Jätekeräys

Anonyymi-ap

Eikö Lehmosssa Ole kaikilla omaa roskista kun täytyy kurvata hurjaa vauhtia taloyhtiön pihaan ja tyhjentää mustan farmariauton takakontti. Jos tapahtuu vielä rekkari on tiedossa. Ihmetyttää suuresti.

12

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä meinasit rekkarilla tehdä?
      Minäkin pienenä keräilin tienvarressa ohi ajavien autojen rekkareita vihkoon.
      En vain ole keksinyt mitä niillä voisi tehdä.
      Jos olet niin kiinnostunut rekkareista niin voin antaa vihkon sinulle.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18021601O

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä rekkarille käyttöä löytyy. huolestuttaako

      • Anonyymi

        Ei, miksi huolestuttaisi? Ei tätä rekkarivihkoa ole pakko ottaa, joten älä vauhkoa.


      • Anonyymi

        No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.

        Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.

        Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...

        Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.

        Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
        ollut sukulainen tms.

        Sinä; Niin mutta kun...

        Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.

        Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.

        Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.

        Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...

        Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.

        Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
        ollut sukulainen tms.

        Sinä; Niin mutta kun...

        Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.

        Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?

        Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.

        No, sori siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.

        Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.

        Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...

        Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.

        Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
        ollut sukulainen tms.

        Sinä; Niin mutta kun...

        Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.

        Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?

        Runosuoni puhkes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.

        Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.

        Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...

        Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.

        Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
        ollut sukulainen tms.

        Sinä; Niin mutta kun...

        Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.

        Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?

        eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos

        Kovastihan tuota rekkaria tunnuit tarvitsevan kun piti ihan puheeksi ottaa että rekkari on ylhäällä. No koeta nyt kuinka paljon siitä on hyötyä, pihapoliisi.


    • Anonyymi

      se olin minä säästän hirveästi rahaa kun vien roskat toisten pönttöihin

    • Anonyymi

      ninnhän se on. se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe