Suuttuisitko jos

Anonyymi-ap

Sua kaivattaisiin täällä ihan nimelläsi?

99

2038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En sitten ainakin tietäisi

• Anonyymi

En suuttui jos etunimeä käytettäisiin.
      On se täällä joskus vilahtanutkin.

• Anonyymi

Mutta mutta ei etunimestä viel voi yksilöidä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi silti sukunimeä käytettävän.
        Siksi olisi parempi pitää yhteyttä ihan irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta monta siinä ainaski pullahtaa pois,tuumin tässä sivusta...

• Anonyymi

En, jos kutsumanimellä ja siihen vielä sen nimi, joka sen mainitsee.

• Anonyymi

Ei tänne saa kirjoittaa koko nimeä!

• Anonyymi

Juuri näin, rikosilmoituksen paikka, jos koko nimen laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitempä se olisi rikollista toimintaa eikö se ny ole ihan sama kirjoittaako nimellä täällä vai puhuuko jonkun kanssa nimellä jossain muualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitempä se olisi rikollista toimintaa eikö se ny ole ihan sama kirjoittaako nimellä täällä vai puhuuko jonkun kanssa nimellä jossain muualla

Tarkoitetaan varmaan, että kirjoittaa jonkun toisen koko nimen, ei siis omaansa!

• Anonyymi

Suuttuisin. Ennemmin etunimi ja muutama tunniste perään.

• Anonyymi

Miksi? En suuttuisi. m>n

• Anonyymi

Ei ne ees kauaa pysy poistavat nimet ja jotkut kirjaimetkin herkkiä poistumaan.

• Anonyymi

Etunimestä + tunniste en suuttuisi. Sukunimen laittaminen olis liikaa.

• Anonyymi

En, olisi ihan lukea nimeni ja vahvistua näin, että hänkin kaipaa💔

• Anonyymi

Henkilökohtaisia tietoja sisältävät kaipailut menevät poistoon

• Anonyymi

Enpä ole hätkähtänyt juuri mistään. Meitä samannimisiä kun riittää.

• Anonyymi

Kaiiki negatiivinen ja positiivinen feedbackki tuntuuisi aika erikoiselta.
      Hankkikaa elämä tai jotain.

• Anonyymi

😀😀😀

• Anonyymi

Suuttuisin tietysti... Etunimen ensimmäisen ja viimeisen kirjaimen hyväksyisin...
      Ei täällä voi nimillä kirjoittaa... Täällä pieni määrä tunnistaa kirjoitustavasta
      toisensa... Jatketaan sillä tiellä

• Anonyymi

😡😡😡😈😈😈

• Anonyymi

En tykkäisi, vaikka nimeni onkin mainittu useamman kerran. En siltikään halua.

• Anonyymi

Jos kaipaaja kirjoittaa myös oman nimensä. Sitten ok.

• Anonyymi

Lauttasaari ⚙️⚙️⚙️⚙️

• Anonyymi

Ei kerro minulle mitään. Minua kiinnostavat ihmiset asuvat vain muutaman kilometrin päässä.

• Anonyymi

M > K, jospa riittää.

• Anonyymi

Mulle tämä riittää oikein hyvin <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle tämä riittää oikein hyvin <3

Miten paljon meillä olisi kiihkeitä hetkiä, kuvittelen sellaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon meillä olisi kiihkeitä hetkiä, kuvittelen sellaista...

24/7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

24/7

Eli paljon, sopisi tosi hyvin.

• Anonyymi

En olisihan se kiva tietää…

• Anonyymi

Tiinahan se on mielessä

• Anonyymi

Etunimi, ihan sama. Etu ja sukunimi ... alkaisin miettiä onko siinä ainesta rikosilmotukseen.

• Anonyymi

Minkä rikosnimikkeen se täyttää, jos jonkun nimen mainitsee? Laki ei taida kieltää ihmisten mainitsemista nimeltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä rikosnimikkeen se täyttää, jos jonkun nimen mainitsee? Laki ei taida kieltää ihmisten mainitsemista nimeltä.

En mä tiedä täyttääkö. Sanoin että voisin hyvin miettiä sen selvittämistä. Se on selvä että kaikki kiinnotukset vähintään olis siinä kohtaa finito ja mulle olis turha yrittää enää puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän meinaan näkyis täältä hamaan tulevaisuuteen kaikissa googlehauissa ja muissa. Ehkä se johonkin kategoriaan voi mennäkin, mainehaitan auteuttamista tjtn. Se pitäs kattoa sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siis tietenki poistovaatimus sivustolle ensimmäisenä. Tosin kyllä nää nyt tajuaa onneksi itsekin tollaset poistaa.

• Anonyymi

Miks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä täyttääkö. Sanoin että voisin hyvin miettiä sen selvittämistä. Se on selvä että kaikki kiinnotukset vähintään olis siinä kohtaa finito ja mulle olis turha yrittää enää puhua.

Mikä maine haittaa on se,että joku rakastaa toista?

• Anonyymi

Henkilökohtaista.

• Anonyymi

En suuttuisi etunimestä,koska se on aika yleinen Suomessa.

• En suuttuisi, mutta eipä kukaan kaipaa.

• Anonyymi

En tietenkään. n-n

• Anonyymi

Esittäisin etten ole täällä itse. Eli en reagoisi mitenkään. En halua muiden kuin kaivattuni tietävän että olen täällä ollut.

• Anonyymi

Suhtautuisin trollauksena.

• Anonyymi

Mikähän siinä on, että nämä kaipailijat usein kirjoittelevat tänne tunnisteita, kuten niitä etunimen ensimmäisiä kirjaimia tai ulkonäön kuvailuja, siitä ketä kaipaavat mutta harvoin itsestään mitään? Eikö tuo ole hyvin itsekästä? Heitetään toinen hänen tietämättään parrasvaloihin, mutta pysytään itse turvallisesti piilossa.

• Anonyymi

Osa on pelkkää kalastelua, pahassa mielessä, osalla hyvässä. Osalla ujoutta jne.

• Anonyymi

Itse ihmettelen miksi vasta nyt keskustellaan asiasta? Sehän on ollut iän kaiken.
        Vastaan ap. En suutu jos joku nimikirjaimet laittaa kun kyseessä on positiivinen juttu ja alusta on koko Suomea koskeva, eikä paikkoihin liitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ihmettelen miksi vasta nyt keskustellaan asiasta? Sehän on ollut iän kaiken.
        Vastaan ap. En suutu jos joku nimikirjaimet laittaa kun kyseessä on positiivinen juttu ja alusta on koko Suomea koskeva, eikä paikkoihin liitetty.

Eiköhän tämä aihe ole ollut aikaisemminkin esillä, veikkaan. Tuskin mikään uniikkijuttu. En viitsi selata, löytyisikö vastaavaa, mutta vahvasti uskon, että on ollut jo aikaisemminkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyväthän ihmiset laittavan täällä paikkaa/paikkakuntaakin jne. Mutta eikö viesti menisi perille ihan samoin laittamalla tietoa itsestä, ei toisesta? Mikä oikeuttaa jakamaan minkäänlaista tietoa toisesta? Lisäksi aiheuttaa aivan selkeitä sekaannuksia kun se, joka täällä kaipaa, ei itsestään mitään tunnistetta laita.

• Anonyymi

Ne ovatkin raukkamaisia hiirulaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovatkin raukkamaisia hiirulaisia.

Hiirulainen suojelee itseään, mutta heittää tosiaan kohteensa mielellään julkisesti bussin alle - heidän tietämättään. Hienoja hiirulaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiirulainen suojelee itseään, mutta heittää tosiaan kohteensa mielellään julkisesti bussin alle - heidän tietämättään. Hienoja hiirulaisia.

Miten niin bussin alle? Eikö se ole kivaa ku on jollekulle tärkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää heittää muruja ja kattoo kuka nousee pöydälle. Ei liity mihinkään

• Anonyymi

Ei haittaa etunimellä, ei ole haitannut. Tykännyt. En sinä?

• Anonyymi

Entä sinä piti kirjoittaa?

• Anonyymi

En suuttuisi, ihan olisin otettu jos sä vain olisit hän jota kaipaan.

• Anonyymi

No en kyllä suuttuisi

• Anonyymi

Imartelevaa. Etunimi?

• Anonyymi

Jos nimien heittelijä on tunnettu naisista ja skideistä kirjoitteleva rikollinen lue. vainoaja, niin se on jopa suotavaa että laittaa kokonimiä. En usko että oikein enää mikään pelastaa tätä palstalla sekoilevaa naislarppaajaa

• Anonyymi

Se vähän riippuu, mitä yhdessä sovitaan tai olenko koko tilanteesta edes tietoinen? Tunne ei synny tyhjästä? Se voi kuulostaa myös kiusanteolta, jollei löydy ymmärrystä toiseen, sen oikeaa (myönteistä) merkitystä?

• Anonyymi

Juu ätmi ja ylireakointiin on aina mahdollisuus joten pitää olla valmis myös julkiseen oikeudenkäyntiin jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ätmi ja ylireakointiin on aina mahdollisuus joten pitää olla valmis myös julkiseen oikeudenkäyntiin jne

Tietäisit vaan mitä soopaa veli tästä mm ätmin ylireakointinarratiivista yritti, voi morjens- ei vastarantaa näy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäisit vaan mitä soopaa veli tästä mm ätmin ylireakointinarratiivista yritti, voi morjens- ei vastarantaa näy

Kaikilla kun ei ole ns valkoista vyötä karatessa- kovaa lukua mutta ihan totta

• Anonyymi

Ei haittaa, laita koko nimi, osoite, sos tt ja pankkitunnukset, sopii mulle.

• Anonyymi

Irma ja Vilho.

• Anonyymi

Mä laittelen tänne randomilla kaikenlaisia nimiä, miesten ja naisten, aina kun tilaisuus tulee. Ei täällä kukaan ketään kuitenkaan tavoita ja yksi suuri sirkus koko sivusto, joten sehän vaan paranee kun hämmennetään lisää.

• Anonyymi

Mitä sinä mies saat sellaisesta kerrohan että koetko pelaavani psykologista peliä turhan toimittajien kanssa vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä mies saat sellaisesta kerrohan että koetko pelaavani psykologista peliä turhan toimittajien kanssa vai?

Pelaavasi- typon takia en vielä villiintyisi heh

• Anonyymi

Kaikenlaista täällä löytyy, myös omaa kuin häneenkin liittyvää asiaa/vihjailua.
      Ei siis ole lähtöisin minun näppikseltä.
      Itse en ole maininnut kuin etunimensä jossain. Ja niitähän nimiä on kymmeniä tuhansia.

• Anonyymi

Aika tyhmää jollei laita sitten myös omaansa.

• Anonyymi

Sairasta ja vain sairas voi tuollaista kysyä.
      Niin raukkamaista olisi laittaa nimiä. Ja jos ei ota oikeasti yhteyttä edes. Mutta tiedän että hän ei ikinä toimisi niin mutta en tiedä luottaako hän siihen että minä en toimi niin.

• Anonyymi

Jos nimiä saisi laittaa se olisi luultavasti häirikön kiusantekoa, ei oikeaa kaipausta.

• Anonyymi

Nämä nimeltä mainitsemisen on lähtökohtaisesti härikkömiehen trollausta, juuri näin ja yleensä mies kirjoittaa muka naisena pörröjä jollekin miehelle. Raskassoutuista haahuilua on ainakin se performaatio ynnä hönöt ympärillä

• Anonyymi

Niin...Ollaan vaan ilman nimiä. En halua niitä tänne... Kiitos

• Anonyymi

Anteeksi että olen laittanut sun nimen etukirjaimen ja *

• Anonyymi

Olen joskus käyttänyt molempien nimiä, mutta enää en käytä edes nimikirjaimia.

• Anonyymi

En
      Naiselta ...

• Anonyymi

Se nolaisi minut muiden silmissä joten kyllä suuttuisin.

• Anonyymi

Miks nolaisi? Eikö se ole ihanaa, että olet tärkeä?

• Anonyymi

Ai maalattu omalla nimellä?

• Anonyymi

Eikö ihmiset halua tietää ja näyttää maailmalle että on arvokas ja tärkeä

• Anonyymi

Sinä itsellesi kirjoitteleva itsekehumies olet varmasti aivan poikkeustapaus😅

• Anonyymi

Miksi siitä pitäisi suuttua hyvin epätodennäköistä että se jota kaivataan edes kirjoitusta täältä huomaisi

• Anonyymi

"Suuttuisitko jos Sua kaivattaisiin täällä ihan nimelläsi?"

En tietenkään, jos panet oman, eli kaipaajani nimen siihen myös.

• Anonyymi

Nin-niin sitä kaipaan...

• Anonyymi

Ei haittaisi, sillä minulla on kokonimikaima.

• Anonyymi

Haluaisinkin että hän kaipaisi nimelläni, onhan hän niin rakas mies.

• Anonyymi

Pelkkä etunimen laittaminen ei ole missään kielletty!
      Suomessa riittää joka nimeä useampi kappale, joten hysteriat pois!

• Anonyymi

Itkisin onnesta, mutta vituttaa olla rakastajien juoksutettavana joten ihan v**** sama.

• Anonyymi

ihan millon vaan voit kommentoida, omalla nimellä ja ilman nimeä, aivan vapaasti jos vaan tiiät minun nimen 😅

• Anonyymi

No en olis enää niin varma mistään ☹️☹️

• Anonyymi

Siitä vaan kirjoitat jos just mua kaipaat. Mä en niuhota. Nimi on julkinen tieto

• Anonyymi

No en. Toivottavaa olis, muuten on arvaus palsta. Mut tuskin mua kukaan kaipaa enää ja se on ok

• Anonyymi

Mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma

• Anonyymi

Jos kaipaa, miksi ei voi laittaa facessa viestiä? Pitäisi kirjoittaa myös kaipaajan nimi, koska se voi olla kuka tahansa, joka "kaipailee" ts. kiusaa. Itse asiassa on minua kerran kaipaillut eräs lukioaikana ja hän laittoi jonkun viestin nuortenlehteen ja luokkakaverini bongasin sen. Vähän aikaa kirjoittelimme, mutta ei siitä sitten mitään tullut.

• Anonyymi

Onpas aikaa kulunut kun viimeks täällä ollut, no nytpä eksyin ja vastaan jopa: kyllä se vtuttaisi tätä nykyä. Jos on kiinnostusta, kaipausta tai ihan mitä hlvetin asiaa tahansa niin on se kumma jos ei muuhun kykene kun länkyttämään anonyymina jossain palstoilla, ottaa yhteyden tuli mitä tuli, kukaan ei kuole, maailma ei lakkaa pyörimästä. Itse aikanaan otin yhteyksiä eikä tuottanut tulosta mut hei, olen elossa, voin hyvin eikä edes hävetä. Nyt ei voisi vähempää kiinnostaa koko ukko, ei sillä että vihaa tms. vaan kun se mielenkiinto katoaa kun ei tule vastakaikua, ihan luonnon sanelema homma.
      Ottakaa toisiin yhteys muualla kuin täällä.

Teenainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      163
      2970
    2. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      146
      1660
    3. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1282
    4. Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?

Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i
      Maailman menoa
      328
      1269
    5. Pim pom ovikello soi :)

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
      Ikävä
      103
      1195
    6. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      56
      1182
    7. Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .

Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali
      Maailman menoa
      144
      1137
    8. Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
      Sinkut
      74
      1094
    9. Martinan ulosanti haastatteluissa.

Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1043
    10. Asiat olisivat voineet olla toisin

jos olisit näyttänyt että välität hänestä. Vain hänestä.
      Ikävä
      48
      946
    Aihe