Ratchet & Clank 3 koodit

Kysyjä???

Voisko joku antaa koodeja Ratchettiin?
Ja miten ne tehdään? ( vastatkaa! )

103

34287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • superpilpopoint

      ...saa koodeja keräämällä skill pointteja, muit koodejaki löytyy, mut en satu muistamaan niit

      • jc enc

        laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!


      • Clank123
        jc enc kirjoitti:

        laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!

        mika koodi toi on?


      • olfgf

        antakaaaaaaaaa koooooooooooodeja


      • tomaatti120
        Clank123 kirjoitti:

        mika koodi toi on?

        SE ON LASERMIEKKA!!!!!!!!!


      • Nimetön
        tomaatti120 kirjoitti:

        SE ON LASERMIEKKA!!!!!!!!!

        miten saa se black water cityn pokaalin


      • ratchet fan
        jc enc kirjoitti:

        laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!

        mite pääsee etee päi siitä marcadiast siitä tappelust


      • ratchet fan
        olfgf kirjoitti:

        antakaaaaaaaaa koooooooooooodeja

        antakaa koodei!!!!!!!!!!!


      • EI OLE
        Nimetön kirjoitti:

        miten saa se black water cityn pokaalin

        EISITÄ OLE


      • lolzika
        ratchet fan kirjoitti:

        antakaa koodei!!!!!!!!!!!

        ylös,ylös,alas,alas,vasen,oikea,neliö


      • ???
        lolzika kirjoitti:

        ylös,ylös,alas,alas,vasen,oikea,neliö

        Mikä koodi se on? :)


      • ggvtgvt
        lolzika kirjoitti:

        ylös,ylös,alas,alas,vasen,oikea,neliö

        Miks tää ei toimi!!!!


      • peli-fani
        ratchet fan kirjoitti:

        mite pääsee etee päi siitä marcadiast siitä tappelust

        oon päässy läpi jo 2 kertaa ja tosi hyvä


      • Secret agent clank
        jc enc kirjoitti:

        laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!

        Saa lasermiekan:-O:->


      • i am best
        peli-fani kirjoitti:

        oon päässy läpi jo 2 kertaa ja tosi hyvä

        Oon menny sen jo 10 kertaa läpi!!!


      • lol
        peli-fani kirjoitti:

        oon päässy läpi jo 2 kertaa ja tosi hyvä

        tehty jo 6 kertaa


      • fmg1
        peli-fani kirjoitti:

        oon päässy läpi jo 2 kertaa ja tosi hyvä

        oon vetäny ratchet and clank3 3 kertaa läpi


    • iomtm

      paina ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasemmalle ja vasemmalle.

      • Nimetön

        siis omistan ratchet and clank3:men enkä osaa tehdä suc it up!Tehtävää crash citys! Please auttakaa joku!


    • jahas

      All skins unlocked: [submitted by: Matt]
      Press pause and type this in R1 R2 L1 L2 UP UP UP UP then go to cheats and unlock it.

      Unlock double bladed laser sword: [submitted by: Amar]
      Pouse the game and press circle, square, circle, square, up, down, left, left

      Captain Qwark commercial
      Once you've beaten the game, wait for the credits to end to view a commercial featuring Captain Qwark.

      Easy Bolts
      After getting the metal detector, go back to previous planets and search for hidden Bolts. Not only does the metal detector help you find more, but the planets' items also respawn after you leave it.

      Magnetic Wrench
      Note: This also works with the Vacuum Gun. Execute a Comet Strike at far away Bolts. If the wrench passes near them, it will attract the Bolts to you. This is especially useful around water or Bolts that are across chasms.

      Cheat mode
      Defeat Drek, then perform one of the following combos at the "Goodies" menu to unlock the corresponding cheat option:

      Temporary invincibility whenever health is full
      Hit Comet-Strike(4), Flip Back, Full Second Crouch, Flip Back, Full Second Crouch, Comet-Strike(4).

      Mirrored levels
      Push Flip Left(4), 3-Hit Wrench Combo, Hyper Strike, Double Flip Right, Flip Right(2), Double Jump, Full Second Crouch.

      Trippy trails
      Push Wall Jump(10), Double Jump, Hyper-Strike.

      Big head mode for Ratchet
      Push Flip Back(3), Full Second Crouch, Stretch Jump, Full Second Glide.

      Big head mode for Clank
      Push Flip Back, Hyper-Strike, Comet-Strike, Double Jump, Hyper-Strike, Flip Left, Flip Right, Full Second Crouch.

      Big head mode for enemies
      Push Stretch Jump, Flip Back(3), Stretch Jump, Flip Back(3), Stretch Jump, Flip Back(3), Full Second Crouch.

      Big head mode for NPCs
      Push Flip Left, Flip Right, Flip Back(3), Comet-Strike, Double Jump, Comet-Strike, Hyper-Strike.


      INSOMNIAC MUSEUM [Submitted by: slimdogg]
      Go to Metropolis enter building on right turn left thru big window jump across to next room turn left and thru window is a teleporter it says Out of order come back another time. Go back at 3am and will teleport u to museum.

      Get Squat Stats:
      Highlight STATS on the Main Online Menu and press Up, Down, Left, Right, Square.

      4-Player Bombs Away:
      Press Square in the Qwark comic select and enter "Ying_Tzu".

      Unlockable skins:
      Go to Edit Profile, hold L2, and enter the following.
      Left, Left, Left, Left, Up, Right, Up, Left Dan
      Up, Up, Up, Left, Right, Up, Left, Up Nafarious

      • ?????

        tämä ying_tzu ei toimi mulla ainoastaan _meghan_ toimii.


      • ----
        ????? kirjoitti:

        tämä ying_tzu ei toimi mulla ainoastaan _meghan_ toimii.

        voiko joku suomentaa noita


      • tomaatti120

        Onko noi siihen ykköseen?


      • tomaatti120
        ---- kirjoitti:

        voiko joku suomentaa noita

        kaikki ukot auki paina pause ja tee näin R1 R2 L1 L2 YLÖS4 JA SEN JÄLKEEN MENE AUKAISEMAAN SE CHEATS VALIKOSTTA!!!!!!


      • huijaus koodeista

        Menin menuun ja ja tuli ilmoitus:do you want play sly 2 demo.aika hienoa. mitähän nappeja oikein painoin?


      • looooooooooooooool
        huijaus koodeista kirjoitti:

        Menin menuun ja ja tuli ilmoitus:do you want play sly 2 demo.aika hienoa. mitähän nappeja oikein painoin?

        painoit yhtä aikaa r1 r2 l1 l2


      • anton koirikivi
        huijaus koodeista kirjoitti:

        Menin menuun ja ja tuli ilmoitus:do you want play sly 2 demo.aika hienoa. mitähän nappeja oikein painoin?

        loool!!kuka ei tietäs tota pitää vaa painaa enne ku on siin jutus ku ratchet korjaa sitä alusta nii siinä painaa r1,r2l1,l2.


      • juho4
        tomaatti120 kirjoitti:

        kaikki ukot auki paina pause ja tee näin R1 R2 L1 L2 YLÖS4 JA SEN JÄLKEEN MENE AUKAISEMAAN SE CHEATS VALIKOSTTA!!!!!!

        ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • vs:

      sori ne koodit oli englanniksi...

      • royajm

        ne oli kyl englanniks, mut osa oli ratchet & clank ykköseen.....


      • Atsu30
        royajm kirjoitti:

        ne oli kyl englanniks, mut osa oli ratchet & clank ykköseen.....

        drek oli ykköses


      • idiootti
        Atsu30 kirjoitti:

        drek oli ykköses

        se on R.A.C 3


    • enemmän!

      enemmän koodeja!!!

    • juha4

      double blade laservip peli paussiin ja paina ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen

    • minä nro 1995

      täs ois... paina L2 pohjassa ja laita vasen vasen vasen vasen ylös oikeelle ylös vasemmalle. toi koodi oli dan pukua varten.. seuraava koodi paina L2 pohjassa ja laita ylös ylös ylös vasen oikee ylös vasen ylös... toi oli sen tohtorin pukua varten.. seuraava koodi paina L2 pohjassa ja laita ylös ylös alas alas vasen oikee kolmio ympyrä ympyrä... toi oli tutu asua varten... ole hyvä!!!

      • ggvtgvt

        Ei vaan toimi!!!!!!!!


      • yrjöööööö
        ggvtgvt kirjoitti:

        Ei vaan toimi!!!!!!!!

        Onko oikee kone?


    • jippii

      Tietää kö kukaan miten sen viimeisen cheatsin voi tehdä ILMAN koodeja sen mikä on unknown

      • othan

        En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.


      • Dirtboy
        othan kirjoitti:

        En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.

        Tarttisin apua. Voiko kukaan sanoo miten sais nopeesti pultteja R&C:hen? Tarttisin millin Infernox Armoria varten? Ja muuten sen cheat valikon unknowin saa auki skill pointseilla. PS: Onko pultti koodia?


      • joku

        sen viimesen cheatsin saa auki kun saa kelkyt skill pointsii!!


      • joku
        othan kirjoitti:

        En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.

        mihin tehtävään sä jäit jumiin????


      • joku
        Dirtboy kirjoitti:

        Tarttisin apua. Voiko kukaan sanoo miten sais nopeesti pultteja R&C:hen? Tarttisin millin Infernox Armoria varten? Ja muuten sen cheat valikon unknowin saa auki skill pointseilla. PS: Onko pultti koodia?

        jollain oli kuulemma pultti hätää?? Mä tiiän rikkokaa kentistä tavaroita tai menkää samoja kenttiä uudesttaan!!!


      • v.s
        othan kirjoitti:

        En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.

        Sen unknowin saa auki koodil se koodi on ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen.Siit saa kaspäisen laasermiekan.


      • v.s
        joku kirjoitti:

        sen viimesen cheatsin saa auki kun saa kelkyt skill pointsii!!

        ratchet and clank 3:mes ei oo ku 30 skill pointsii.


      • ei saa ku koodil

        ei sitä saaku koodil


      • slfögn
        othan kirjoitti:

        En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.

        laita pause sitte quik select ja sieltä laitat aseet käyttöön


      • j.kamunen
        Dirtboy kirjoitti:

        Tarttisin apua. Voiko kukaan sanoo miten sais nopeesti pultteja R&C:hen? Tarttisin millin Infernox Armoria varten? Ja muuten sen cheat valikon unknowin saa auki skill pointseilla. PS: Onko pultti koodia?

        jos et olekeränny nitä kristalleja sieltä blak water sity stä


      • pötstöy!!!
        j.kamunen kirjoitti:

        jos et olekeränny nitä kristalleja sieltä blak water sity stä

        J.kamunen ootko ikään tienny että kristalleja kerätään aqvatosista!!!


    • jomppa146

      se tehään jonne webissä

    • te.ojo

      sinun pitää laittaa peli pauselle ja näppäilkää koodit

      • heips2

        mistä niitä patsaita löytää voisko joku tehä mapin joka kentän patsaisiin


    • 8(

      Siis pitääkö tossa marcaidassa vaan ampua nuita niin kauan, että se loppuu? :oo ko oon siinä katsokaas vähän jumissa...

      • ???

        Siinä Marcadiassa pitää ampua niin kauan että siinä lukee "Mission Accomplished" tai jotain tuollaista.


    • mä oon tyhmä

      mä tiedän ratchet and clank:up your arenal:lle koodin jossa tulee valo miekka paa pause ja paina en mää muista

    • ???

      Sori tää ei liity koodeihin mut kun aloitin Challenge Modissa uuden pelin niin vaikka ne Rangerit anto aseen mulla ei muka ollu mitään.Onko jollekki käyny noin kans?

      • ???

        Se ase ongelma on nyt ok.En tartte enää apua ^^


    • ???

      Tiiän vain sen koodin millä saa kaksipäisen valomiekan eli:ympyrä,neliö,ympyrä,neliö,ylös,alas,vasen,vasen.

      • ratchet2000

        mää tiiän miten saa haarniskaan käyttöön ratchet 3 pitää olla toisella tasolla kun saa siihen ratchettin siihen hitsin miekkaan tulijutun sun pitää laittaa paussi ja valita asu sitten sä saat sen haarniskan


    • nils23

      paina r1 l1 r2 l2 yhtä aikaa kun tulee se paina start näppäintä kuvake ni pääset sly 2 peliin

    • nils23

      tää avaa sguat tilastot ylös alas vasen oikea neliö
      skin dan vasen vasen vasen vasen ylös oikea ylös vasen
      skin dr nefarious ylös ylös ylös vasen oikea ylös vasen ylös

      • nils23

        quark pukua mä en osaa sory mut ehkä joku muu osaa sellaneki on olen kuullut mut ei olla kerrottu mitä näppäimiä pitäis painaa


      • nils23

        ei nuo toimi tuo sguat dan ja dr nefarius puvut mrr ainakaan ratchet and clank 3:n ei ainaskaan toiminu mrr


      • nils23
        nils23 kirjoitti:

        ei nuo toimi tuo sguat dan ja dr nefarius puvut mrr ainakaan ratchet and clank 3:n ei ainaskaan toiminu mrr

        missä ratchet and clank pelissä nuo asut pitää tehä ???????


      • JOKU1234

        onks noi ykkösee vai kakkosee ku kolmoses noi ei ainaskaa mulla toimi


      • ggvtgvt
        JOKU1234 kirjoitti:

        onks noi ykkösee vai kakkosee ku kolmoses noi ei ainaskaa mulla toimi

        Llllllllliiiiiiiiiiissssssssssäääääääääääääääääää!!! kkkkkooooooooddddddeeeeeejjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!


      • kalaakalaa
        ggvtgvt kirjoitti:

        Llllllllliiiiiiiiiiissssssssssäääääääääääääääääää!!! kkkkkooooooooddddddeeeeeejjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

        se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)


      • ggvtgvt
        kalaakalaa kirjoitti:

        se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)

        Mä tiiän ton! :(


      • nils23
        ggvtgvt kirjoitti:

        Mä tiiän ton! :(

        Kaikki koodit kai oli jo tässä ehkä ne oli siinä ei kaiti enään ole enempää koodeja nyt tulee mieleen vain samoja koodeja lol :D


      • j
        nils23 kirjoitti:

        Kaikki koodit kai oli jo tässä ehkä ne oli siinä ei kaiti enään ole enempää koodeja nyt tulee mieleen vain samoja koodeja lol :D

        koodeja


      • SakuSAnttu
        j kirjoitti:

        koodeja

        tää ei liity tähän mut mä oon iha sika hyvä Ratchet & Clank pelaaja pääsin ne pelit läpi jo 4 v oon nyt 10 v mulla on uudessa pelissä eli crakc in timessa kaikki trophyt (en tarkoita tavote merkkejä) jos haluutte apuu kysykää :D(älkää ottako tota tosissanne


      • huru ukko
        SakuSAnttu kirjoitti:

        tää ei liity tähän mut mä oon iha sika hyvä Ratchet & Clank pelaaja pääsin ne pelit läpi jo 4 v oon nyt 10 v mulla on uudessa pelissä eli crakc in timessa kaikki trophyt (en tarkoita tavote merkkejä) jos haluutte apuu kysykää :D(älkää ottako tota tosissanne

        onks koodii


      • opqs6
        huru ukko kirjoitti:

        onks koodii

        pultteja pultteja pultteja pultteja pultteja


      • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        opqs6 kirjoitti:

        pultteja pultteja pultteja pultteja pultteja

        mä oon läpässy pelin jo 5 kertaa


      • jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        mä oon läpässy pelin jo 5 kertaa

        vanhas muistikortissa


      • ????
        kalaakalaa kirjoitti:

        se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)

        ????


      • oom R.AC:n fani
        nils23 kirjoitti:

        quark pukua mä en osaa sory mut ehkä joku muu osaa sellaneki on olen kuullut mut ei olla kerrottu mitä näppäimiä pitäis painaa

        Hei må kuulin et joku tarvii qwark puku koodin. Mä tiiän qwark puvun koodin jos oot vetäny sen neljännen niin Al kertoo ne näppäimet siinä videossa joka tulee sen jälkeen kun oot vetäny sen läpi.


      • insominiac museo
        kalaakalaa kirjoitti:

        se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)

        nopeemmin pääsee kun muuttaa pleikan aika asetusta tajusitsä


    • ????????????????

      minä oon läpäissyt tän kaKSI KERTAA JA HELPPO JA HAUSKA MINÄ PIDÄN

      • ?123

        mää pidän KIVA kiva kiva peli


    • koodi tyyppi

      nils23 mille laitteelle nui on ei toimi ps2 RJClle

    • LOLLERZ

      Voiko joku kertoo lisää R.A.C 3 koodei ???????????

    • G__________________G

      Eikös koodit ole niille Jonneille joiden taidot / Älyllinen kapasiteetti eivät riitä läpäisemään jotain vitun helppoa tasohyppelyä omin keinoin?

    • Koodit on helppoja

      Noi Ratchet And Clank 3 Koodit on Helppoja.. oon läpäissyt pelin 7 kertaa jo :D ja kaikki jutut on.

    • Ying tzu

      Kyllä se yingtzu toimii mutta siihen pitää olla monin pelikone että sitä voi pelata

    • hh

      paina pause ja ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen

    • j.kamunen

      tee ympyrä neliä ylös vasenmalle kaks kertaa......... se on valo miekka

    • Best-trololol

      Oon läpässy Ratchet & Clank: Up Your Arsenal pelin 20 kertaa läpi ja kaikki aseet maxilla, Insomniac Museumiin pääsee eri tavallaki ku tuolla ps2:sen kellon aikaa vaihtamalla, esimerkiksi seinän läpi pääsee bugittaa, ilman et keräis niitä paskoja pokaaleja joka paikasta.

    • VIHAA HAKS JA CHEAT

      ÄÄLIÖT ETTE YMMÄRRÄ SIT MITÄÄN CHEATTI ON IHMISTEN JOTKA EIVÄT OSSAA PELATA ÄÄLIÖT KÄYTTÄÄ CHEATTII ITSE RAKKAAT!!!

      • CSS HIQU

        CSS RULEZ


    • vittu

      ois ihan kiva tietää mistä niitä helskutin skill jutttuja saa??!?!?? :>

      • hei vittu skill pointteja saa maista sen nyt lapsikin tietää. Esim turn up the heat osta infernox starship phoenixista.


    • vittu2

      nii justiinsa mist saa skil pointteja saaaa

    • R&C 3

      Coodit on hyvii!! Ei tarttee tehä aina sit kaikkee ja saa uusii juttui

    • mulla on koodi!

      mä tiiä yhe paina pause ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen se on lasermiekka

    • tietääkö kukaan qwark puku koodia?

    • mdf4

      mör

    • mestari3

      mä oon saanu kaikki ne pokaalit

    • nobody2

      minulla on kaikki aseet v8 na, kaikki gadgets:it kaikki itemsit (paras asu) ja oon vetäny pelin 9 kertaa

      • fmg1

        mä oon vetäny pelin läpi mul on paras asu kaikki aseet 8 levusii ja mul on kaikki palkinnot mul on kaikki itemit ja oon vetäny pelin läpi 3 kertaa


    • Mietin vaan...

      Mistä porukka tietää noi jutut jossei kukaan oo kertonut tai näyttänyt koskaan? Ei mun mielestä oo mitenkään ääliömäistä jos englantia vielä huonosti osaavat ei ymmärrä kaikkien esim. skill pointtien toteutusperiaatetta. Itse osaan englantia enkä minäkään tiennyt kaikkia, ja ne mitkä tiesin, tiesin siksi että ne minulle pentuna opetettiin :D Ihan hauskaa kyllä lueskella näitä, ja pariin juttuun sain apuaki, ja onko se nyt niin vakavaa jos pitää kysyä apua. :)

    • LorrineBriz
    • TifanyDenmark

      Wow, amazing blog layout! How http://bhwconference.com/ http://bhwconference.com/ long http://bhwconference.com/ http://bhwconference.com/ have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is great, http://bhwconference.com/ let alone the content!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe