Sähkölämmityksestä öljylämmitykseen

Anonyymi-ap

Päätinpä ottaa uudelleen öljylämmityksen käyttöön. Uusi sähkösopimus niin paljon korkeampi entistä että nyt öljylämmitys taas toimintaan, onneksi en ole purkanut öljylämmitysjärjestelmää.
Tilasin jo 2000l öljyä.
Paluu entiseen.

13

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fiksun oloinen liike 😂. Öljy kallistuu ja sähkön hinta laskee.

      • Anonyymi

        Soitatko sinä kongosta ??? haloooooooooo !!!?


    • Anonyymi

      Pitäkää vanhat pannut,
      remontoikaa ne mutta pitäkää öljylämmitys.

    • Anonyymi

      Joo, mutta eikö sen öljyn voisi muuttaa voimalassa sähköksi ja johtaa sähköjohtimilla talon mittaritauluun?

      Melko hullulta tuntuu kuljetella säiliöautoilla pieniä eriä öljyä talojen lämmitykseen kun sähköjohtimet on jo keksitty.

    • Anonyymi

      Internetin hölmistämässä Hölmölässä eletään.
      Sähköä pitää säästää, mutta kukaan hölmöläisistä ei pysty kertomaan millä taloja lämmitetään.
      Säkilläkö lämpöä sisälle kannetaan, paljonko Tokmannilla maksaa
      säkillinen kiinalaista lämpöä?

      • Anonyymi

        Jaahas vanha nicci


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas vanha nicci

        Miten sinä nicin tietoosi sait


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä nicin tietoosi sait

        Minä laitan lukon takariulle


      • Anonyymi

        Internetti siirtelee hurjana evästeitä, ilman niitä ei toimi mikään. Sähkön korvaaminen evästeillä? Eeii, mutta kiireinen toiminta verkoissa rasittaa laitteita ja kuluttaa sähköä. Netti pitäisi ajastaa yösähkölle.


      • Anonyymi

        Öljyllä on halvempi lämmittää kuin pörssisähköllä


    • Anonyymi

      Sama liike tehtynä pari vuotta sitten. Sitten vaan vaihtaa sähkön ja öljyn välillä riippuen miten sattuu tai ei satu tuulemaan.

      Lämmityskustannukset kokonaisuutena hallinnassa eikä tartte kylmässä istua.

    • Anonyymi

      Öljylämmityksestä luopujille on edelleen rahaa tarjolla – näin monelle sitä vielä riittää
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010271874.html

      Älkää missään nimessä tehkö tuota virhettä. Kun öljy ja polttoaineiden käyttö ja myynti vähenee niin hinnat tippuvat taatusti koska tuotantoa on paljon ja toimijoiden on saatava myyntiä hinnalla millä hyvänsä.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen avulla ja ansiosta sähkö on tullut kalliiksi ylellisyystuotteeksi kansalle.
      Puulämmitys ja jopa öljylämmitys ovat parempia lämmitysmuotoja. Näin säätyy rahaa eivätkä Kokoomuksen suojeluksessa olevat veroparatiisi-firmat saa ainakaan minun rahoja siinä määrin kuin haluaisivat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe