Vatsan vihlonta syödessä

Anonyymi-ap

Mistähän johtuu yhtäkkiä alkanut ylävatsan vihlonta/polttelu syödessä? Olo on muuten hyvä ja virkeä, ja vatsa ei vaivaa muutakuin syödessä. Aina ruokaa nielaistaessa ja sen ollessa vatsanportilla ylävatsaa polttaa ja vihloo. Menee ohi heti jos kulauttaa vaikka vettä päälle tai odottelee max minuutin. Myös kaasua on tuntunut nyt kertyvän todella paljon ruokailujen jälkeen, paljon röyhtäilyä ja ilmavaivoja.
Tarviiko tästä lääkäriin lähteä kun on kohta viikon vaivannut, syömään siis pystyn mutta alkaa pikkuhiljaa pännimään.
Alkoi siis viikonlopun jälkeen kun pitkästä aikaa nautin alkoholia ja kävin useampaan otteeseen ulkona syömässä. Lisätäkseni en ole ikinä oikein närästyksestä kärsinyt niin en osaa yhdistää…

4

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisätäkseni vielä; ennen tuota viikonloppua olin melko tiukalla ruokavaliolla ja tuli urheiltua paljon. Tiputin painoa parisen kiloa.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­­y­­m­f­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18021573f

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kuulostaa närästykseltä, itsellä kyseinen sairaus ja juuri saman tyyppisiä oireita. Alussa itse pärjäsin reseptivapailla lääkkeillä, mutta kävin lopulta lääkärissä ja sain heti Somacin, jota käytän säännöllisesti. Mulla oireet paheni kun odottelin, eli kannattaa seurailla vointia ja mennä ehkä mieluummin liian pian lääkäriin, kun odotella että olo pahenee.

• Anonyymi

Minkälaisia oireita oli?

Jk. Heitän näin sivusta kysymyksen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe