En tiedä mistä aloittaisin. Mutta siis tulin töistä kotiin huomatakseni, että mieheni oli kantanut vuodesohvan, jolla vierashuoneessa nukun lastenhuoneeseen ja tilalle oli tuotu vanha kapea sängyn. En voi käsittää tätä järjestelyä, koska tietää hyvin etten osaa kapeassa sängyssä nukkua eikä sanonut mitään etukäteen eikä suostu asiaa selittämään mitenkään? Halusi kuulemma yllättää, mutta minusta tuntui lähinnä vallankäytöltä ja mitään järjellistä selitystä en saanut tälle järjestelylle. Ei siis nukuta samassa huoneessa, koska mies kuorsaa äänekkäästi.
Tämä ei ole mitenkään ensimmäinen tämmöinen tempaus, jossa minulta ei kysytä mitään ja taas kerran tuntuu, että olen vaan se vaimo ja tosimies näyttää kaapin paikan. Esim. kukkia en ole voinut istuttaa pihalle, kun ne on aina väärässä paikassa ja tiellä, joten piha on pelkkää nurmea.
Jonkun aikaa on mennyt nyt tasaisemmin, mutta taas tuntuu että minut halutaan nujertaa ja näyttää kuka päättää. Erityisen pahalta tämä tuntuu, kun maanantaina pitäisi lähteä perheen kesken ulkomaille ja olen nyt vaan tosi ahdistunut ja ymmälläni mieheni käytöksestä.
Ahdistus parisuhteessa
2
427
Vastaukset
- Anonyymi
No kai sä nyt voit huonekaluliikkeestä tilata itelles vaikka mimmosen sängyn. Ja laitat sen kukkapenkkiski. Leikkaat itse ruohon siitä osasta pihaa. Ettei ole tämän riesana. Ei noihin auta selityksiä kysellä kun sellaisia ole olemassa. Alat itsekin tehdä kaikenlaista ominpäin.
- Anonyymi
Ehkä hän ei ymmärtänyt että sohva oli sinulle tärkeä juuri siinä paikassa. Kerro hänelle miksi vanha järjestely oli mielestäsi parempi. Ehkä hän haluaa sinut viereesi. Teidän kannattaisi keskustella tunteistanne, eikä vain "suorittaa" elämää. Mutta tämä on minun mielipiteeni. Toivottavasti siitä olisi apua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181