Eikö Lehmosssa Ole kaikilla omaa roskista kun täytyy kurvata hurjaa vauhtia taloyhtiön pihaan ja tyhjentää mustan farmariauton takakontti. Jos tapahtuu vielä rekkari on tiedossa. Ihmetyttää suuresti.
Jätekeräys
12
695
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä meinasit rekkarilla tehdä?
Minäkin pienenä keräilin tienvarressa ohi ajavien autojen rekkareita vihkoon.
En vain ole keksinyt mitä niillä voisi tehdä.
Jos olet niin kiinnostunut rekkareista niin voin antaa vihkon sinulle.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18021601O
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä rekkarille käyttöä löytyy. huolestuttaako
- Anonyymi
Ei, miksi huolestuttaisi? Ei tätä rekkarivihkoa ole pakko ottaa, joten älä vauhkoa.
- Anonyymi
No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.
Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.
Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...
Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.
Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.
Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...
Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilasit hyvän aloituksen ja pahoitit hänen mielensä.
No, sori siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.
Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.
Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...
Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?Runosuoni puhkes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käytäpä rekkaria ja ilmeisesti tarkoitat poliisille ilmoittamista.
Sinä; Musta auto jonka rekisterinumro on XXX-111 toi roskia roskakatokseen.
Poliisi; Niin, mitä sitten? Sitä vartenhan roskakatokset on...
Sinä; Mutta kun minä en tuntenut sitä.
Poliisi; Ei sulje pois sitä etteikö kyseessä olisi saman talon asukas, kotiavustaja, auttamassa
ollut sukulainen tms.
Sinä; Niin mutta kun...
Poliisi; Jos tuosta nyt jollekin pitää ilmoittaa niin soittakaapa isännöitsijälle.
Luuletko tosiaan että poliisilla on aikaa tutkia kaikenmaailman roskapussin tuojia?eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä tähän poliisia eikä rekkaria tarvita kun pysytään omilla roskiksillamme KIITos
Kovastihan tuota rekkaria tunnuit tarvitsevan kun piti ihan puheeksi ottaa että rekkari on ylhäällä. No koeta nyt kuinka paljon siitä on hyötyä, pihapoliisi.
- Anonyymi
se olin minä säästän hirveästi rahaa kun vien roskat toisten pönttöihin
- Anonyymi
ninnhän se on. se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471