Ufoja Ruskon kaatopaikalla Oulussa?

Anonyymi-ap

Kuulin eräältä ihmiseltä, että hänen sukulaisensa oli alkanut kärsiä vaikeista mielenterveysongelmista sen jälkeen, kun joukko oululaisia nuoria oli kohdannut Ruskon kaatopaikalla jotain, minkä he olivat tulkinneet ufoiksi. Tämä sairastunut oli siis ollut yksi näistä nuorista. Hän on luullakseni noin viisissä kymmenissä nyt iältään, joten siitä voi laskea, milloin on ollut nuori. Tuttava kehotti googlettamaan Ruskonkaatopaikka ja ufot, mutta en löytänyt mitään. Tietääkö kukaan mitään tästä tapauksesta? Vaikea tietää mitä siellä sitten on tapahtunut, mutta olisi mielenkiintoista lukea edes joku vanha lehtijuttu aiheesta.

Siellähän on voinut olla vaikka jotain kaasua, mikä on jätevuoresta purkautunut, kaatopaikka, kun on ja aiheuttanut valoilmiön samaan tapaan, kuin yhdeksi Pudasjärvellä aikoinaan havaittujen valoilmiöiden syyksi on arveltu.

Kiinnostaisi kovasti, mitä ne nuoret on siellä pelästyttänyt niin, että osalla on alkanut mielenterveys horjua? Vai onko siellä oikeasti ollut jotain avaruuden väkeä ja kertomusten takia vain on alettu hoitaa psykoosia, koska eihän ufoja ole? Tai jos siellä on ollut jotain, mistä esimerkiksi poliisi on vaatinut vaikenemaan?

7

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika pelottavahan tuon on täytynyt olla, kun eivät ole yhtään tienneet, mitä ne valot on olleet ja kaveri on menettänyt tajunsa/meinannut kuolla. Voiko marraskuussa olla pallosalamiakaan?

    • Anonyymi

      Nyt mietin asiaa vähän. Eikös tuolloin 70-luvulla liikkunut enempikin tarinoita oudoista valoilmiöistä ja osan on kertojat myöhemmin myöntäneet keksityiksi? Näillä pojilla oli ollut siellä siis lautahökkeli metsässä, missä olivat viettäneet iltaa. Se 19-vuotias, johon poikien kertoman mukaan valoilmiö oli antanut tällin, niin että oli joutunut tajuttomaksi ja toiset ensin luulleet hänen kuolleen, oli valmistunut sähköasentajaksi.

      Nämä on siis vain minun mielikuvituksen tuotteena syntyvää teoriaa. Teinithän nyt tunnetusti keksii kaikenlaista. Mitä jos poitsut ovatkin halunneet sähköt sinne hökkeliinsä? 19-vuotias oisikin saanut tällin ihan vaan jossain sähkötolpassa ominpäin asennuksiaan tehdessään ja ehkä myös sieltä lopulta tippuessaan? Tätä pojat ei olisi sitten uskaltaneet kertoa, pelkona että vastavalmistuneelta sähköasentajalta menee mahdollisuudet harjoittaa ammattiaan? Siksi olisivat kehittäneet tarinan oudoista valoilmiöistä?

      Puolen kilometrin päässä asuva pariskunta oli myös nähnyt jotain outoa loimotusta taivaanrannassa, mutta onhan se voinut syntyä niistä "sähkötöistäkin?"

      Säikähtäneethän he jokatapauksessa ovat pahemman kerran, kun luulivat aluksi yhden kaveruksista kuolleen.

    • Anonyymi

      Jokaisen kaupungin hourulasta löytyy runsaasti erinäköisten ufojen näkijöitä.
      Sehän siinä ihmetyttääkin että miksi ne terveet eivät näe jostain syystä ikinä yhtäkään!
      Sitten on sellaisia jotka uskovat sokeasti näitä lasselevandereiksi höpsähtäneitä vaikka eivät itse ole nähneet ensimmäisestäkään ufosta pilkahdustakaan.
      Kuka on se viisas joka osaa selittää sellaisen mysteerin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe