Hei !
Viime viikolla klo 22 MTV:n uutiskevennystyksenä oli tarina, nuoresta pojasta, joka oli vedonnut postimerkkien keräilijöihin postimerkkikokoelmansa kartuttamiseen. Olen itse tässä samalla asialla. Olen noin 65-vuotias parantumatonta syöpää sairastava eläkeläinen. Jäljellä olevien elinpäivien määrää ei tarkasti ole (onneksi) hoitavat onkologit määrittämään, mutta elinaikaa on 3-4 vuotta jäljellä. Syövän tarkka nimi on neuro-endokriiniset NET-kasvaimeet. Gradus oli alunpitäen kaksi, mutta nyt syöpä on vastoin kaikkia odotuksia levinnyt ainakin maksaan ja tuo gradus muuttunee luokkaan kolme, eli ärhäkämpään syöpätyyppiin.
Elän, normaalilla työeläkkeellä olevan, vaimoni kanssa ja meidän eläkkeemme ovat todella pienet eli niillä tuloilla ei postimerkkejä paljon "keräillä". Olen nyt ostanut jonkun verran merkkejä eli noin 30-40 eurolla/kahdessa kuukaudessa postimerkkiliikkeestä. Kysynkin Teiltä arvoisat ystävät, että jos Teillä on postimerkkejä tai kokoelmia joutavana jäänyt nurkkiin lojumaan, niin pyytäisin teitä lahjoittamaan ne minulle. Olen testamentannut oman vaatimattoman kokoelmani vähätuloisten perheiden lapsille ja nuorille. Jos merkkejä kertyy enemmän, niin silloin lisään edunsaajaksi sosiaalitoimen ohjauksella jonkun muun sopivan kohteen. Toivon koko sydämestä, että että saisin Teiltä muutakin kuin laatikollisen "sitä itseään". Jos päätätte lähettää postimerkkejä, niin takaan, että ne kiertävät nuorempiin käsiin minun kauttani. Meillä ei ole ollut sitä onnea, että olisimme saaneet jälkikasvua, joten postimerkit tosiaan päätyvät pariin kolmeen sopivaan kohteeseen, kun en ole itse niitä enää sormeilemassa. Ajattelin, että tämä toimisi niin, että lähtettäisitte yhteydenotto pyynnön sähköpostilla ja sieltä saatte tarkemmat ohjeet postimerkkien lähettämiseen. Eli lahjoittakaa ja laittakaa viestiä eteenpäin, jos Teillä tai tutuillanne on postimerkkejä joutilaana esim. hiipuneen harrasteen myötä, niin täällä olisi innokas harrastelija niin odottelemassa.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Hyvät postimerkkien keräilijät apuanne pyydetään
0
528
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109949
- 55919
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85812Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.43769Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev158714Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711- 64687
- 70586
- 95561
- 37555
- 60524
- 52521
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408