Vian haku, vaihto ja uudelleentäyttö maksoi melkein 500. Ei tarvinnut aiemmalla kärryllä moisia huoltoja. Nykyisellä ajettu vasta 5 vuotta. Varmaan suunnitteluvirhe, ottaa kiveniskemiä ja kuraa vastaan.
Ilmastointilaitteen etukenno vuosi
6
294
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aiemmassa autossasi ilmastointi ?
- Anonyymi
Vaan onhan se mahtavaa elvistellä kaikkina kolmena hellepäivänä Suomen kesässä, että minullapa on autossani ilmastointi. Ja sitten Esson baarilla, miten kalliiksi se taas tuli. Kyllä siinä pers'aukiset kuulijat tulee kateellisiksi!
Ainakin luulen niin.- Anonyymi
Köyhä hikoilee Auriksen hytissä ja haisee pahalle, mutta ylpeänä, hihii!
- Anonyymi
Vai ”elvistellä” ilmastoinnilla. Ilmastointi on ollut jo vuosikausia vakiovaruste autossa kun autossa. Minkä vuosikymmen autolla oikein ajat?
- Anonyymi
Maskisuoja talvella olisi auttanut tuohonkin. Rapa ja suolavesi ei tee hyvää kennolle. Sen lisäksi se parantaa auton lämmitystä talvella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026