lupasi Peter Vesterbackan kanssa,että Pyhäjärvelle perustetaan kaivoslukio ja lupauksena oli jopa yliopistokoulutus mahdollisuus..Vesterbacka aikoi suorittaa koeporauksia Pyhäjärven kaivoksessa.Tarkoitus oli kehittää uutta kaivostekniikkaa.Opiskelijoita olisi tulossa useista maista. Missä ovat nämä hankkeet?Missä piileksii Vesterbackan toinen kärkihanke oli sairaala-lähihoitajan koulutuksen aloittaminen Pyhäjärvellä.Montako oppilasta on otettu koulutukseen?Voisiko Vasurien kellokas kertoa totuuden asioista,sillä en usko kummankaan hankkeen koskaan toteutuvan.Raimo Parkkinen.
Vasurien Jee Jee.
31
530
Vastaukset
- Anonyymi
Mää oon Jones ja oon mukana mones!
- Anonyymi
vierailusta ja suurista puheista, lupauksista niiden mukana, jää yleensä iso verovaroista luitattu kuitti- tarjoilulasku, ahneimmille lisääntyvää kolestrolia vereen, ja hikoilua ..nämä on ne näkyvät vai ovatko nämäkin realiteetit olettamuksia kaikin.
- Anonyymi
Miksi ei tee yhteistytötä Revon Sähkön ja Imatran Voiman kanssa?
- Anonyymi
Oot varmaan Keskustalainen kun haaveilet menneistä ajoista??
- Anonyymi
Ihan hyvä aloitus josta ois hyvä kuulla missä mennään.
- Anonyymi
"meillä on yhteistyökumppaneiden kanssa muutama konkreettinen aihio jolla lähdetään liikkeelle,mihin kaikkeen se vielä johtaakaan voidaan vain arvailla.Toteaa Jouni Jussinniemi" Selänne11.3 2021 Mihin se on johtanut?? Ei minnekkään,tyypillinen politiikon tyhjä lupaus.
- Anonyymi
Sellutehdasta pukkaa Pyhäjärvellle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellutehdasta pukkaa Pyhäjärvellle.
😂😂
- Anonyymi
Vastaanottokeskus tai joku vankila olisi kaivokseen sijoitettuna hyvä hanke? Varsinkin jälkimmäisessä tapauksessa riittäisi kaivamista jos meinaisi karata...
- Anonyymi
Asukkaat olisivat omasta takaa, ei kuljetuskustannuksia, iso plussa.
- Anonyymi
Imatran Voima pääkonttori kaivokseen? hih hih
- Anonyymi
Lagunan pääkonttori kaivokseen! hih hih hih hih
- Anonyymi
pyhiksen ryhmä- 7 viisaiden minämiesten spermakeskus, johan näin älykästä matematiikkaa ja fysiikkaa sekä satujen suurennuksia hallitsevien geenit ja dna pitää saada vientituotteeksi. uskois että namibiassa olisi kysyntää?
- Anonyymi
"meillä on 5200asukkaan kunta ,jossa on 8000asukkaan palvelut.Mistään ei haluaisi luopua." Henrik Kiviniemi Iltasanomissa 25.5 2019.Nyt asukkaita on noin 4800 ja palvelut pysyneet entisellään väkimäärä kaupungintalolla lisääntynyt." Onko millään enää mitään väliä ?? ( Irwin)
- Anonyymi
tuokin lainaus osoittaa täsmälleen sen, etteivät kuntapolitiikot eivätkä viranhaltijat osaa talousrealismia , tai eivät pysty eivät kykene, ottamaan väen vähenemisen vaikutusta huomioon sopeuttamala se henkilöstöön.
kiireellisimmistä asioista joka vuosineljännes on pitää huoli, että oma palli pysyy persuuksen alla ja pankkitilillä vakaata nousua palkan muodossa.
kyllä niitä vissiin tympii, kun ovat aloittaneet realisoinnin tilinpäätöslukujen kaunisteluksi; humauksessa myytiin vanhukset ja vanhusten hoidon palvelutalo ..koulut, kirjaston kampeaminen oheistoimenpiteenä, nyt on menossa maanomistusten halpuutuus ja uusiohupulointien oy retki- edustuskassan kuluttaminen.
haapajärvi ei huoli liitokseen, ei kärsämäkikään, miten olisi jos hallinnosta laittasivat neuvottelupyynnön kunnan tarjoutumisesta vladimir putinin lisämaaksi? venäläisille kelpaa kaikki mikä on löystästi kiinni, ovat kasakoiden jälkeläisiä, kun taas kaikki alkuperäiset pyhäjärviset ovat sukua keskenään ...ja sen huomaa.
- Anonyymi
Ei suuret sanat suuta halkaise.
Aika aikaa kutakin, sano.... - Anonyymi
Johtajuus on hukassa. Päsmäröidään vaan nurkkahuoneessa ja hyllyjen välissä. Valitettavasti.
Kunta on kuntalaisten yhteisö. Mikä se on Pyhäjärvellä? Huhhuijaa ja helevetti! - Anonyymi
Minä vaadin, että meille hankintaa uusia työpaikkoja. Minä vastustan kaikin keinoin jokaista tänne tulevaa yritystä. Marisija
- Anonyymi
HöpöttäjäHeikki siis tunnusti olevansa Marisija:Todisteita tähän kyllä löytyy läjäpäin.Mariset kaikille kirjoittajille jotka eivät ole sammoomieltä kuin...........
- Anonyymi
Ei ne tulot vaan ne suuret menot
- Anonyymi
Ruhtinaan tulot mutta suurruhtinaan menot.
- Anonyymi
Kyllä sen näkee ihmisestä, joka ei ole kouluja käynyt, miten alas voi vajota 😒
- Anonyymi
totta noinkin, ja toisimpäin; kyllä sen näkee ihmiestä, joka on kouluja käynyt, saanut sivistyneen kasvatuksen ( unohtanut kaiken) ja joiden ei ole tarvinnut rahasta säästää
Juurikin heistä( joistakin= tulee omaa etua ajavia itsekkkäitä, ylimielisiä, piikikkäitä, tölvijöitä, aina oikeassa ja kauhistus kyllä, Pyhäjärvellä heidänlaisiaan on joka portaalla, asemassa ja paikassa.
Mistähän tämä johtuu? Tekeekö seura kaltaisekseen`? - Anonyymi
Kyllä kouluja käynytkin vajoaa alas.HöpöttäjäHeikki on hyvä esimerkki pohjalle vajoamisesta.Ei minkäänlaisia herrasmiehen elkeitä hänellä ole.
- Anonyymi
"Pyhäjärven kaivos saa vihdoin pumppuvesivoimalansa.Ruotsalaisia toki tarvittiin" Tekniikka&talous 3.12 2019 Tällaista valhetta syötettin kansalle.
- Anonyymi
Imatarn Voima ostaa kaivoksen ja Raimo Parkkisesta tulee toimitusjohtaja!
- Anonyymi
Maski päähän Persut.
- Anonyymi
Maski päähän kepuli, ettei Jallu ja lonkero tuoksu Komunrantaa kauemmas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maski päähän kepuli, ettei Jallu ja lonkero tuoksu Komunrantaa kauemmas.
Mitä onko Leppäharju Komurannalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä onko Leppäharju Komurannalla?
Täällä onkin ollut ihmeen rauhallista muutaman päivän kun HöpöttäjäHeikki on ollut Keskustapuolueen kokouksessa.Nyt se taas purkaa täällä pahaa oloaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026