Kysymys uskonnosta ja maahanmuutosta islamilaisille.

Anonyymi-ap

Olen miettinyt seuraavaa.
Jos minä muuttaisin teidän kotimaahan saisinko
harrastaa omaa uskontoani vai alettaisiko minua
vainoamaan tai jopa tapettaisi. Kunnioittaisitteko
te yksilön vapautta ja ihmisarvoa vai pitäisikö maassa olla
maan tavalla ja kunnioittaa sitä?
Uskontojen avulla ajetaan vain omia poliittista ja
vallanhimoista toimintaa. Miettikää kuinkapaljon
sotia uskonnon takia on ja kuinka paljon ihmisiä
tapetaan uskonnon varjolla.
Itse olen sitä mieltä ,että jos ei sopeudu maan tavoille
niin voi palata sinne mistä on lähtenyt.

21

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Islamilta on aika loppunut - näitten omat vääristymät käyvät nyt näitä päin.

      • Anonyymi

        Raamattu toistuvasti kertoo miten mallisuus loppuu joka hetki ja kun tiedämme mitä kiveään kumartavat, siis näillä ei elämän tulevaisuutta ole ei sitten missään.

        YKSINKERTASESTI SANOTTUNA


      • Anonyymi

        Eihän muslimit ikään kunnioita suomen kulttuuria koko aika vaan ulisevat omaa kulttuuria. Eikös ministeri sanonut maassa maan tavalla. Ei suomessa hyväksytä islamin oppeja ihan sairasta tekstiä. Moskeijoissa raiskataan ym ym. Uskonnon varjolla on aina tehty tosi pahaa. Avioliitot alaikäisten kanssa naiset tikataan umpeen ihan pimeetä sakkia siks islam pitää suomessa kieltää. Huutavat vaan kulttuurin perään mutta eivät kunnioita suomen kulttuuria. Tosi pimeetä. Kurdi kertoi hämeenlinnassa allah on tosi paha ei mitään hyvää sen jälkeen pelkäsin kurdia.


    • Anonyymi

      Sun pitäisi tarkentaa mikä maa, mutta yleisesti ottaen kyllä melkein kaikissa maailman maissa voi omaa uskontoaan itsekseen harjoittaa, mutta uskontosi levitystä ei monissa muslimi maissa sallita.

    • Anonyymi

      Näitten kynsien kautten on 260-miljoona ihmistä poistettu maanåäältä
      - elikkä on kaiken tuhoisuuksin mestareita mitä maa päällään kantaa

      ONKO TÄMÄ MUKAS USKONTOA

    • Anonyymi

      Riippuu täysin uskonnostasi. Kotimaani on Suomi. Kunhan uskontosi harjoitukseen ei liity laittomuuksia, niin kyllä sitä saa harrastaa.

    • Anonyymi

      Päivän sana
      Torstai 5.10.2023
      Kiittäkää Herraa! Hän on hyvä. Iäti kestää hänen armonsa.

      Ps. 136:1

      MUTTA MUTTA RAAMATTUKIN ESITTÄÄ MITÄ KIELTÄ TEMPPUJA VALTAAJAT KÄYTTÄVÄT :

      Psalmit:
      140:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
      140:2 Päästä minut, Herra, pahoista ihmisistä, varjele minut väkivaltaisilta miehiltä,
      140:3 jotka ajattelevat sydämessään pahaa ja joka päivä yllyttävät sotaan. >> Jakeen lisätiedot
      140:4 He hiovat kielensä niinkuin käärmeet, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla. Sela.
      140:5 Suojaa minut, Herra, jumalattomien käsiltä, varjele minut väkivaltaisilta miehiltä, jotka tahtovat saada minun jalkani lankeamaan.
      140:6 Nuo ylpeät virittävät minulle ansoja ja pauloja, levittävät verkkoja minun tielleni, asettavat minulle pyydyksiä. Sela.
      140:7 Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Jumalani". Herra, ota korviisi minun rukousteni ääni.
      140:8 Herra, Herra, sinä minun väkevä apuni, sinä suojaat minun pääni taistelun päivänä.
      140:9 Herra, älä salli, mitä jumalattomat haluavat, älä anna heidän aikeittensa onnistua; muutoin he ylvästelevät. Sela.
      140:10 Sattukoon minun saartajaini omaan päähän onnettomuus, jota heidän huulensa hankkivat.
      140:11 Tulkoon tulisia hiiliä heidän päällensä; hän syösköön heidät tuleen, vesivirtoihin, joista he älkööt nousko.
      140:12 Kielevä mies ei ole pysyvä maassa; väkivaltaista ajaa onnettomuus ja iskee iskemistään.
      140:13 Minä tiedän, että Herra ajaa kurjan asiaa, hankkii köyhille oikeuden.
      140:14 Totisesti, vanhurskaat saavat kiittää sinun nimeäsi, ja oikeamieliset saavat asua sinun kasvojesi edessä.

      • Anonyymi

        Tässä on esitetään se oikeutemme puollustautua hyökkääjää vastaan, jotta oikeudella olisi tulevaisuutta tuleville polvillemme elää suomessa.


      • Anonyymi

        TIEDOTUKSET JA TV- stä näemme

        Hyökkäävät aivan aaltoina ryhmissä, mitä vain seuraamme miten euroopa syyään ja laitetaan alkukantaisuuteen.


    • Anonyymi

      SUOMALAINEN

      " Älä maraja, vaan tee jotakin "

      Meillä on lupa toimia ja vastuu tulevista polvistamme.

      • Anonyymi

        Suora lähetys: Miten Suomi välttää Ruotsin tien?
        Iltalehden studiossa käsitellään Ruotsin kuumentunutta tilannetta ja puhutaan siitä, mitä Suomen pitäisi nyt tehdä.

        TOIMINTAA TOIMINTAA JA TOIMINTAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suora lähetys: Miten Suomi välttää Ruotsin tien?
        Iltalehden studiossa käsitellään Ruotsin kuumentunutta tilannetta ja puhutaan siitä, mitä Suomen pitäisi nyt tehdä.

        TOIMINTAA TOIMINTAA JA TOIMINTAA

        Yrittihän ne silloin 2015 odininsoturit toimintaa, mutta ne nujerrettiin.


    • Anonyymi

      Koraani sinänsä ei kiellä yhtäkään toista uskontoa, vaan sanoo: KUMARTAKAA KUMARTUVIEN KANSSA.

      Sunna kaiketi on eri asia koska saattaa sisältää haditheja joiden mukaan joutuu helvettiin milloin mistäkin syystä. Esim. Jos ei usko vain yhteen Jumalaan.

      Koraani sanoo myös : Kaikki hyvät ruuat ovat sallittuja eräässä kohdassa. Mutta muslimit eli ne jotka OPETTAA HADITHEJA JA SUNNAA saavat kieltäytyä ehdottomasti sianlihasta.

      Vaikka kannatan islamin uskoa hopeana ja kristinuskoa pronssina niin että Islam on jalompaa saatan tyytyä olemaan kristinuskon maassa jonkinlainen kristitty.

      Muslimi eli sunnan tuntija on kyllä varmasti eri mieltä.

      Gnostilaisuus joka korostaa totuutta puolustaneita 7 apostolia eikä Palvontaa puolustaneita 5 apostolia pidetään ehkä islamissa suuremmassa arvossa kuin muita kristittyjä. Ei tahdota altistua väärään palvontamuotoon.

      Nää on vain hataria mielipiteitä. Keskustelkaa itse paremmin.

      • Anonyymi

        Aivan turhaan esitelet ihtees, koska on vain yksi islam

        ( saatan tyytyä olemaan kristinuskon maassa jonkinlainen kristitty. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan turhaan esitelet ihtees, koska on vain yksi islam

        ( saatan tyytyä olemaan kristinuskon maassa jonkinlainen kristitty. )

        Sinähän sen tiedät että on vain sunneja eikä mitään muuta. Oletko lukenut muuten kertaakaan läpi Siraa. Tai oletko tutustunut sunnan kertomuksiin mitä profeetta (saas) kehotti monille eri ryhmille heidän islaminsa suhteen. Tietenkin olet? Vaikutat asiantuntijalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät että on vain sunneja eikä mitään muuta. Oletko lukenut muuten kertaakaan läpi Siraa. Tai oletko tutustunut sunnan kertomuksiin mitä profeetta (saas) kehotti monille eri ryhmille heidän islaminsa suhteen. Tietenkin olet? Vaikutat asiantuntijalta.

        Elät vielä etsikko aikaasi, päätänyt ja mikä on oikea polkusi, joka elämän antaa.


    • Anonyymi

      Jos joku on käynyt koraani-koulua pienen ikänsä, kykeneekö hän vielä muuttamaan käsitystään uskonnoista? Kristityt "luopiohan kokevat ahdistusta, miten on muslimilla.

    • Anonyymi

      JOS SUOMALAINEN menee muihin maihin asumaan vaikka saudeihin niin siellä on pakko noudattaa sen maan tapoja taikka poistetaan maasta ja monessa maassa on päätään lyhyempi.

      • Anonyymi

        ONKOS TÄSSÄ ENÄÄN MITÄÄN LAITAA

        Nato-upseeri Aftonbladetille: Nato voisi auttaa Ruotsia jengi­väkivallan torjumisessa
        - Maista, joissa ei käydä sotaa, vain Meksikossa tapahtuu enemmän räjähdyksiä kuin Ruotsissa.


    • Anonyymi

      Kirkkokalenterista
      Perjantai 6.10.2023
      Sinun säädöksesi antavat minulle ymmärrystä. Sen tähden minä vihaan kaikkia valheen teitä!
      Ps. 119:104

      TOISAALTA Ikuinen Elämä luo tämän tosiasian
      119:19 Minä olen muukalainen maan päällä; älä salaa minulta käskyjäsi.

    • Anonyymi

      Päivän Sana
      06.10.23

      Pysykää Jumalan rakkaudessa ja odottakaa, että Herramme Jeesus Kristus armossaan johtaa meidät iankaikkiseen elämään. Juuda 1:21

      "Oleellista ei ole se, olemmeko voittaneet kaikki syntimme. Jos sitä jäämme odottamaan kelvataksemme Herrallemme, emme ole koskaan tavoitteessamme. Oleellista on vain se, että me pysymme syntisinä Jeesuksen luona ja jäämme siihen, vaikka maailma ympäriltä murenisi. Vaikka joutuisimme häpeämään elämäämme tuhannennen kerran, me emme silti lähde minnekään. Emme myöskään neuvottele omantuntomme tai sielunvihollisen kanssa siitä, kelpaammeko enää Jumalalle. Neuvottelemme vain Jumalan sanan kanssa, ja se vakuuttaa, että Jeesus tahtoo pitää meidät omanaan. Hän ei kuollut hyvien, vaan syntisten puolesta. Luther opetti lohdullisesti: ”Vaikka joku välillä väsyykin, Kristus on aina läsnä, ojentaa apunsa ja sanoo: Nouse, lapseni, nouse! Ei ole mitään hätää, jatka taas, kaikesta on vain päästävä yli.

      EI OLE NIIN TAIDOKASTA IHMISTÄ JOKA ELMÄN OVEN PYSTYISI AVAAMAAN

      MUTTA EI HÄTÄÄ, ELÄMÄN OVI AVATAAN JA ON AVATTU JO:
      usko siihen ja näin otat vastaa elämän ikuisuuden
      tämä usko antaa elämälle pituutta ja leveyttä ns. TAIVAAN LOISTETTA

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe