Voisko joku antaa koodeja Ratchettiin?
Ja miten ne tehdään? ( vastatkaa! )
Ratchet & Clank 3 koodit
103
34381
Vastaukset
- superpilpopoint
...saa koodeja keräämällä skill pointteja, muit koodejaki löytyy, mut en satu muistamaan niit
- jc enc
laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!
- Clank123
jc enc kirjoitti:
laita peli pauselle ja paina "ympyrä , neliö , ympyrä , neliö , ylöd , alad , wasen , wasen!!!
mika koodi toi on?
- olfgf
antakaaaaaaaaa koooooooooooodeja
- tomaatti120
Clank123 kirjoitti:
mika koodi toi on?
SE ON LASERMIEKKA!!!!!!!!!
- Nimetön
tomaatti120 kirjoitti:
SE ON LASERMIEKKA!!!!!!!!!
miten saa se black water cityn pokaalin
- ratchet fan
jc enc kirjoitti:
mite pääsee etee päi siitä marcadiast siitä tappelust
- ratchet fan
olfgf kirjoitti:
antakaaaaaaaaa koooooooooooodeja
antakaa koodei!!!!!!!!!!!
- EI OLE
Nimetön kirjoitti:
miten saa se black water cityn pokaalin
EISITÄ OLE
- lolzika
ratchet fan kirjoitti:
antakaa koodei!!!!!!!!!!!
ylös,ylös,alas,alas,vasen,oikea,neliö
- ???
lolzika kirjoitti:
Mikä koodi se on? :)
- ggvtgvt
lolzika kirjoitti:
Miks tää ei toimi!!!!
- peli-fani
ratchet fan kirjoitti:
mite pääsee etee päi siitä marcadiast siitä tappelust
oon päässy läpi jo 2 kertaa ja tosi hyvä
- Secret agent clank
jc enc kirjoitti:
Saa lasermiekan:-O:->
- i am best
peli-fani kirjoitti:
Oon menny sen jo 10 kertaa läpi!!!
- lol
peli-fani kirjoitti:
tehty jo 6 kertaa
- fmg1
peli-fani kirjoitti:
oon vetäny ratchet and clank3 3 kertaa läpi
- iomtm
paina ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasemmalle ja vasemmalle.
- Nimetön
siis omistan ratchet and clank3:men enkä osaa tehdä suc it up!Tehtävää crash citys! Please auttakaa joku!
- jahas
All skins unlocked: [submitted by: Matt]
Press pause and type this in R1 R2 L1 L2 UP UP UP UP then go to cheats and unlock it.
Unlock double bladed laser sword: [submitted by: Amar]
Pouse the game and press circle, square, circle, square, up, down, left, left
Captain Qwark commercial
Once you've beaten the game, wait for the credits to end to view a commercial featuring Captain Qwark.
Easy Bolts
After getting the metal detector, go back to previous planets and search for hidden Bolts. Not only does the metal detector help you find more, but the planets' items also respawn after you leave it.
Magnetic Wrench
Note: This also works with the Vacuum Gun. Execute a Comet Strike at far away Bolts. If the wrench passes near them, it will attract the Bolts to you. This is especially useful around water or Bolts that are across chasms.
Cheat mode
Defeat Drek, then perform one of the following combos at the "Goodies" menu to unlock the corresponding cheat option:
Temporary invincibility whenever health is full
Hit Comet-Strike(4), Flip Back, Full Second Crouch, Flip Back, Full Second Crouch, Comet-Strike(4).
Mirrored levels
Push Flip Left(4), 3-Hit Wrench Combo, Hyper Strike, Double Flip Right, Flip Right(2), Double Jump, Full Second Crouch.
Trippy trails
Push Wall Jump(10), Double Jump, Hyper-Strike.
Big head mode for Ratchet
Push Flip Back(3), Full Second Crouch, Stretch Jump, Full Second Glide.
Big head mode for Clank
Push Flip Back, Hyper-Strike, Comet-Strike, Double Jump, Hyper-Strike, Flip Left, Flip Right, Full Second Crouch.
Big head mode for enemies
Push Stretch Jump, Flip Back(3), Stretch Jump, Flip Back(3), Stretch Jump, Flip Back(3), Full Second Crouch.
Big head mode for NPCs
Push Flip Left, Flip Right, Flip Back(3), Comet-Strike, Double Jump, Comet-Strike, Hyper-Strike.
INSOMNIAC MUSEUM [Submitted by: slimdogg]
Go to Metropolis enter building on right turn left thru big window jump across to next room turn left and thru window is a teleporter it says Out of order come back another time. Go back at 3am and will teleport u to museum.
Get Squat Stats:
Highlight STATS on the Main Online Menu and press Up, Down, Left, Right, Square.
4-Player Bombs Away:
Press Square in the Qwark comic select and enter "Ying_Tzu".
Unlockable skins:
Go to Edit Profile, hold L2, and enter the following.
Left, Left, Left, Left, Up, Right, Up, Left Dan
Up, Up, Up, Left, Right, Up, Left, Up Nafarious- ?????
tämä ying_tzu ei toimi mulla ainoastaan _meghan_ toimii.
- ----
????? kirjoitti:
tämä ying_tzu ei toimi mulla ainoastaan _meghan_ toimii.
voiko joku suomentaa noita
- tomaatti120
Onko noi siihen ykköseen?
- tomaatti120
---- kirjoitti:
voiko joku suomentaa noita
kaikki ukot auki paina pause ja tee näin R1 R2 L1 L2 YLÖS4 JA SEN JÄLKEEN MENE AUKAISEMAAN SE CHEATS VALIKOSTTA!!!!!!
- huijaus koodeista
Menin menuun ja ja tuli ilmoitus:do you want play sly 2 demo.aika hienoa. mitähän nappeja oikein painoin?
- looooooooooooooool
huijaus koodeista kirjoitti:
Menin menuun ja ja tuli ilmoitus:do you want play sly 2 demo.aika hienoa. mitähän nappeja oikein painoin?
painoit yhtä aikaa r1 r2 l1 l2
- anton koirikivi
huijaus koodeista kirjoitti:
loool!!kuka ei tietäs tota pitää vaa painaa enne ku on siin jutus ku ratchet korjaa sitä alusta nii siinä painaa r1,r2l1,l2.
- juho4
tomaatti120 kirjoitti:
kaikki ukot auki paina pause ja tee näin R1 R2 L1 L2 YLÖS4 JA SEN JÄLKEEN MENE AUKAISEMAAN SE CHEATS VALIKOSTTA!!!!!!
ei toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- vs:
sori ne koodit oli englanniksi...
- royajm
ne oli kyl englanniks, mut osa oli ratchet & clank ykköseen.....
- Atsu30
royajm kirjoitti:
ne oli kyl englanniks, mut osa oli ratchet & clank ykköseen.....
drek oli ykköses
- idiootti
Atsu30 kirjoitti:
drek oli ykköses
se on R.A.C 3
- enemmän!
enemmän koodeja!!!
- juha4
double blade laservip peli paussiin ja paina ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen
- minä nro 1995
täs ois... paina L2 pohjassa ja laita vasen vasen vasen vasen ylös oikeelle ylös vasemmalle. toi koodi oli dan pukua varten.. seuraava koodi paina L2 pohjassa ja laita ylös ylös ylös vasen oikee ylös vasen ylös... toi oli sen tohtorin pukua varten.. seuraava koodi paina L2 pohjassa ja laita ylös ylös alas alas vasen oikee kolmio ympyrä ympyrä... toi oli tutu asua varten... ole hyvä!!!
- ggvtgvt
Ei vaan toimi!!!!!!!!
- yrjöööööö
ggvtgvt kirjoitti:
Ei vaan toimi!!!!!!!!
Onko oikee kone?
- jippii
Tietää kö kukaan miten sen viimeisen cheatsin voi tehdä ILMAN koodeja sen mikä on unknown
- othan
En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.
- Dirtboy
othan kirjoitti:
En itsekkään ole varma mutta, pääsin sentään koko pelin läpi ekaa kertaa ja aloitin alusta nii alus kaikki oli nii helppoo ja jäin jumii siihe marcadiassa olevaan yhteen tehtävään eikä siin'ä pysty käyttää mitään omia aseita, tylsää. Sitte asiaa en oo päässsy siihe unknowiin mutta jollain tapaa se pitäsi saaha aukí, hemmetti ku cheatsit on niin, niin hirveen vaikeita.
Tarttisin apua. Voiko kukaan sanoo miten sais nopeesti pultteja R&C:hen? Tarttisin millin Infernox Armoria varten? Ja muuten sen cheat valikon unknowin saa auki skill pointseilla. PS: Onko pultti koodia?
- joku
sen viimesen cheatsin saa auki kun saa kelkyt skill pointsii!!
- joku
othan kirjoitti:
mihin tehtävään sä jäit jumiin????
- joku
Dirtboy kirjoitti:
Tarttisin apua. Voiko kukaan sanoo miten sais nopeesti pultteja R&C:hen? Tarttisin millin Infernox Armoria varten? Ja muuten sen cheat valikon unknowin saa auki skill pointseilla. PS: Onko pultti koodia?
jollain oli kuulemma pultti hätää?? Mä tiiän rikkokaa kentistä tavaroita tai menkää samoja kenttiä uudesttaan!!!
- v.s
othan kirjoitti:
Sen unknowin saa auki koodil se koodi on ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen.Siit saa kaspäisen laasermiekan.
- v.s
joku kirjoitti:
sen viimesen cheatsin saa auki kun saa kelkyt skill pointsii!!
ratchet and clank 3:mes ei oo ku 30 skill pointsii.
- ei saa ku koodil
ei sitä saaku koodil
- slfögn
othan kirjoitti:
laita pause sitte quik select ja sieltä laitat aseet käyttöön
- j.kamunen
Dirtboy kirjoitti:
jos et olekeränny nitä kristalleja sieltä blak water sity stä
- pötstöy!!!
j.kamunen kirjoitti:
jos et olekeränny nitä kristalleja sieltä blak water sity stä
J.kamunen ootko ikään tienny että kristalleja kerätään aqvatosista!!!
- jomppa146
se tehään jonne webissä
- te.ojo
sinun pitää laittaa peli pauselle ja näppäilkää koodit
- heips2
mistä niitä patsaita löytää voisko joku tehä mapin joka kentän patsaisiin
- 8(
Siis pitääkö tossa marcaidassa vaan ampua nuita niin kauan, että se loppuu? :oo ko oon siinä katsokaas vähän jumissa...
- ???
Siinä Marcadiassa pitää ampua niin kauan että siinä lukee "Mission Accomplished" tai jotain tuollaista.
- mä oon tyhmä
mä tiedän ratchet and clank:up your arenal:lle koodin jossa tulee valo miekka paa pause ja paina en mää muista
- ???
Sori tää ei liity koodeihin mut kun aloitin Challenge Modissa uuden pelin niin vaikka ne Rangerit anto aseen mulla ei muka ollu mitään.Onko jollekki käyny noin kans?
- ???
Se ase ongelma on nyt ok.En tartte enää apua ^^
- ???
Tiiän vain sen koodin millä saa kaksipäisen valomiekan eli:ympyrä,neliö,ympyrä,neliö,ylös,alas,vasen,vasen.
- ratchet2000
mää tiiän miten saa haarniskaan käyttöön ratchet 3 pitää olla toisella tasolla kun saa siihen ratchettin siihen hitsin miekkaan tulijutun sun pitää laittaa paussi ja valita asu sitten sä saat sen haarniskan
- nils23
paina r1 l1 r2 l2 yhtä aikaa kun tulee se paina start näppäintä kuvake ni pääset sly 2 peliin
- nils23
tää avaa sguat tilastot ylös alas vasen oikea neliö
skin dan vasen vasen vasen vasen ylös oikea ylös vasen
skin dr nefarious ylös ylös ylös vasen oikea ylös vasen ylös- nils23
quark pukua mä en osaa sory mut ehkä joku muu osaa sellaneki on olen kuullut mut ei olla kerrottu mitä näppäimiä pitäis painaa
- nils23
ei nuo toimi tuo sguat dan ja dr nefarius puvut mrr ainakaan ratchet and clank 3:n ei ainaskaan toiminu mrr
- nils23
nils23 kirjoitti:
ei nuo toimi tuo sguat dan ja dr nefarius puvut mrr ainakaan ratchet and clank 3:n ei ainaskaan toiminu mrr
missä ratchet and clank pelissä nuo asut pitää tehä ???????
- JOKU1234
onks noi ykkösee vai kakkosee ku kolmoses noi ei ainaskaa mulla toimi
- ggvtgvt
JOKU1234 kirjoitti:
onks noi ykkösee vai kakkosee ku kolmoses noi ei ainaskaa mulla toimi
Llllllllliiiiiiiiiiissssssssssäääääääääääääääääää!!! kkkkkooooooooddddddeeeeeejjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
- kalaakalaa
ggvtgvt kirjoitti:
Llllllllliiiiiiiiiiissssssssssäääääääääääääääääää!!! kkkkkooooooooddddddeeeeeejjjjjjjjjjaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)
- ggvtgvt
kalaakalaa kirjoitti:
se on se museo minkä saa ku on vetän pelin läpi eli kerän kaikki pokaalit titanium boltit skill pointit jne. tallenna peli metropolisiin, sitten sammuta peli ja avaa uudestaan, niin, että ps2:n kansi on auki. Sitten mene sinne system juttuun. muuta kellon aika 30.00.00. eli 3 yöllä. Sitten mene metropolisin ylimääräiseen teleporttiin misä yleensä lukee out of order come back another time. mene sinne ja se vie sinut museoon. (maan alussa oikealle, jossa on maan kunnon polku.saavut keskelle sitä paikkaa missä on ikkunoita. mene vasemmalle, riko ikkuna suoraan ja uudestaan vasemmalle)
Mä tiiän ton! :(
- nils23
ggvtgvt kirjoitti:
Mä tiiän ton! :(
Kaikki koodit kai oli jo tässä ehkä ne oli siinä ei kaiti enään ole enempää koodeja nyt tulee mieleen vain samoja koodeja lol :D
- j
nils23 kirjoitti:
Kaikki koodit kai oli jo tässä ehkä ne oli siinä ei kaiti enään ole enempää koodeja nyt tulee mieleen vain samoja koodeja lol :D
koodeja
- SakuSAnttu
j kirjoitti:
koodeja
tää ei liity tähän mut mä oon iha sika hyvä Ratchet & Clank pelaaja pääsin ne pelit läpi jo 4 v oon nyt 10 v mulla on uudessa pelissä eli crakc in timessa kaikki trophyt (en tarkoita tavote merkkejä) jos haluutte apuu kysykää :D(älkää ottako tota tosissanne
- huru ukko
SakuSAnttu kirjoitti:
tää ei liity tähän mut mä oon iha sika hyvä Ratchet & Clank pelaaja pääsin ne pelit läpi jo 4 v oon nyt 10 v mulla on uudessa pelissä eli crakc in timessa kaikki trophyt (en tarkoita tavote merkkejä) jos haluutte apuu kysykää :D(älkää ottako tota tosissanne
onks koodii
- opqs6
huru ukko kirjoitti:
onks koodii
pultteja pultteja pultteja pultteja pultteja
- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
opqs6 kirjoitti:
pultteja pultteja pultteja pultteja pultteja
mä oon läpässy pelin jo 5 kertaa
- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
mä oon läpässy pelin jo 5 kertaa
vanhas muistikortissa
- ????
kalaakalaa kirjoitti:
????
- oom R.AC:n fani
nils23 kirjoitti:
quark pukua mä en osaa sory mut ehkä joku muu osaa sellaneki on olen kuullut mut ei olla kerrottu mitä näppäimiä pitäis painaa
Hei må kuulin et joku tarvii qwark puku koodin. Mä tiiän qwark puvun koodin jos oot vetäny sen neljännen niin Al kertoo ne näppäimet siinä videossa joka tulee sen jälkeen kun oot vetäny sen läpi.
- insominiac museo
kalaakalaa kirjoitti:
nopeemmin pääsee kun muuttaa pleikan aika asetusta tajusitsä
- ????????????????
minä oon läpäissyt tän kaKSI KERTAA JA HELPPO JA HAUSKA MINÄ PIDÄN
- ?123
mää pidän KIVA kiva kiva peli
- koodi tyyppi
nils23 mille laitteelle nui on ei toimi ps2 RJClle
- LOLLERZ
Voiko joku kertoo lisää R.A.C 3 koodei ???????????
- G__________________G
Eikös koodit ole niille Jonneille joiden taidot / Älyllinen kapasiteetti eivät riitä läpäisemään jotain vitun helppoa tasohyppelyä omin keinoin?
- Koodit on helppoja
Noi Ratchet And Clank 3 Koodit on Helppoja.. oon läpäissyt pelin 7 kertaa jo :D ja kaikki jutut on.
- Ying tzu
Kyllä se yingtzu toimii mutta siihen pitää olla monin pelikone että sitä voi pelata
- hh
paina pause ja ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen
- j.kamunen
tee ympyrä neliä ylös vasenmalle kaks kertaa......... se on valo miekka
- Best-trololol
Oon läpässy Ratchet & Clank: Up Your Arsenal pelin 20 kertaa läpi ja kaikki aseet maxilla, Insomniac Museumiin pääsee eri tavallaki ku tuolla ps2:sen kellon aikaa vaihtamalla, esimerkiksi seinän läpi pääsee bugittaa, ilman et keräis niitä paskoja pokaaleja joka paikasta.
- VIHAA HAKS JA CHEAT
ÄÄLIÖT ETTE YMMÄRRÄ SIT MITÄÄN CHEATTI ON IHMISTEN JOTKA EIVÄT OSSAA PELATA ÄÄLIÖT KÄYTTÄÄ CHEATTII ITSE RAKKAAT!!!
- CSS HIQU
CSS RULEZ
- vittu
ois ihan kiva tietää mistä niitä helskutin skill jutttuja saa??!?!?? :>
hei vittu skill pointteja saa maista sen nyt lapsikin tietää. Esim turn up the heat osta infernox starship phoenixista.
- vittu2
nii justiinsa mist saa skil pointteja saaaa
- R&C 3
Coodit on hyvii!! Ei tarttee tehä aina sit kaikkee ja saa uusii juttui
- mulla on koodi!
mä tiiä yhe paina pause ympyrä neliö ympyrä neliö ylös alas vasen vasen se on lasermiekka
tietääkö kukaan qwark puku koodia?
- mdf4
mör
- mestari3
mä oon saanu kaikki ne pokaalit
- nobody2
minulla on kaikki aseet v8 na, kaikki gadgets:it kaikki itemsit (paras asu) ja oon vetäny pelin 9 kertaa
- fmg1
mä oon vetäny pelin läpi mul on paras asu kaikki aseet 8 levusii ja mul on kaikki palkinnot mul on kaikki itemit ja oon vetäny pelin läpi 3 kertaa
- Mietin vaan...
Mistä porukka tietää noi jutut jossei kukaan oo kertonut tai näyttänyt koskaan? Ei mun mielestä oo mitenkään ääliömäistä jos englantia vielä huonosti osaavat ei ymmärrä kaikkien esim. skill pointtien toteutusperiaatetta. Itse osaan englantia enkä minäkään tiennyt kaikkia, ja ne mitkä tiesin, tiesin siksi että ne minulle pentuna opetettiin :D Ihan hauskaa kyllä lueskella näitä, ja pariin juttuun sain apuaki, ja onko se nyt niin vakavaa jos pitää kysyä apua. :)
- LorrineBriz
Simply wish to say your article is http://insideiphone.org/ as amazing. The clearness in your post is simply excellent and i can assume http://ipadhelpmanual.com/ you http://anxietyattackscure.org/ are an expert on this subject. Well with your permission allow me to grab your RSS feed to keep up to date http://i-netwebdesign.com/ with http://easyflipping.net/ forthcoming post. Thanks a million and please continue the rewarding work.
- TifanyDenmark
Wow, amazing blog layout! How http://bhwconference.com/ http://bhwconference.com/ long http://bhwconference.com/ http://bhwconference.com/ have you been blogging for? you make blogging look easy. The overall look of your site is great, http://bhwconference.com/ let alone the content!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297