Ahdistus parisuhteessa

Anonyymi-ap

En tiedä mistä aloittaisin. Mutta siis tulin töistä kotiin huomatakseni, että mieheni oli kantanut vuodesohvan, jolla vierashuoneessa nukun lastenhuoneeseen ja tilalle oli tuotu vanha kapea sängyn. En voi käsittää tätä järjestelyä, koska tietää hyvin etten osaa kapeassa sängyssä nukkua eikä sanonut mitään etukäteen eikä suostu asiaa selittämään mitenkään? Halusi kuulemma yllättää, mutta minusta tuntui lähinnä vallankäytöltä ja mitään järjellistä selitystä en saanut tälle järjestelylle. Ei siis nukuta samassa huoneessa, koska mies kuorsaa äänekkäästi.
Tämä ei ole mitenkään ensimmäinen tämmöinen tempaus, jossa minulta ei kysytä mitään ja taas kerran tuntuu, että olen vaan se vaimo ja tosimies näyttää kaapin paikan. Esim. kukkia en ole voinut istuttaa pihalle, kun ne on aina väärässä paikassa ja tiellä, joten piha on pelkkää nurmea.
Jonkun aikaa on mennyt nyt tasaisemmin, mutta taas tuntuu että minut halutaan nujertaa ja näyttää kuka päättää. Erityisen pahalta tämä tuntuu, kun maanantaina pitäisi lähteä perheen kesken ulkomaille ja olen nyt vaan tosi ahdistunut ja ymmälläni mieheni käytöksestä.

2

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kai sä nyt voit huonekaluliikkeestä tilata itelles vaikka mimmosen sängyn. Ja laitat sen kukkapenkkiski. Leikkaat itse ruohon siitä osasta pihaa. Ettei ole tämän riesana. Ei noihin auta selityksiä kysellä kun sellaisia ole olemassa. Alat itsekin tehdä kaikenlaista ominpäin.

    • Anonyymi

      Ehkä hän ei ymmärtänyt että sohva oli sinulle tärkeä juuri siinä paikassa. Kerro hänelle miksi vanha järjestely oli mielestäsi parempi. Ehkä hän haluaa sinut viereesi. Teidän kannattaisi keskustella tunteistanne, eikä vain "suorittaa" elämää. Mutta tämä on minun mielipiteeni. Toivottavasti siitä olisi apua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe