varaston lukko

Anonyymi-ap

nyt ne samperin vorot vei bensat taloyhtiön varastosta kävivät aiemmin valmistelemassa ryöstöä ja leikkaamassa lukon silmukat.nyt veivät lukonkin saakutin rosmot onko kiva ajella varastettua bensaa tankeissa tuokaa tyhjä astia takaisin saadaan teidät kyllä kiinni jäi hyvät jäljet käynnistä HÄVETKÄÄ

13

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      rosmot liikkui hutun niemessä jos kellä on fasebookki niin kirjoitelkkaa sinne saatais kattavasti havaintoja vorojen liikkeistä bensaa viety lukitusta varastosta

    • Anonyymi

      kerätkee hyvät pennut kolehti ettei tarvitse munata itseänne loppu elämäksenne joukossa on voimaa.onhan teillä vanhemmat pyytäkää heiltä pitäähän tankissa olla bensaa että pääsette kavereiden kanssa kruisailemaan ja nauttimaan yhdessä olosta saman henkisten mopoilu ihmisten kesken näin on mukavin ettei tarvii housut tutisten tulla kotiin ja pelätä tuleeko pollari kotiin EI VANHEMMAT KYLLÄ PÄÄTÄ SILITÄ moisesta touhusta ajatelkaa nyt vähän menkää ja pyytäkää vanhemmilta hehän teidät on halunneet syntyväksi uudeksi ja paremmaksi suku polveksi joten eletäänpä näin että ei kellään ole paha mieli joten eippä tässä muuta lopuksi vanhemmat luettakaa tämä lapsillenne heissä meillä on tulevaisuus joten kommenttia perrää n

    • Anonyymi

      saa sirttee feisbuukkiin viimeinen pitkä kirjoitus

    • Anonyymi

      En jaksa uskoa, että mopopennuilla ois noin loppuun ajateltua rosvousta. Kyllä sen on pitänyt olla joku vähän vanhempi.

      • Anonyymi

        suattaapa olla niinnikkäänni on tietty epäilys voipipa olla vanahakkii tekijä


    • Anonyymi

      Käykääs kaiken kiireen keskellä kannattamassa tuota kahden sähkömittarin aloitetta, että kämpässä saa olla pörssisähkömittari ja se nykyinen. Niillä voi sitten saada sitä, joka on halvempaa sähköä. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663

    • Anonyymi

      Kyllä se lukkojen leikkaaminen onnistuu kiinteistöyhtiöltäkin, Ei kysellä kenen tavarat on kyseisessä varastossa on jäänyt edelliseltä asukkaalta tai jonkin toisen talossa asuvan? Näin tapahtui kesän aikana Kiinteisönhoitaja leikkasi voimapihdeillä lukon ja vei toisen työkaverinkanssa tavarat varastosta, en tiedä minne ottiko omakseen vai veikö Puhakselle. Olisi minun mielestä ollut asiallista että olis laitettu rappukäytävään lappu, että kenen tavarat on kyseisessä varastossa. Niin olisi ollut varmaan kiinteistöhuollolle että olis itse tyhjentänyt varaston ja olis lukkokin jäänyt ehjäksi,mutta jäihän avain mulle jolla olisin voinut todistaa että ne on minun omaisuustta, siinä meni tavaroita joilla olis ollut tunnearvoa. Mutta onko oikein jos kiinteistöyhtiö voi tehdä ihan omankädenoikeudella asioita. Onkohan tämäoikein vaan onkohan kiinteistönhoitoyhtiön työntekijä syyllistynyt rikokseen?

      • Anonyymi

        Tämä sama henkilö nostaa aiheen ja tekee tästä uutta aloitusta. Ota ilta lääke ja mene nukkumaan.


    • Bensiinin säilyttäminen taloyhtiön varastossa taitaa olla raskaampi rikos kuin sen bensan varastaminen.

      • Anonyymi

        Ei ollut Bensaa vaan muuta omaisuutta!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Bensaa vaan muuta omaisuutta!!!

        "nyt ne samperin vorot vei bensat taloyhtiön varastosta"


    • Anonyymi

      Jo on vorot tullet röyhkeiksi, 70-luvulla kuitenkin lapotti kevariin bensat äidin autosta-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe