Miten saan ärsyttävän ilmoituksen pois

Anonyymi-ap

https://postimg.cc/689M4fr7
Chrome pohjainen selain. En todellakaan tarvitse tuota ilmoitusta koko ajan, mutta se vaan pukkaa yhä uudelleen ja uudelleen esiin. Tuosta syystä en voi juurikaan edes käyttää ko. selainta. Aina saa olla klikkaamassa moista ilmoitusta.
Ilmoitus tulee kuudennen välilehden tullessa esille, joten vain viisi saisi olla jottei tuota ilmoitusta tulisi. Hanurista on tuollainen holhous.

17

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs jos klikkaisit sitä "näytä miten"-namiskaa.

      • Anonyymi

        No, juuri sehän se häiritseekin. Ei tarvitsisi tulla koko ajan. Yleensä minä sammutan silloin koko selaimen, kun se ilmoitus tulee ja vaihdan firefoxiin. Sen verran pännii moinen holhous-ilmoitus.


      • Anonyymi

        Totuus kuitenkin monesti olisi se asia joka ennalta ehkäisisi sotia, ettei joskus taas jossain ole sama tilanne, jota Ukrainassa rakennettiin jo ennen Maidanin ja Odessan verilöylyä. Se on valtava järkytys Ukrainan kansalle, tai sille osaa kansaa joka jossain kohtaa ymmärtää, että heitä käytettiin pelinappuloina tässä verisessä projektissa jonka tarkoitus on heikentää Venäjää, sekä EU:n taloutta.

        Moni väheksyy tällä hetkellä diplomatiaa ja luottaa vain aseiden lähettämiseen, mutta diplomatialla nimenomaan sota pitäisi yrittää ratkaista, muuten hinta on todennäköisesti aivan liian kova. Geopolitiikan asiantuntijat (EI siis ne puhuvat päät joita A-studiossa yleensä on) ovat sitä mieltä, että Venäjä ei todennäköisesti tule tässä taka-askeleita ottamaan, joten silloin on vaihtoehtona jatkaa sotimista viimeiseen ukrainalaiseen saakka, ja mahdollisesti ottaa suomalaiset seuraavaksi mukaan heikentämään Venäjää, tai sitten keksiä joku parempi ratkaisu rauhan saamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus kuitenkin monesti olisi se asia joka ennalta ehkäisisi sotia, ettei joskus taas jossain ole sama tilanne, jota Ukrainassa rakennettiin jo ennen Maidanin ja Odessan verilöylyä. Se on valtava järkytys Ukrainan kansalle, tai sille osaa kansaa joka jossain kohtaa ymmärtää, että heitä käytettiin pelinappuloina tässä verisessä projektissa jonka tarkoitus on heikentää Venäjää, sekä EU:n taloutta.

        Moni väheksyy tällä hetkellä diplomatiaa ja luottaa vain aseiden lähettämiseen, mutta diplomatialla nimenomaan sota pitäisi yrittää ratkaista, muuten hinta on todennäköisesti aivan liian kova. Geopolitiikan asiantuntijat (EI siis ne puhuvat päät joita A-studiossa yleensä on) ovat sitä mieltä, että Venäjä ei todennäköisesti tule tässä taka-askeleita ottamaan, joten silloin on vaihtoehtona jatkaa sotimista viimeiseen ukrainalaiseen saakka, ja mahdollisesti ottaa suomalaiset seuraavaksi mukaan heikentämään Venäjää, tai sitten keksiä joku parempi ratkaisu rauhan saamiseksi.

        Ai, hyökkäsikö Ukraina Venäjälle ei päin vastoin. Ihan niin kuin Mainilan laukaukset.
        A-studion asiantuntijat eivät olekkaan venäjällä. Tällä puolen rajaa uskaltavat puhua totuutta toisin kuin venäjän aivopesemä propagandakoneisto.

        российская фабрика троллей снова штампует дерьмо.


    • Anonyymi

      Chrome pohjainen selain. EDGE !

    • Anonyymi

      Miksei sitä selainta voi vaan opetella käyttämään, aivan niin kuin kaikki muutkin sen opettelee. Jospa kääntyisit hoitajasi puoleen hän varmaan ymmärtää vajavaisuuttasi parhaitten.

      • Anonyymi

        Ei mulla ole mitään hoitajaa? Firefoxissa voi montakin muutosta tehdä ihan omin päin, mutta nämä selaimet, jotka haluaa tehdä oman mielensä mukaan, ärsyttävät ja niitä minä en käytä kuin pakosta tai silloin, kun ne soveltuvat siihen parhaiten.

        Kukaan ei siis tiennyt tuohon aloitukseen vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään hoitajaa? Firefoxissa voi montakin muutosta tehdä ihan omin päin, mutta nämä selaimet, jotka haluaa tehdä oman mielensä mukaan, ärsyttävät ja niitä minä en käytä kuin pakosta tai silloin, kun ne soveltuvat siihen parhaiten.

        Kukaan ei siis tiennyt tuohon aloitukseen vastausta.

        Eikö tuon tarjoamissa asetuksissa ole vaihtoehtoe ettei ryhmitellä ollenkaan tai avausjärjestyksessä? Sitten pääsisi ilmoituksesta. En itse käytä ollenkaan vakoilevaa ja kökköä chromea, vain Vivaldia joskus harvoin ja siinä on setukset kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuon tarjoamissa asetuksissa ole vaihtoehtoe ettei ryhmitellä ollenkaan tai avausjärjestyksessä? Sitten pääsisi ilmoituksesta. En itse käytä ollenkaan vakoilevaa ja kökköä chromea, vain Vivaldia joskus harvoin ja siinä on setukset kaikkeen.

        Edge lagaa aina!


      • Anonyymi

        MIKSI LEVITÄT DISTINFORMAATIOTA?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään hoitajaa? Firefoxissa voi montakin muutosta tehdä ihan omin päin, mutta nämä selaimet, jotka haluaa tehdä oman mielensä mukaan, ärsyttävät ja niitä minä en käytä kuin pakosta tai silloin, kun ne soveltuvat siihen parhaiten.

        Kukaan ei siis tiennyt tuohon aloitukseen vastausta.

        On sinulla!

        Jouduimme avaamaan kokonaan uuden osaston Win11 takia!
        Vakavista oireista kärsiviä M$ - potilaita aiheuttanut valtavan pandemian. Nyt Orpo leikkaamassa osastopaikkoja.

        🩺

        K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i ☠ ei osaa lopettaa winhihhulointia!


    • Kyseessä on vanha ID 100 771 virhe, jonka korjaamiseen tarvitaan ammattiapua.

      • Anonyymi

        Siis selaimessa vai minulla:) No, kokeilen tuota jo aiemmin edellä mainittua, joska siitä löytyisi jokin mahdollisuus vekslaukseen välilehtien järjestyksessä.


    • Anonyymi

      Oikeasti minulla ei ole mitään chromea, vaan chrome-pohjainen SRWare Iron-selain, josta on se googlen vakoilu otettu pois.

      Mutta tuo välilehti sekoilu viittaa vahvasti vakoiluun. Siinähän kysytään tai pyydetään antamaan välilehtiryppäälle nimi ja tästähän se alkaa. Nyt siellä toisessa päässä tiedetään, mikä on välilehtiryhmän nimi, mitä ovat siinä olevat linkit ja niin edelleen.

      Kaikki perustuu selvästi google-vakoiluun [anna kaikki tietosi meille] niin me tiedämme, kuka se siellä toisessä päässä oikein surffailee.

      • Anonyymi

        Kaikkea roskaa ne ihmiset käyttävät..


      • Anonyymi

        Liian myöhäistä pullikoida Googlelle, se tietää jo kaiken sinusta ja ystävästäsi ja yrittää vain päivittää jo olemassa olevat tietonsa. Et sinä Googlelle mitään mahda, kiellät vain itseltäsi kaiken hauskuuden käyttämällä tuotteita mitkä eivät vastaa tarpeitasi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe