Husqwarna 339xp sahalle jatkajaa ei löydy

Anonyymi-ap

En tiedä miten saisin pysymään kysymykseni aikuisena ja vain asiallisena. Kaikenmaailman pyramiidiläppä teinit mellastaa,häpeäisivät edes

Alkaa olla 10v nyt otsikon sahalla ikää ja ensimmäistä kertaa saa nykiä käyntiin mutta kun käy toimii täysin kuten on 10v toiminut moitteetta luotettavasti. En ole tulppaa koskaan vaihtanut eli tehtaan kiristyksen jäljiltä on. Ilmanpuhdistimen yhden kerran puhdistanut ja turhaan sekin. N 15-20 tankillista vuodessa on käyttö eli vuoden takka/sauna lämmöt. Ehkä ostan uuden edes yrittämättä korjata/korjuuttaa sahaa mutta netin mukainen seuraaja on poistunut joten mikä on seuraava sahani? En grammaakaan painavempaa ota kun painaa se tämäkin vanhenevaa miestä. Luulen että on viimeinen sahani se sitten. Echon kevyt saha taitaa olla liian pieni vaikka paino houkutti mutta youtuben videoissa näkyy tehonpuute ja väännön ja ja se lennokinmoottorin ääni ärsyttää. Akkusahaa ei tule metsään on varma ja talolla kyllä käytän välillä makitan 354 joku semmoinen 2x18v mutta se on raskas huh ja hitusen metsähommissa tehoton 1.1kw tehoineen. Kartanolla oikein hyvä kuitenkin. Echolla on metallirunkoinen 390 malli mutta se paino on liikaa harmi sillä se olisi hyvä. Mikään tärisevä stihl 180 ei kelpaa kuin verkonpainoksi ja ne 192 mallit ei vain sovi käteen ei niin millään kun olen yrittänyt yhden kerran tutun uudella tankin verran tehdä puita ja keveys olisin muuten kivaa mutta jo tankin korkit on vittttumoiset en tykkää en. Aika vaikea löytää nyt syksyn mittaan uutta mutta josko joku tietäisi vastaavan sahan otsikolle,kiitos.
Ps. Suurille puille on huskwarna 550xp mark 1 18” ja on tehoa tarpeeksi mutta vain isoille ja tyvi katkontaan harvemmin edes käynnissä kunhan saa sen käyntiin kun on jotenkin mutkikas käynnistää ja raskas nykiä mutta on hyvän raudan tuntu kun se parkuu!

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sahakaupoille siis, kuuntele nykäistessä kuuluuko läppien kurlutusta. jos kuuluu niin on hyvä vehje. todennäköisesti super mini. 42cc 4kg ja 3.5 hp.

• Anonyymi

Loistava valinta. Kannattaa samalla katsoa saman tekijän mökkimini!

• Anonyymi

Heh koeta jaksaa sairautesi kanssa,hullu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh koeta jaksaa sairautesi kanssa,hullu.

kun teräketjupurasee niin sahakaupoille o mäntävä, huomenta wuan!

• Anonyymi

Läppien kurlutus on laadun tae.

• Anonyymi

Eli vähän todella vähän käytetty. Jos on joku käyntihäiriö niin laita se kuntoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1559
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1352
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      217
      1323
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1009
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      950
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe