Hei !
Viime viikolla klo 22 MTV:n uutiskevennystyksenä oli tarina, nuoresta pojasta, joka oli vedonnut postimerkkien keräilijöihin postimerkkikokoelmansa kartuttamiseen. Olen itse tässä samalla asialla. Olen noin 65-vuotias parantumatonta syöpää sairastava eläkeläinen. Jäljellä olevien elinpäivien määrää ei tarkasti ole (onneksi) hoitavat onkologit määrittämään, mutta elinaikaa on 3-4 vuotta jäljellä. Syövän tarkka nimi on neuro-endokriiniset NET-kasvaimeet. Gradus oli alunpitäen kaksi, mutta nyt syöpä on vastoin kaikkia odotuksia levinnyt ainakin maksaan ja tuo gradus muuttunee luokkaan kolme, eli ärhäkämpään syöpätyyppiin.
Elän, normaalilla työeläkkeellä olevan, vaimoni kanssa ja meidän eläkkeemme ovat todella pienet eli niillä tuloilla ei postimerkkejä paljon "keräillä". Olen nyt ostanut jonkun verran merkkejä eli noin 30-40 eurolla/kahdessa kuukaudessa postimerkkiliikkeestä. Kysynkin Teiltä arvoisat ystävät, että jos Teillä on postimerkkejä tai kokoelmia joutavana jäänyt nurkkiin lojumaan, niin pyytäisin teitä lahjoittamaan ne minulle. Olen testamentannut oman vaatimattoman kokoelmani vähätuloisten perheiden lapsille ja nuorille. Jos merkkejä kertyy enemmän, niin silloin lisään edunsaajaksi sosiaalitoimen ohjauksella jonkun muun sopivan kohteen. Toivon koko sydämestä, että että saisin Teiltä muutakin kuin laatikollisen "sitä itseään". Jos päätätte lähettää postimerkkejä, niin takaan, että ne kiertävät nuorempiin käsiin minun kauttani. Meillä ei ole ollut sitä onnea, että olisimme saaneet jälkikasvua, joten postimerkit tosiaan päätyvät pariin kolmeen sopivaan kohteeseen, kun en ole itse niitä enää sormeilemassa. Ajattelin, että tämä toimisi niin, että lähtettäisitte yhteydenotto pyynnön sähköpostilla ja sieltä saatte tarkemmat ohjeet postimerkkien lähettämiseen. Eli lahjoittakaa ja laittakaa viestiä eteenpäin, jos Teillä tai tutuillanne on postimerkkejä joutilaana esim. hiipuneen harrasteen myötä, niin täällä olisi innokas harrastelija niin odottelemassa.
Sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Hyvät postimerkkien keräilijät apuanne pyydetään
Anonyymi-ap
1
558
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18022418x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061