Korkki kiinni

Anonyymi-ap

Riihimäen kunnallispoliitikko laittoi korkin kiinni tavallisista syistä johtuen. Nyt hän haluaa kostaa kuiville joutumisensa muillekin. Tuo ryhtiliike on suunnilleen sama, kuin yksityisautoilun kieltäminen, jos on itse menettänyt ajokortin.

13

807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa, että kunnallispoliitikko halusi lopettaa kunnan laskuun tarjottavan alkoholin tarjoilun kunnan poliitikoille.

• Anonyymi

Näytti olevansa yksityisellä gay-risteilyllä.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18021660Z

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei ole sama. Kyse on siitä, että jokainen maksakoon omat alkoholinsa.
      Veronmaksajien velvollisuus ei ole maksaa viinaan menevien valtuutettujen juopottelua. Vasemmiston piirissä viinakin on luonnollinen etu. Hakeutumalla Alkon hallintoneuvostoon, on hanat auki.

• Anonyymi

Siellä kirjoittelee viinapiru tai sitten ryyppykaveri, kun harmittaa muiden juominen.

• Anonyymi

Ei tässä ole kyse juomisesta, vaan siitä, että jokainen maksaa itse omat viinansa, eikä maksata ryypiskelyjään verovaroilla.
        Jos ymmärsit...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä ole kyse juomisesta, vaan siitä, että jokainen maksaa itse omat viinansa, eikä maksata ryypiskelyjään verovaroilla.
        Jos ymmärsit...

Seli-seli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seli-seli.

Vassarin on vaikea ymmärtää, että saatu ilmainen etu, vaikkapa ilmainen viina, yhteiskunnan varoin on mahdollisesti lopetettava.
        Siinä sitten solvataan ja haukutaan aloitteen tekijä ja aloitteen kannattajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vassarin on vaikea ymmärtää, että saatu ilmainen etu, vaikkapa ilmainen viina, yhteiskunnan varoin on mahdollisesti lopetettava.

Olen vasemmistolainen ja ymmärrän tämän asian. Olen myös samaa mieltä Juha Peltolan kanssa, vaikka ideologia mme ei aina kohtaa. Käytän itse alkoholia ja maksan juomat itse. Valitettavasti joukossamme on valtuutettutovereita, jotka käyttävät hyvin runsaasti alkoholia ja mielellään muiden laskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin tuosta aloitteesta tulee mieleen sanonta, että "Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä sanon."

• Anonyymi

Miksi ihmeessä julkisella sektorilla pitäisi olla ns. avoin piikki ryyppimisen suhteen? Moinen meininki on lähinnä jäänne jostain 70-luvun Suomesta, jossa isommat ja pienemmätkin herrat työskentelivät pikku tuiterissa.

• Anonyymi

Kuntapuolella muutenkin Suomen lusmuin ja laiskin sakki jolla on pisimmät lomat, pitääkö niitä vielä kestitä ilmaisella viinalla?

• Anonyymi

Jos eivät muuten orjaile eliitin hyödyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      193
      3579
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2237
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2082
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1014
    Aihe