Vai oliko se viidestoista yö. Höh. Oli kuitenkin tärkeä. Olikos se muuten jollekin toisellekin, kun joku siitä mainitsi täällä? Äsh. Jossain kohdassa jokin sellainen oli, mutten muista missä.
Kuudestoista päivä
40
422
Vastaukset
- Anonyymi
En muista enää päivää kun mies viimeksi nähtiin siellä paikassa.
- Anonyymi
Oijoi. Oliko se sittenkään juuri tuo päivä? Viimeksi nähtiin......... niin......... milloinkas se olikaan? Oliko se kuudestoista vai oliko tuo jokin muu päivä. Olikohan se jokin. Kun mietin, niin hämärästi tulee mieleen, että tuo olisi ollut tärkeä päivä muistaa, mutta voinhan olla väärässäkin. Millaisen tuntuma sinulla on tuosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijoi. Oliko se sittenkään juuri tuo päivä? Viimeksi nähtiin......... niin......... milloinkas se olikaan? Oliko se kuudestoista vai oliko tuo jokin muu päivä. Olikohan se jokin. Kun mietin, niin hämärästi tulee mieleen, että tuo olisi ollut tärkeä päivä muistaa, mutta voinhan olla väärässäkin. Millaisen tuntuma sinulla on tuosta?
Sehän se olikin lähelle kohta kahta vuotta tullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se olikin lähelle kohta kahta vuotta tullaan.
Niinkös se olikin? 🤔 Ehkä muistan väärin sen sitten tai sit ei osu kohdalle tämä. Tuo kuulostaa kyllä tutulta, mutta miten minulla on jotensakin erilainen muistikuva, en tiedä. Tuntuu kuin siitä olisi kulunut jo pidempi aika. Vai tuntuuko se vain pitkältä? Mitä arvelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkös se olikin? 🤔 Ehkä muistan väärin sen sitten tai sit ei osu kohdalle tämä. Tuo kuulostaa kyllä tutulta, mutta miten minulla on jotensakin erilainen muistikuva, en tiedä. Tuntuu kuin siitä olisi kulunut jo pidempi aika. Vai tuntuuko se vain pitkältä? Mitä arvelet?
Helposti voi ajatella niinkin. Minulla on vain tuo ajatus ja aika mielessä kun nähtiin viimeisiä kertoja siellä missä oltiin molemmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti voi ajatella niinkin. Minulla on vain tuo ajatus ja aika mielessä kun nähtiin viimeisiä kertoja siellä missä oltiin molemmat.
Joo. Jaa. Oliko se se? Mulle tuli mieleen joku juhla tai joku. Enkä muista oliko se syksyllä ihan varmaksi. Saattaisi olla talvikin. Mutta tuo kuudestoista pyörii mielessä jotenkin vahvana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Jaa. Oliko se se? Mulle tuli mieleen joku juhla tai joku. Enkä muista oliko se syksyllä ihan varmaksi. Saattaisi olla talvikin. Mutta tuo kuudestoista pyörii mielessä jotenkin vahvana.
Voihan se sekin olla mistä tuosta tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se sekin olla mistä tuosta tietää.
Niiku ei muista. Semmä muistan et talvel kyl pikkasen juhlittiin. Ja joku badimummo ajoi jollai kelkal siit ikkunan ohi mut se ei ollu sillo ku juhlittii
- Anonyymi
Siellä paikassa? Nähtiin nähtiin mut nähtiinkö me muuallaki paikassa tuona päivänä? Missä se oli? Joku ihmeellinen paikka se oli. Outo mulle, ku en ollu käyny siel aikasemmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiku ei muista. Semmä muistan et talvel kyl pikkasen juhlittiin. Ja joku badimummo ajoi jollai kelkal siit ikkunan ohi mut se ei ollu sillo ku juhlittii
En ole hänen kanssaan koskaan juhlinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä paikassa? Nähtiin nähtiin mut nähtiinkö me muuallaki paikassa tuona päivänä? Missä se oli? Joku ihmeellinen paikka se oli. Outo mulle, ku en ollu käyny siel aikasemmi.
En muista tuosta päivästä. Vuosi kaksi taitaa olla.
- Anonyymi
Ai täällä on Ernest ja Vappukin paikalla.
- Anonyymi
Muistan nuoruudestani sellaisen elokuvan kuin Ernestin leirikesä. Se ei muistaakseni ollut kauhean hyvä elokuva. 🤔
- Anonyymi
Ei kun se oli 16. päivän ilta, kun näin kai vattuni viimeksi.
- Anonyymi
Miksi ette ole sen jälkeen enää nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ette ole sen jälkeen enää nähnyt?
En osaa sanoa, ehkä eri aikataulut.
28:29 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa, ehkä eri aikataulut.
28:29Oliko se iltaa? Illanvietto? Ai että eri aikataulu? Se kylläkin pitää paikkansa. Ei ole ajat käyneet yksiin enkä tiedä, saisinko edes järjestettyä, jos mun kaivatusta olisi kyse. Mulla kun ei ole hänen aikataulujaan eikä hänellä mun. Ei sitä varmaan kiinnostaisikaan enää. Onhan siitä jo aikaa. Mutta hienoa oli silloin nähdä ja olla hänen kanssaan. Kadotin hänet jonnekin niin kauas, minne ei käteni ylety. Syliini kyllä ottaisin ja suojelisin kaikelta. Sateeltakin. Sai kyllä tämän miehen polvilleen huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se iltaa? Illanvietto? Ai että eri aikataulu? Se kylläkin pitää paikkansa. Ei ole ajat käyneet yksiin enkä tiedä, saisinko edes järjestettyä, jos mun kaivatusta olisi kyse. Mulla kun ei ole hänen aikataulujaan eikä hänellä mun. Ei sitä varmaan kiinnostaisikaan enää. Onhan siitä jo aikaa. Mutta hienoa oli silloin nähdä ja olla hänen kanssaan. Kadotin hänet jonnekin niin kauas, minne ei käteni ylety. Syliini kyllä ottaisin ja suojelisin kaikelta. Sateeltakin. Sai kyllä tämän miehen polvilleen huh.
Kyllä se oli illanvietto. No minä tuskin olen kaivattusi, mutta pidä tuo asenne, joku sitä varmasti osaa arvostaa. :)
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se oli illanvietto. No minä tuskin olen kaivattusi, mutta pidä tuo asenne, joku sitä varmasti osaa arvostaa. :)
28:29Yhden illan? Eikä muuta ollut? Yritän katsoa sun kortit kuitenkin, jos vain kerrot vähän enemmän.
- Anonyymi
Missä kuussa? Enkä tarkoita niitä taivaalla olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden illan? Eikä muuta ollut? Yritän katsoa sun kortit kuitenkin, jos vain kerrot vähän enemmän.
Kyllä on ollut useampi ilta, mutta ei mitään sellaista pitkäkestoista ja vuosien takaista.
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuussa? Enkä tarkoita niitä taivaalla olevia.
Heh hehe. Tässä kuussa.
28:29
- Anonyymi
En mä muista tollasia merkkipäiviä
- Anonyymi
Varmaan monelle oli ennen sitä/ näitä päiviä "Painajainen Elm Streetillä."
- Anonyymi
Missä mielessä se olisi ollut painajainen? Olikos siinä leffassa toi päivä? Ei kai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mielessä se olisi ollut painajainen? Olikos siinä leffassa toi päivä? Ei kai?
Eiku päivät ennen noita päiviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku päivät ennen noita päiviä.
Miten niin ennen niitä päiviä? Tuossahan puhuttiin yhdestä päivästä. Miten ne sitä edelliset liittyy siihen?
Viidestoista päivä ilman sua ja kaljaa, Maustetyttöjen biisi😆
- Anonyymi
Niin on. Niillä on hyvät biisit. Tuli kuunneltua hänen kanssaan niitäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Niillä on hyvät biisit. Tuli kuunneltua hänen kanssaan niitäkin.
https://youtu.be/9ljq16G060s?si=tGblkYo0FEaw11x-
Tätä on tullut kuunneltua eniten niistä. Laittaa kyllä ihan miettimäänkin.- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tätä on tullut kuunneltua eniten niistä. Laittaa kyllä ihan miettimäänkin.Mikä sen nimi on? Nyt en pääse avaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tein kai lottorivini väärin.
Aa se. Vertailussa mikä? Jos sitä oikeeta lottoriviä ei oteta huomioon, niin? En muista sen sanoja enää kunnolla.
Anonyymi kirjoitti:
Aa se. Vertailussa mikä? Jos sitä oikeeta lottoriviä ei oteta huomioon, niin? En muista sen sanoja enää kunnolla.
Siinä vertaillaan, miten hyvin Suomessa on asiat verrattuna Sudaniin. Kun sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen. En osaa selittää.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Siinä vertaillaan, miten hyvin Suomessa on asiat verrattuna Sudaniin. Kun sanotaan, että on lottovoitto syntyä Suomeen. En osaa selittää.
Joo siltä osin ainakin. Kyllä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tätä on tullut kuunneltua eniten niistä. Laittaa kyllä ihan miettimäänkin.Tuli mieleen, että mieti näinkin päin asiaa, että jos sulla olikin oikea lottorivi, mutta arvonta oli väärä. 🥺 Jos se sit kuitenkin ois jonain toisena päivänä toisessa arvonnassa se oikea rivi 😲
Anonyymi kirjoitti:
Tuli mieleen, että mieti näinkin päin asiaa, että jos sulla olikin oikea lottorivi, mutta arvonta oli väärä. 🥺 Jos se sit kuitenkin ois jonain toisena päivänä toisessa arvonnassa se oikea rivi 😲
Suomeen syntyminen on täysin sattumaa. Kyllä se on suuri onni, että on syntynyt naiseksi tänne.
- Anonyymi
Jokainen päivä kuolemasi lähestyy hehhh, korvamusiikkini mikä ollut on tuo, jos uskallat painaa nappulaa ja kuunnella: my sharona:
https://www.youtube.com/watch?v=bbr60I0u2Ng - Anonyymi
Mulla on synttärit 16. Tosin kuukautta en mainitse.
- Anonyymi
Kyseinen biisi sopii meikäläisen elämään...Juice tiesi sen myös,omalta kohdaltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1687820Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk412304- 1412285
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1302108Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621598- 621282
- 621273
Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1281252Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.1601203Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91202