Vian haku, vaihto ja uudelleentäyttö maksoi melkein 500. Ei tarvinnut aiemmalla kärryllä moisia huoltoja. Nykyisellä ajettu vasta 5 vuotta. Varmaan suunnitteluvirhe, ottaa kiveniskemiä ja kuraa vastaan.
Ilmastointilaitteen etukenno vuosi
6
272
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aiemmassa autossasi ilmastointi ?
- Anonyymi
Vaan onhan se mahtavaa elvistellä kaikkina kolmena hellepäivänä Suomen kesässä, että minullapa on autossani ilmastointi. Ja sitten Esson baarilla, miten kalliiksi se taas tuli. Kyllä siinä pers'aukiset kuulijat tulee kateellisiksi!
Ainakin luulen niin.- Anonyymi
Köyhä hikoilee Auriksen hytissä ja haisee pahalle, mutta ylpeänä, hihii!
- Anonyymi
Vai ”elvistellä” ilmastoinnilla. Ilmastointi on ollut jo vuosikausia vakiovaruste autossa kun autossa. Minkä vuosikymmen autolla oikein ajat?
- Anonyymi
Maskisuoja talvella olisi auttanut tuohonkin. Rapa ja suolavesi ei tee hyvää kennolle. Sen lisäksi se parantaa auton lämmitystä talvella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086