Hyvät postimerkkien keräilijät apuanne pyydetään

Hei !

Viime viikolla klo 22 MTV:n uutiskevennystyksenä oli tarina, nuoresta pojasta, joka oli vedonnut postimerkkien keräilijöihin postimerkkikokoelmansa kartuttamiseen. Olen itse tässä samalla asialla. Olen noin 65-vuotias parantumatonta syöpää sairastava eläkeläinen. Jäljellä olevien elinpäivien määrää ei tarkasti ole (onneksi) hoitavat onkologit määrittämään, mutta elinaikaa on 3-4 vuotta jäljellä. Syövän tarkka nimi on neuro-endokriiniset NET-kasvaimeet. Gradus oli alunpitäen kaksi, mutta nyt syöpä on vastoin kaikkia odotuksia levinnyt ainakin maksaan ja tuo gradus muuttunee luokkaan kolme, eli ärhäkämpään syöpätyyppiin.
Elän, normaalilla työeläkkeellä olevan, vaimoni kanssa ja meidän eläkkeemme ovat todella pienet eli niillä tuloilla ei postimerkkejä paljon "keräillä". Olen nyt ostanut jonkun verran merkkejä eli noin 30-40 eurolla/kahdessa kuukaudessa postimerkkiliikkeestä. Kysynkin Teiltä arvoisat ystävät, että jos Teillä on postimerkkejä tai kokoelmia joutavana jäänyt nurkkiin lojumaan, niin pyytäisin teitä lahjoittamaan ne minulle. Olen testamentannut oman vaatimattoman kokoelmani vähätuloisten perheiden lapsille ja nuorille. Jos merkkejä kertyy enemmän, niin silloin lisään edunsaajaksi sosiaalitoimen ohjauksella jonkun muun sopivan kohteen. Toivon koko sydämestä, että että saisin Teiltä muutakin kuin laatikollisen "sitä itseään". Jos päätätte lähettää postimerkkejä, niin takaan, että ne kiertävät nuorempiin käsiin minun kauttani. Meillä ei ole ollut sitä onnea, että olisimme saaneet jälkikasvua, joten postimerkit tosiaan päätyvät pariin kolmeen sopivaan kohteeseen, kun en ole itse niitä enää sormeilemassa. Ajattelin, että tämä toimisi niin, että lähtettäisitte yhteydenotto pyynnön sähköpostilla ja sieltä saatte tarkemmat ohjeet postimerkkien lähettämiseen. Eli lahjoittakaa ja laittakaa viestiä eteenpäin, jos Teillä tai tutuillanne on postimerkkejä joutilaana esim. hiipuneen harrasteen myötä, niin täällä olisi innokas harrastelija niin odottelemassa.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

0

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
        Ikävä
        142
        4273
      2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
        Ikävä
        22
        2405
      3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
        Ikävä
        97
        1999
      4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
        Maailman menoa
        392
        1622
      5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
        Suhteet
        37
        1485
      6. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
        Iisalmi
        180
        1461
      7. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
        Alavus
        30
        1456
      8. 250
        1305
      9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
        Ikävä
        81
        1206
      10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
        NATO
        279
        1167
      Aihe