Voiko 5:en lapsen vielä synnyttää 38-vuotiaana ?

Anonyymi-ap

Onko 38-vuotias liian vanha raskauteen ja synnytykseen ?

Kaksi ensimmäistä lasta on jo käytännössä aikuisia, niin nyt mietityttää kovasti uskaltaako sitä enää lisääntyä, kun maailman tilannekkin on niin arvaamaton ja jotenkin läpeensä paha..

Kyseessä olisi viides lapsi, mutta missähän vaiheessa on lopetettava lasten teko kokonaan, jotta ei syntyisi vammaisia lapsia, enkä itse menehtyisi johonkin sairauksiin ja komplikaatioihin ?

Vauvakuume tulee yhä joka kevät, miksi ikä ei estä jo sitä..

4

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikee vastata sulle, kun oon mies. Mutta moni sanonu, että oon tietyllä tavalla ymmärtäväinen, että uskallan sulle vastata. Eli mulle synty pikkuveli just sillon kun äiti oli 38. Eikä mitään ongelmaa synnytyksessä ollu. Kovasti olen äitini kanssa keskustellu, eikä ollenkaan pitäny itseään vanhana. Että mä kuulimma menin synnytyksessä siniseks, mutta toisessa syntymässä ei ollu mitään ongelmaa. Veli oli myös kuusi vuotta nuorempi, niin meillä ei ole mitään sisarkateus ym. ongelmia ikinä ollut. Että jos toi meidän isä (vainaa nykyään) ei ois ollut tollanen juoppo, niin voisi sanoa, että täydellinen elämä. Mailman tilanne on se mikä on, mutta Putinin kiinnostus on toisaalla, että jos ei vauvoja voisi synnyttää ns. huonona aikana, niin kukaan ei olisi lisääntynyt kylmän sodan aikana 50-70 luvulla. Silloin venäjän ykkös suunta oli juurikin itämeri, eikä mitään puskuria mm. Baltia ollut välissä. Ei ois kuin yksi komento, niin suomi ois osa Neuvostoliittoa, ja olisi ollutkin ellei Neuvostoliitto olisi niin paljoa hyötyny suomen YYA asemasta. Mitä tulee ilmaston muutokseen, niin suomi on yksi harvoista maailman kolkista, joka kuuluu ilmaston muutoksen voittajiin. En tietenkään tiedä mitä mahdollisia perinnöllisiä sairauksia teillä, mutta 38 ei ole liian vanha eikä maailmantilanne suomen kannalta historiallisella perspektiivillä katsottuna erityisen paha.

• Anonyymi

Juuri näin. Hyvin sanottu.

• Anonyymi

Maailman tilanne muuttuu jatkuvasti, joten tsemppiä yritykseen vaan kaikille, jotka vauvoista haaveilee. Kannattaa elää hetkessä, kun sitä voi kuolla mikä päivä vaan muutenkin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe