
Kaikista paras jos oot eronnut savonlinnalaista se puhuu paskaa, että saa maineen pilattua!! mutta kun eroat kiteeläisestä. Nii kaikki on ok! Mutta alappa seurustelee uuden kanssa niin ex:sää kiinnostaa heti! tekee kaikkesa pilatakseen uudet suhteet
Muijat ihan per.sees.tä - Anonyymi
Hei pellet .
- Anonyymi
Mulla oli joskus hyvä ystävä se oli tärkeä soiteltiin päivittäin.. ajattelin että voin kertoa hälle kaiken ja niin teinkii.. se oli ISO virhe hän katkasi välit ja meni kaikki asiat kertomaan eteen päin
- Anonyymi
Harmittavan yleistä!
- Anonyymi
Pysykää turista kaukana!
- Anonyymi
👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Aito ystävyys on katoava luonnonvara
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik196120- 173666
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193046Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1662259Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6452255Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721515Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421465Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31258Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061176Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641147