Tällä tavalla rahaa kuluu kun elämänhallinta ei ole kohdallaan maksetaan Kelasta asumistukea takuuvuokria jne. veromaksajien rahoista kun lukee lehdistä miten pahaa sotkua huoneistossa aiheutetaan vahingot voi olla yli kymppitonnin eikä saa millään korvausta elämäntapa elätiltä mitään. näin valuu hukkaan rahaa tuhoutuneen asuntoon vuokranantaja ei saa mitään ja maksaa korjaus remontit sotkuista itse kaikille ei kannat vuokrata asuntoa
Kelan maksamia asumistukia takuuvuokria pahasiivoiseen vuokra-asuntoihin
4
132
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa suojellaan tuollaista toimintaa. Sana kyllä kiirii, kuka tuollaista tekee. Joku asunto on vaan pakko löytää, koska heitteille ei voi jättää.
- Anonyymi
menkööt korpeen asumaan sotku asukkaat
- Anonyymi
Työttömällä ei ole varaa siivoukseen elämänhallinta menee retuperälle eli paskanhaju tulee lisääntymään toiset saa kärsiä kun maksetaan vuokraa on vittumaista asua jos asuu syrjäytyneitä työttömiä eikä huolehdi vuokra-asunnon puhtaudesta
- Anonyymi
asumistukia leikataan elämänhallinta ei ole kohdallaan pitäisi muuttaa muualle asumaan ja halpoihin asuntoihin miksi Kela syytää rahaa jos vuokra-asuntoja ei pidetä siistissä kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621