Mistähän johtuu yhtäkkiä alkanut ylävatsan vihlonta/polttelu syödessä? Olo on muuten hyvä ja virkeä, ja vatsa ei vaivaa muutakuin syödessä. Aina ruokaa nielaistaessa ja sen ollessa vatsanportilla ylävatsaa polttaa ja vihloo. Menee ohi heti jos kulauttaa vaikka vettä päälle tai odottelee max minuutin. Myös kaasua on tuntunut nyt kertyvän todella paljon ruokailujen jälkeen, paljon röyhtäilyä ja ilmavaivoja.
Tarviiko tästä lääkäriin lähteä kun on kohta viikon vaivannut, syömään siis pystyn mutta alkaa pikkuhiljaa pännimään.
Alkoi siis viikonlopun jälkeen kun pitkästä aikaa nautin alkoholia ja kävin useampaan otteeseen ulkona syömässä. Lisätäkseni en ole ikinä oikein närästyksestä kärsinyt niin en osaa yhdistää…
Vatsan vihlonta syödessä
4
281
Vastaukset
- Anonyymi
Lisätäkseni vielä; ennen tuota viikonloppua olin melko tiukalla ruokavaliolla ja tuli urheiltua paljon. Tiputin painoa parisen kiloa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18021573f
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaa närästykseltä, itsellä kyseinen sairaus ja juuri saman tyyppisiä oireita. Alussa itse pärjäsin reseptivapailla lääkkeillä, mutta kävin lopulta lääkärissä ja sain heti Somacin, jota käytän säännöllisesti. Mulla oireet paheni kun odottelin, eli kannattaa seurailla vointia ja mennä ehkä mieluummin liian pian lääkäriin, kun odotella että olo pahenee.
- Anonyymi
Minkälaisia oireita oli?
Jk. Heitän näin sivusta kysymyksen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009