Lieksan päättäjät vähättelelevät koulukiusaamista.
Tässä tulokset.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009870115.html
Koulukiusaaminen Lieksassa
15
214
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tuo pitää paikkansa, niin näyttäisi että tilanne on parantunut lieksassa. Nyt Lieksa on Mänttä-Vilppulan kanssa toinen kunta joissa kiusataan säännöllisesti yläkoulussa kaikkien vähiten koko Suomessa? Lukiosta ja ammattikoulusta ei ole toisaalta Lieksassa kyselyä pidetty.
- Anonyymi
Lue uudelleen. Kyllä siellä on yläaste, lukio ja ammattioppilaitos. Jokaisessa oma haku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue uudelleen. Kyllä siellä on yläaste, lukio ja ammattioppilaitos. Jokaisessa oma haku.
Mutta Lieksasta ei ole tietoa näihin taulukoihin, Lieksassa ei ole kyselyä pidetty näissä kouluissa? Siksi ei voi tietää miten paha tilanne on Lieksan ammattikoulussa ja lukioissa.
- Anonyymi
Kiusattuna kerran viikossa ja toinen kysely kiusattuna lukukauden aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Lieksasta ei ole tietoa näihin taulukoihin, Lieksassa ei ole kyselyä pidetty näissä kouluissa? Siksi ei voi tietää miten paha tilanne on Lieksan ammattikoulussa ja lukioissa.
Näin näyttää olevan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18022336G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tämäkin pieni tulos on tietysti liikaa. Kolmea yläkoululaista sadasta kiusataan Lieksassa säännöllisesti vähintään kerran viikossa. Ei ole kiva koulu näille joiden elämästä tehdään helvettiä ja joiden koulunkäynti ja elämä pilataan.
- Anonyymi
Tyttöjen kiusaaminen on Lieksassa yleisempää kuin poikien.
- Anonyymi
Lieksan yläkoululaisista joka neljäs on lukuvuoden aikana jotenkin tekemisessä kiusaamisen kanssa, joko kiusaajana tai kiusattuna.
- Anonyymi
Ei valtuutettuja kiinnosta. He pitävät vain eläimiinsekaantumispuheita ja väittävät, että Lieksasta ei löydy edes kaupungin lipputankoa. Valtuutetut antavat näin hyväksynnän kiusaamiselle joka ei ole enää kiusaamista vaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valtuutettuja kiinnosta. He pitävät vain eläimiinsekaantumispuheita ja väittävät, että Lieksasta ei löydy edes kaupungin lipputankoa. Valtuutetut antavat näin hyväksynnän kiusaamiselle joka ei ole enää kiusaamista vaan henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Niillä kenellä on mahdollisuus toimia oikein lastemme hyväksi, heidän pitää mennä nyt peilin eteen, että emme saa seuraavaksi lukea tälläista uutista Lieksasta. Teillä on vastuu.
Nuori tyttö lähti kouluun, ei saapunut koskaan perille – Koulu järjestää hiljaisen hetken kuolleen 15-vuotiaan muistolle: ”Järkyttää kovasti”
- Anonyymi
Minua kiusattiin nuorena ammattikoulun ekaluokalla jotta piti lopettaa opinnot ja siirtyä työn orjaksi .-
Gubbe 74
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601