Tykkimiehen kiusaus

Anonyymi-ap

Olin ollut kuukauden intissä ja nyt koitti eka loma. Minulla on oma asunto keskisuomalaisessa kaupungissa. Pikkusisko oli muuttanut siihen siksi aikaa, kun olin intissä. Pikkusisko oli halunnut pois kotoa, maaseudulla kun oli pitkä matka lukioon. Lukion hän oli aloittanut täällä, kun se oli aivan kävelymatkan päässä. Vihdoinkin kämpillä. Pikkusisko oli vielä lukiossa, koska asunto oli tyhjä. Laitoin kahvin tulemaan, että saa kunnon mokkaa. Tiia tuli koulusta.

- Mikko, sä oot päässy lomalle. Ihanaa nähdä sua.

- Samoin sua. Miten oot muuten viihtynyt täällä?

- Tosi hyvin. Kiitti, et saan asuu täällä.

- Hei, otat sä kahvia? Mä laitan vähän lisää vettä ja poroja.

- Tosi hyvää tää kahvi, kuumaa. Sopiiks sulle, et mä käyn suihkus ekana, kun mä lähen likkojen kanssa kaupungille illalla?

- Mee vaan, ei mulla oo nyt kiire.

Suihkussakäynti ei kestänyt kauan. Oli varmaan likalla kiire jonnekin. Tiia tuli olohuoneeseen kuivaamaan itseään. Pidin sitä aivan luonnollisena, olinhan nähnyt hänet alasti monesti. Siitä oli kyllä muutama vuosi aikaa. Jäin katsomaan hänen rintojaan. Kauneimmat rinnat mitä koskaan olin nähnyt. Varmaan jotain 75D. Nännit kohosivat hieman ylöspäin korostaen kiinteitä rintoja. Pikkusen vaikeeta. Tulla siihen nakuilemaan. Tiiasta tilanne oli aivan luonnollinen, hän ei reagoinut mitenkään minuun.

- Laita nyt jotain päälle. Perse paljaana siinä tartte olla.

- Ainahan mä oon suihkun jälkeen tällei. Häiritseekö se sua?

- Ei häiritse, mut laita nyt jotain päälles.

- Jos mulla on pillu ja perse paljaana kotona. Mähän oon sun sisko. Oothan sä nähnyt mut alasti.

- Mut ota huomioon, siitä on aikaa. Susta on tullut nuori nainen.

- Hei, jos sä näät oman siskon alasti, et sä voi kiihottua siitä. Sit sä et ole normaali.

- Mene nyt laittaa jotai päällees.

- OK, ei tarvii hermostua.

Tiia kävi laittamassa pienen t-paidan, ei enempää. Peppu ja pillu paljaana hän asteli takaisin.

- Ei sitten ollut enempää vaatetta päälle?

- Ei. Mä olen aina täällä ilman pikkareita.

- Sullahan on vielä posliini. Tosi siisti.

- On siihen tullut sellasta untuvaa, mut mä ajelin ne pois. Se tuntuu hyvälle, kun se on paljas. Onko se susta kaunis?

- On. Jos et olis mun sisko, niin mä...

- Niin mitä? Sano vaan.

- Ei mitään. Unohda.

- Enkä unohda. Haluut sä koskettaa sitä? Ei se haittaa, vaik me ollaan sisaruksia, kun ei sen enempää. Koeta nyt, mä pyydän.

- En koeta.

- Sä et pysty siihen. Enkö mä ole sun mielestä hyvännäköinen?

Tiia istui sohvalle ja rupesi soittelemaan ystävilleen. Varmaan Jarkolle, puheesta päätellen.

Oli tullut kunnon sotilasseisokki, muna oli kuin rautakanki. Pakko mennä purkamaan paine, etteivät halkea kiveksetkin.

- Hei, mun on pakko lopettaa, mä soitan sulle, kuului Tiian ääni olohuoneesta, kun hän katkaisi puhelun. - Mitä sä, Petri, teet? Älä, hyvä mies, rupee runkkaamaan.

Tiia huusi minut olkkariin heti. En ajatellut mitään, kun kävelin hänen luokseen.

- Petri, sullahan seisoo.

- No niin seisoo, jos et ole ennen nähnyt.

- Johtuuko se siitä, kun sä näät mun pillun?

- Kyllä, rakas sisko, siitä se johtuu.

- Anteeks. En mä tiennyt, et jos mä kulen täällä pillu ja perse paljaana, et se kiihottaa sua.

- Ei sillä ole mitään väliä. Pillu ja perse, kyllä se kiihottaa, vaik ootkin oma sisko. Nyt mä kuule, pikkusisko, haluun ottaa sinut.

- Petri, sä oot ihan kiimassa. Tekeekö sun oikeesti mieli mun pillua?

- Tekee.

- Sä saat nyt naida mua, mut mä oon vielä neitsyt.

- Hei, säästä se neitsyys sille miehelle, jonka haluat, et hän vie sen sinulta.

- Petri, mä olen säästänyt sitä sulle. Mä haluun, että sinä otat minut ensimmäisenä.

- Tiia, en minäkään ole ollut kenenkään tytön kanssa yhdynnässä.

- Ihanaa. Otetaan yhdessä toisemme, totesimme yhteen ääneen ja kaaduimme vierekkäin sohvalle...

xx

2

3119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe