Onko 38-vuotias liian vanha raskauteen ja synnytykseen ?
Kaksi ensimmäistä lasta on jo käytännössä aikuisia, niin nyt mietityttää kovasti uskaltaako sitä enää lisääntyä, kun maailman tilannekkin on niin arvaamaton ja jotenkin läpeensä paha..
Kyseessä olisi viides lapsi, mutta missähän vaiheessa on lopetettava lasten teko kokonaan, jotta ei syntyisi vammaisia lapsia, enkä itse menehtyisi johonkin sairauksiin ja komplikaatioihin ?
Vauvakuume tulee yhä joka kevät, miksi ikä ei estä jo sitä..
Voiko 5:en lapsen vielä synnyttää 38-vuotiaana ?
4
476
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikee vastata sulle, kun oon mies. Mutta moni sanonu, että oon tietyllä tavalla ymmärtäväinen, että uskallan sulle vastata. Eli mulle synty pikkuveli just sillon kun äiti oli 38. Eikä mitään ongelmaa synnytyksessä ollu. Kovasti olen äitini kanssa keskustellu, eikä ollenkaan pitäny itseään vanhana. Että mä kuulimma menin synnytyksessä siniseks, mutta toisessa syntymässä ei ollu mitään ongelmaa. Veli oli myös kuusi vuotta nuorempi, niin meillä ei ole mitään sisarkateus ym. ongelmia ikinä ollut. Että jos toi meidän isä (vainaa nykyään) ei ois ollut tollanen juoppo, niin voisi sanoa, että täydellinen elämä. Mailman tilanne on se mikä on, mutta Putinin kiinnostus on toisaalla, että jos ei vauvoja voisi synnyttää ns. huonona aikana, niin kukaan ei olisi lisääntynyt kylmän sodan aikana 50-70 luvulla. Silloin venäjän ykkös suunta oli juurikin itämeri, eikä mitään puskuria mm. Baltia ollut välissä. Ei ois kuin yksi komento, niin suomi ois osa Neuvostoliittoa, ja olisi ollutkin ellei Neuvostoliitto olisi niin paljoa hyötyny suomen YYA asemasta. Mitä tulee ilmaston muutokseen, niin suomi on yksi harvoista maailman kolkista, joka kuuluu ilmaston muutoksen voittajiin. En tietenkään tiedä mitä mahdollisia perinnöllisiä sairauksia teillä, mutta 38 ei ole liian vanha eikä maailmantilanne suomen kannalta historiallisella perspektiivillä katsottuna erityisen paha.
- Anonyymi
Juuri näin. Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Maailman tilanne muuttuu jatkuvasti, joten tsemppiä yritykseen vaan kaikille, jotka vauvoista haaveilee. Kannattaa elää hetkessä, kun sitä voi kuolla mikä päivä vaan muutenkin.
- Anonyymi
voi minä synnyin kun äitini oli 60 :)
https://www.youtube.com/watch?v=tAJsD0l9vf8
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783