Toivottavasti tulee pitkä lakko 🤣
H y v ä SAK
70
558
Vastaukset
- Anonyymi
Kuukausipalkka 🤣
- Anonyymi
Työttömätkö menevät lakkoon?
- Anonyymi
Tuottoisaa työtä tuo kk.palkkaa nauttivilla, ajatelkaa nyt
- Anonyymi
Persut valehtelevat aina ja joka päivä ja monta kertaa...jatkavat samaa mitä kokoomuksen sirkuspellet
- Anonyymi
Persut on pesukarhuja.
- Anonyymi
Kaikki puolueet hakee vain omaa parastaan.
Ei toinen toistaan parempi/taskut täyteen.
Lopeta tuo ääliömäinen kommunikointisi.
Joka päivä sinulta tuota, yhtä ja samaa räplätystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki puolueet hakee vain omaa parastaan.
Ei toinen toistaan parempi/taskut täyteen.
Lopeta tuo ääliömäinen kommunikointisi.
Joka päivä sinulta tuota, yhtä ja samaa räplätystä.Vihreät hakee myös valkoposkihanhien parasta!!
Valkoposkilla on paremmat edut kuin vanhuksilla!!
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Minä olen lakossa SAK:ta vastaan ja sekin on poliittinen lakko. Avustukset pois liitolta!
- Anonyymi
...sanoo kokoomuslainen ja kepu.
Köyhät kyykkyyn ja kerjuukeppi käteen, pyhäkkäät tekee ilmaistyötä, niitä teettävillä.
Veisataan virsiä loppuvuosi. - Anonyymi
Sinä et ole muuta tehnyt kuin vedellyt loisia
- Anonyymi
Oletko rasisti?
Suhtaudut sak:hon törkeän rasistisesti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...sanoo kokoomuslainen ja kepu.
Köyhät kyykkyyn ja kerjuukeppi käteen, pyhäkkäät tekee ilmaistyötä, niitä teettävillä.
Veisataan virsiä loppuvuosi.Ei vaan kokkare ja persu.
- Anonyymi
SAK gangsterit jankuttaa ettei heitä kuunnella, miksi pitäisi, heitä ei ole kasa valinnut.
Eduskunta ja hallitus ovat kansan vaaleilla valtuuttamia, SAK-laiset johtajat ovat erinilaisilla kepulikonteilla ja kansavillitsemisillä valtaan päässeitä huijareita.
Nyt on oikea aika heittää roskiin yleissitovuus työehtosopimuksissa.
Meikäläinen joka elää tonnilla kuukaudessa olisi tosiaan valittamista mutta niin tässä vain pärjätään,eikä ruikuteta tai kerjätä.- Anonyymi
Työväestö näkisi nälkää, ellei olisi ollut ammattiyhdistyksiä.
Meillä olisi vielä huonommin. - Anonyymi
Sohvaperunat lakkoon.
Älkää nostako persusta viikkoon sohvasta.
Kyllä yhteiskunta tukee!!
Vai mitä SAK? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työväestö näkisi nälkää, ellei olisi ollut ammattiyhdistyksiä.
Meillä olisi vielä huonommin.SAK oli aikoinaan ammattiliitto, nyt se on puoluejärjestö. Tunnnen asia entisenä SAK laisen nyt 90 ukko
- Anonyymi
Laiska ei tarvitse 1000 euroa enempää.
- Anonyymi
yhyyyy yhyy mulla on pieni liksa yyhyy ensimmäinen saikku päivä on palkaton yyyhyy antavat porvarit potkut kysymättä yhyy oon orja tyässä joudun maksamaan auton bensat työ matkalle yyyyhh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhyyyy yhyy mulla on pieni liksa yyhyy ensimmäinen saikku päivä on palkaton yyyhyy antavat porvarit potkut kysymättä yhyy oon orja tyässä joudun maksamaan auton bensat työ matkalle yyyyhh.
PERSUT , , , suosii hyväpalkkasia pienemmällä verolla esimerkiksi 14 000 € kk tienavaa verotetaan 2000 € vuodessa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tyhmä kommentointi, odotahan syksyä, vielä se sinunkin leuka loksahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tyhmä kommentointi, odotahan syksyä, vielä se sinunkin leuka loksahtaa.
yyyyyyhhhhh yyyh mulla on huono palkkaaa yyyyyyhhhhyyyy lomat ei pyöri yyyhhhh persut riiiistäää . persut ontavat vero alen isopalkkasille yyyyhhh persut ovat kompuksessa kokkareitten kanssa yyyyyyh.
- Anonyymi
Mamu tarvii 1200 € kun tarvii hankkia ne vilkkuvalolenkkarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERSUT , , , suosii hyväpalkkasia pienemmällä verolla esimerkiksi 14 000 € kk tienavaa verotetaan 2000 € vuodessa .
Kyllä taulukko keroo 67 200 verosata. Miksi vääristelet
- Anonyymi
Mistä tietää että demukka valehtelee, no kun leuat liikkuu.
- Anonyymi
Tuppuraiselta taas samat jargonit että lässyn lässyn.
- Anonyymi
Pläpäti plää
SAK kyllä päätä jäädyttää.
SAK on Suomen rikkain järjestö. Tosi pohatta porukkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pläpäti plää
SAK kyllä päätä jäädyttää.
SAK on Suomen rikkain järjestö. Tosi pohatta porukkaa.Verottomana hankittu omaisauus ja puree sitä kättä joka antoi
- Anonyymi
Nano on niille jotka...vähän vieroksuu kaikkee oikeeta elämää...
- Anonyymi
Kyllä tässä kokee vilua ja nälkää,kun asuu Lumon kämpässä.Jotka Ay mafian omistaa
- Anonyymi
Kuten Purra sanoo köyhtä ovat laiskoja loisia.
- Anonyymi
Lomautukset päälle! Eihän nämä asiat pääkeuhkoja liikuta, perheellinen kärsii ay ja sdp:n johtajien hölmöilystä
- Anonyymi
Mä tykkään lakoista varsinkin lättyjen ja kermavaahdon kera.
- Anonyymi
Oksalakasta saa hyvästi pään sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksalakasta saa hyvästi pään sekaisin.
Sak, rajumpaa ei oo
- Anonyymi
WC pytyssä on kokoomuksen väki, alas vedetty
- Anonyymi
Purra: Vammaisten rahat menivät varakkaiden veroaleeen.
- Anonyymi
Kokoomus ei suomalaisten työttömyyttä poista
- Anonyymi
Mamut poistaa.
Ainakin Sossuntätien työttömyyden.
- Anonyymi
Ei kukaan muukaan poista.
- Anonyymi
SAKlta on jo maine mennyt.
Seuraavaksi menee jäsenet. Mamut eivät SAKta kaipaa kun ovat alkuperämaidensa järjestäytyneestä rikollisuudesta kerran irti päässeet.
Työnantajat sen sijaan pitävät jatkossakin kiinni maineestaan ja osaavista työntekijöistään. Hyvä niin. - Anonyymi
SAK korottaa liittomaksuja lähestyvien presidenttivaalien myötä. Saavuttaakseen 3 % kannatuksen, tulee urpolaisen tunnettuutta lisätä televisiomainoksin.
- Anonyymi
Kommunistit lakkoilee.
- Anonyymi
No mitäpä Pyhäjärven perussuomalaiset ovat hallitusohjelmasta mieltä,häh.
- Anonyymi
Pyhäpersut kiittää hallitusohjelmasta.
- Anonyymi
Ikävää että 70-luvulle jämähtänyt AY-liike on vieläkin sitä mieltä että he määräävät mitä Suomessa tehdään riippumatta siitä kuka on hallitus vastuussa. Oikeistoa vastaan lakkoillaan ja vasemmistosta ei ole haittaa kun on isännän ääni ja jos ei tottele niin rahan tulo vasemmistolle lakkaa. No tätä ei voi mitenkään pitää mitenkään oikeutettuna kun AY-väki vaikka on vähemmistössä nousee kansan enemmistö vasten ja viellä ilman että heillä olisi yhtään ehdotusta miten asiat pitäisi hoitaa kuntoon.
Jotenkin tulee mieleen itä naapuri jossa näin toimittiin erittäin huonoin tuloksin.- Anonyymi
No kukas sinun mielestä ajaa duunarin etua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kukas sinun mielestä ajaa duunarin etua
Tietysti Riikka Purra. Duunarilla on parempi olla mitä vähemmän hän tienaa ja saa päättää omista-asioistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti Riikka Purra. Duunarilla on parempi olla mitä vähemmän hän tienaa ja saa päättää omista-asioistaan.
Niin no asioilla on monta puolta. Tietenkin tuossa on se etu että mitä vähemmän tienaat sitä vähemmän ostat ja kulutat maapallon varoja...
- Anonyymi
Pyhäjärvellä on niitä laiskoja jotka käy maanantaina tunnin pari jossain työpaikalla kävelemässä ja puhumassa paskaa ja väittävät sitä työn tekemiseksi
- Anonyymi
Pitkä lakko ja poistetaan valtion tuki lakkoilijoiden jäsenmaksuista ja verovapaus yrityksistä. Lopetetaan ilmainen jäsenmaksujen kanto.Tässa muuytamia lakkokorvauksia. Alkaa tuntumaan.
- Anonyymi
Seuraavissa vaaleissa sitten demarit voittavat ja kaikki palautetaan.
- Anonyymi
Riikka Purra ei ole koskaan ollut lakossa... ei tosin koskaan töissäkään... hih hih
- Anonyymi
No mitä kepulien apukoulukasvatille muuta kuin jatkuvaa itkemistä.. HI HI HIH
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä kepulien apukoulukasvatille muuta kuin jatkuvaa itkemistä.. HI HI HIH
Imatran Voiman henkilö hihittää?
- Anonyymi
HALLITUS YRITTÄÄ KIELTÄÄ LAKKOILUN, KUINKAS TUO ONNISTUU KUN MELLAKOINTIA EI KIELLETÄ 🥴🤣
- Anonyymi
Keskiviikkona aloitetaan eläkeiden heikennysneuovttelut.
- Anonyymi
kirjoitusvirheet omia. Siitä tuli mieleen, että nuorten keskuudessa persuja on kannatett. Miten lie opiskeljoiden kurmoottamisen jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirjoitusvirheet omia. Siitä tuli mieleen, että nuorten keskuudessa persuja on kannatett. Miten lie opiskeljoiden kurmoottamisen jälkeen?
kannatettu
- Anonyymi
Kysymys on tulevasta eläkeuudistuksesta, jota valmistellaan kolmikantaisesti. Koskee tulevia eläkeläisiä.
- Anonyymi
Riikka Purra: Köyhät ovat rumia
- Anonyymi
Raimo Parkkinen: Imatran Voima kestää.
- Anonyymi
Kepulit: Laguna ja pumppuvoimala rules.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulit: Laguna ja pumppuvoimala rules.
Toivottavasti rules. Ei silti vaikka se on epävarmaa niin Parkkisen ja Haaviston typerät kirjoitukset kertovat kummastakin olennaisen.
Imatran Voimaa ei olle ollut sitten 1998. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti rules. Ei silti vaikka se on epävarmaa niin Parkkisen ja Haaviston typerät kirjoitukset kertovat kummastakin olennaisen.
Imatran Voimaa ei olle ollut sitten 1998.Kyllä ne typerimmät kirjoitukset tulee Koskelta!!! MOT hih hih hih
- Anonyymi
KYLLÄ......JA SITÄ SEURAA VÄISTÄMÄTTÄ PAKOLLINEN NÄLKÄLAKKO.
- Anonyymi
LAKKO ON SAK...LAITEN HERKKUA.
- Anonyymi
Helpompi kiertää veroja kun ajatella koko eläkettä
- Anonyymi
Rauha on Rauhan asialla, rauhassa rauha saa rauhan ja ottaa rauhallisesti
- Anonyymi
Persuja eivät lakot koske vain onko joku kohdannut töissä käyvän persun esim. Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1392317
Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse982235Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,921886Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s3421490Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si611313Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi771211En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.591038Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua931004Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l44987Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58899