Sol Kuopio

Anonyymi-ap

Kuopion esimiehet ja päälliköt haukkui, syrji ja kävivät vaan naljailemassa paikan päällä. Mikään ei mennyt heidän mielestä oikein mitä tein. Lisäksi simputtivat, juoksuttivat ja kieroilivat. Koeajalla irtisanoivat ilman mitään pätevää syytä. Samoihin aikoihin potkivat pellolle monta muutakin ja totesivat vaan että kun on päästy irtisanomisen makuun niin voivat tehdä mitä vaan. Asian olen vienyt liittoon, koska koin että oli työpaikka kiusaamista. Tämmöstä palvelua Solli lollilla Kuopiossa. Kiertäkää kaukaa koko lafka.

7

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vuokratyöfirmojen mielivaltaan on puututtava, he eivät selvästikään osaa pitää itse toimintaansa järkevänä, vaan aina se primitiivinen toisten kyykyttäminen, alistaminen ja riistäminen tulee esiin :/

• Anonyymi

Nyt korkki kiinni.

• Anonyymi

Vahvistit juuri aloittajan väitteen todeksi.

• Anonyymi

Yhdyn samaan. Ja kokenut myös saman shitin. Joo ei jatkoon! Eshenkilöiden käytös ja toiminta menossa lakimiehelle kun nykyään ei enää tuommosta Hitler toimintaa suvata.

• Anonyymi

Uus talo vuan käätännöt on eelleen seehtemenkytäluvulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uus talo vuan käätännöt on eelleen seehtemenkytäluvulta.

Eeku nyt män viärään ketjuun helevettiläenen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      208
      2479
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1837
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1485
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe