Illan pohdintaa

Anonyymi-ap

Törmäsin somessa videoon missä nainen kertoi, että miehet eivät lähesty kauniita naisia vaan lähestyvät ennemmin tavallisen näköistä naista. Siinä oli kyselty miespuolisilta miksi näin on. Miehet olivat selittäneet, että kokevat sen naisen olevan jotenkin ylempänä kuin he itse ja tyytyvät vain katseluun. Siis onko tämä nyt totta? Mikä arvon palstalaisten mielipide on asiasta.

Tämä vaan alkoi kiinnostamaan.

36

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤔 No onhan se varmaan todella rankkaa olla kaunis, jos ne miehet kiinnostuu ja ottavat yhteyttä liiaksikin.

Mutta on ahdistavaa,jos ei löydy kumppania eivätkä miehet kiinnostu.

Vaihtaisiko joku osaansa ?

• Anonyymi

Minulle se ainakin on niin että naisen liika kauneus nostaa riskiä sille että nainen voisi pettää minua. Se on puhdasta matematiikkaa. En pitäisi siitä ollenkaan jos vieraat miehet ja naiseni flirttailisivat keskenään. Ulkonäköä ja kaikkea muutakin tärkeämpää on mielestäni molemminpuolinen kemia. Sellainen nainen on hyvä kellä on syvällisyyttä. En näe esim. että fitness-starat ovat kovin filosofisia persoonia, eli he eivät sopisi minulle vaikka näyttäisivät sinänsä kaunottarilta.

• Anonyymi

Eli sinä olet ihminen joka tekee päätelmiä ulkonäön perusteella. Sinun mielestä fitnesihminen ei voi olla sisäisesti fiksu ja syvällinen?
        Mitäpä jos se kaunis on sisäisesti myös ihana? Sinä hylkäät hänet vain sen vuoksi, että kuvittelet hänen pettävän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä olet ihminen joka tekee päätelmiä ulkonäön perusteella. Sinun mielestä fitnesihminen ei voi olla sisäisesti fiksu ja syvällinen?
        Mitäpä jos se kaunis on sisäisesti myös ihana? Sinä hylkäät hänet vain sen vuoksi, että kuvittelet hänen pettävän?

Se tässä on juuri haasteena kun lähes aina kommunikointi jää vain katseiden vaihdon tasolle. Kaikki on jotenkin liian ujoja, minä mukaanlukien. Puhun nyt vain omasta kokemuksestani. Stereotypioiden vangiksi päätyminen on tällöin todellinen riski. Kaikki ovat yksilöitä mutta taustalla olevat ennakkokäsitykset vaikuttavat silti näihin suhdeasioihin. Media on voinut osaltaan vaikuttaa ihmisten mielikuviin koskien eri elämäntyylejä.

Painotan silti edelleen sitä että ilman kemiaa ei ole mitään. Kemia ei ole sama kuin himo mutta himo on osa sitä kemiaa. Kemia on oikeastaan sitä että kun alkaa rupattelemaan toiselle randomille niin tuntuu kuin molemmat olisivat tunteneet toisensa jo vuosikausia. Alussa voi tietysti olla paljon jännitystä ja hermoilua puolin ja toisin.

• Anonyymi

Näin tapahtuu ja kaunis nainen toivoo kuitenkin, että hänestä ei kiinnostuta pelkän ulkonäön vuoksi.
      Ei kaikki ole ylimielisiä ja hienoa jos riittää rohkeutta lähestyä.

• Anonyymi

Luuletko olevasi hyvännäköinen . Jos olet se tietty mustamaalaaja niin et ole, olet ruma yltä päältä. Hyh.

• Anonyymi

Tämä nyt on ihan yleistä pohdintaa liittyen siihen videoon. Tervetuloa keskustelemaan.

• Anonyymi

Luultavasti en lähesty, ellen ole pahasti ihastunut. Muutenkin ujostuttaa liikaa. En myöskään halua aiheuttaa pahaa mieltä sillä, että selvästi huonommalta näyttävä mies tulee iskemään. - taas joku tee

• Anonyymi

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että näytät huonommalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan, että näytät huonommalta?

Olen vaan realisti, vaikka pidän yleensä ulkonäöstäni. Toki muut näkevät minut eri tavalla, samoin kuin itsensäkin, mutta suht objektiivisesti ajateltuna näytän hyvin keskinkertaiselta. Kroppa on kyllä nykyään paljon pärstää parempi, mikä ilmeisesti lisää kiinnostavuutta. - taas joku tee

• No siis tutkimuksellisesti asia on juurikin noin. Ja jos nyt tarkkaan itse mietin omaa olemistani, niin kyllä sitä tulee sivuutettua ne geneerisesti kauhian kauniiksi koetut yksilöt.

Ehkä kyse on enemmän jostain sellaisesta, että vaikka se karkki on kaunis silmiin, niin sitä jotenkin ymmärtää, että upeat karkkipaperit ei vielä tarkoita mitään. Tai no kaunista tarkoittavat, tietty, mutta noin muuten.

Enkä sano, etteikö kyse voisi olla omasta itsetunnosta, että kokee olevansa pari piirua alempana ulkonäöllisesti, niin tiedostamattaan dumaa tilanteen ja jatkaa matkaansa. Vaikka kuinka järki tolkuttaisi, että kyse on vain ulkonäöstä.

Paha sanoa, en ole ihmeemmin sitten teinivuosien jäänyt asiaa pohtimaan, vaan jatkanut matkaani kohti uusia seikkailuja ja jättänyt kaunistukset enimmäkseen rauhaan.

• Anonyymi

Varmaan ihan tyypillistä ja tottakin. Siinä on kyllä sitten eroa lähestytäänkö netin kautta vai luonnollisessa ympäristössä. Netissä ukot spammaavat tukkoon itse omat mahdollisuutensa jo heti lähtökuopissa.
      Luonnollisessa ympäristössä on loppujen lopuksi helpompaa, vastaanotto on nähtävissä heti, joskus myös kuultavissa 🙂 ,myöskin se kannattaako edes vaivautua.
      Kyllähän se näin lienee että kauniin naisen kohdalla on entistäkin vaikeampi uskoa omiin mahdollisuuksiin, tapasi sitten missä vaan, etenkin jos itsetunto on jo valmiiksi kolhittua mallia.

• Anonyymi

Miksi sulla on huono itsetunto?

• Anonyymi

Peukutus...

• Anonyymi

Miehet saavat useimmiten pakit eli jos nainen sattuu olemaan erityisen kaunis niin mies laskelmoi ettei se ole vaivan arvoista. Tilanne voisi olla eri jos pariutuminen olisi ylipäätään helpompi prosessi.

• Kyllä tunnistan itsessäni tuon, että sitä kokee olevansa arvoasteikolla sitä alempana, mitä kauniimpi toinen osapuoli on. Vähemmän kauniiden kanssa on helpompi jutella ja olla, vaikka samaan aikaan, eivät kiinnosta ollenkaan missään tapailu eikä suhteilu mielessä. Niitä kauniita on kiva katsella kuitenkin.

• Anonyymi

Paljos sulla on vähemmän kauniita naisia ystävinä ja kuinka usien heitä tapaat. Ystäviä on aina kiva haukkua rumiksia ja susikaan ei ole kauniimmasta päästä mitä luonteeseen tulee.

• Anonyymi

niin katselun asteelle jääkin kun kukaan ei ole ollut yli 10 vuoteen kiinnostunut sudesta. Prinsessakaan ei ole . Ei taida olla prinsessan miesmakua tämä susi.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljos sulla on vähemmän kauniita naisia ystävinä ja kuinka usien heitä tapaat. Ystäviä on aina kiva haukkua rumiksia ja susikaan ei ole kauniimmasta päästä mitä luonteeseen tulee.

Tällä hetkellä niitä on muutama. Alle 5 kuitenkin. Yksi heistä on lakannut juttelemasta minulle, syytä en tiedä siihen. Useimmat ovat suhteissa myös. En minä tapaa heitä kovin usein, kun eivät asu lähellä minua. Moni kavereistani asuu pitkien matkojen päässä, eri puolilla tätä maata. Osa kavereista asuu kokonaan eri maassa.

En minä oikeasti ketään hauku, enkä arvostele.

• Anonyymi kirjoitti:

niin katselun asteelle jääkin kun kukaan ei ole ollut yli 10 vuoteen kiinnostunut sudesta. Prinsessakaan ei ole . Ei taida olla prinsessan miesmakua tämä susi.

En varamaan ollut en. Kyllä hän on minun kuvia nähnyt, eikä tehnyt vaikutusta ilmeisestikään. Ei moneen muuhunkaan. Sellaista se on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tällä hetkellä niitä on muutama. Alle 5 kuitenkin. Yksi heistä on lakannut juttelemasta minulle, syytä en tiedä siihen. Useimmat ovat suhteissa myös. En minä tapaa heitä kovin usein, kun eivät asu lähellä minua. Moni kavereistani asuu pitkien matkojen päässä, eri puolilla tätä maata. Osa kavereista asuu kokonaan eri maassa.

En minä oikeasti ketään hauku, enkä arvostele.

alle 5 ja heihin pidät yhteyttä. Kyllä sulla on paska tuuri kun ystävätkin on parisuhteessa ja asuvat kaukana. voi voi. älä missään tapauksessa yritä hankkia uusia ystäviä elämääsi. ainii niiden pitää olla niitä persikkaperseitä.

• Anonyymi kirjoitti:

alle 5 ja heihin pidät yhteyttä. Kyllä sulla on paska tuuri kun ystävätkin on parisuhteessa ja asuvat kaukana. voi voi. älä missään tapauksessa yritä hankkia uusia ystäviä elämääsi. ainii niiden pitää olla niitä persikkaperseitä.

Mitä enemmä kuuntelen sinua, sitä enemmän minun tekee mieli olla vaan yksin ja unohtaa koko ihmiskunta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä enemmä kuuntelen sinua, sitä enemmän minun tekee mieli olla vaan yksin ja unohtaa koko ihmiskunta.

johan sä olet yksin jos ei lasketa sun salikaveria ja miekkailutyyppejä.

• Anonyymi

No mulle kävi kerran niin että miehen ystävä kertoi miehen olevan oikeasti kiinnostunut minusta ja jättäisi naisen heti kenen kanssa tuli baariin. En ymmärrä miehiä. Siksi rakastan. Vaikka kokemusta on niukasti, siis lähikontaktikokemusta.
      Erilaisuus kiehtoo.

• Anonyymi

On tuossa jotain perää. Liian kaunis nainen voi olla rankka juttu miehelle kumppanina. Sitä joutuu näet jatkuvasti tottumaan siihen, että kaikki miehet yrittävät iskeä sitä naista heti kun silmä välttää. Ja naisella on mahdollisuus pettää ihan milloin haluaa. Kauniilla naisilla on myös suuret "ylläpitokustannukset". Ajattelepa vaikka kuinka paljon jotkut missit käyttävät rahaa ja aikaa kauneutensa ylläpitämiseen: treenaus, vaatteet, kampaajat, kynsihoitajat, kosmetologit, kemikaalit, personal trainerit jne. jne. He ovat kyllä kauniita, mutta se vaatii tuhansia euroja ja jokapäiväistä työtä. Monet miehet kaipaavat parisuhteelta sitä, että on helppo olla. Siis että naisen kanssa voi köllötellä yhdessä sohvalla, syödä jätskiä ja katsoa leffaa. Tai että nainen ei ole mikään hienohelma, jonka täytyy varjella rakennekynsiään, vaan joka voi myös liata kätensä fyysisessä työssä. Eli niitä hyvin kauniita naisia ehkä kuolataan, mutta kumppaniksi riittää perusnätti tavallinen naapurin tyttö, joka on luonnostaan hoikka ja nätti ilman pakkelikerrosta ja hiuslisäkettä ja tekokynsiä.

Itse kyllä uskallan lähestyä kauniitakin naisia. Moni heistä arvostaa sitä, jos tulee ihan vaan normaalisti juttelemaan ilman heidän ulkonäkönsä hehkuttamista. On ollut ihan hyviä juttutuokioita tosi kauniiden naisten kanssa. Mutta viime kädessä ne haluavat kuitenkin sen harteikkaan jääkiekkoilijakroppaisen könsikkään, joten en kelpaa heille muuta kuin hetken juttuseuraksi.

• Anonyymi

aika jännää, että joku oikeasti kokee kaiken tekemällä tehdyn ja muovilisäkkeet kauniiksi.

Nykymiesten näkemys aidosta ja luonnollisesta naiskauneudesta olisi mielenkiintoista kuultavaa.

• Anonyymi

On surullista että olet niputtanut kaikki kauniit naiset tuollaiseen muottiin joka on todellista vain oman pääsi sisällä.

• Anonyymi

Mä en oikein usko että
      Pitää kutinsa.

On tietty huonolla itsetunnolla varustettuja miehiä jotka ottaa possun ja itkee possu kainalossa et kun kainalossa on se possu et voisitko laihtua eikä mussuttaa sipsejä vaan sohvalla ja turvota lisää.

Mutta suurimmaks osaks kyllä kauniit naiset on suhteissa jos itse haluaa suhdetta ja suhdetta just miehen kans eikä toisen naisen.

Harvat kauniit naiset joutuu itkeen et miks kellekään
      Ei kelpaa vaan enemmänkin joutuu miettiin kuka näistä on aidoin tuntein mun kanssa ja kuka vaan haluu päästä p a n e e n

Mutta uskon et miehillä on sama juttu kuin mullakin ja varmaan useimmilla naisilla muillakin. Eli pelkkä ulkokuori ei tuo sitä vetovoimaa ja kemiaa. Se persoona ja luonne, siinä pitää olla jotain vetoavaa joka sinetöi homman.

T: Karoliina

• Anonyymi

Henkilökohtaista mielipidettä mulla ei asiaan ole, mutta itselleni on useamman kerran noin väitetty ja itse olen kyllä saanut aloitteet pitkälti tehdä. Sellaiset miehet, joista kiinnostun, eivät ikinä lähesty mua ja jokainen heistä on sanonut joillain sanoilla, ettei olisi itse koskaan "uskaltanut" minua lähestyä. Tämä siis silti, vaikka on pyöritty samoissa porukoissa ja katseltu toisiaan ja juteltu mukavia jne.jne.jne. Olen kuullut usemman kerran, että "en uskonut sinun olevan oikeasti kiinnostunut".

Ei toi silti tarkota, ettäkö miehet eivät lainkaan lähestyisi. Mua lähestyvät sellaiset miehet, joista en kiinnostu. Pukumiehet, "pitkät ja tummat", sellaset menestyjät ja rahamiehet ja jostain syystä lakimiehet. 🤔

• Anonyymi

Älä ikinä puhu toisen ihmisen äänellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ikinä puhu toisen ihmisen äänellä

En puhunutkaan. Kiva, että huomasit. Kerroin mitä minulle on sanottu. Sitä voi sanoa korkeintaan kuulopuheeksi, mutta silloinkin se on kuitenkin ensikäden tietoa, sillä asian on kertonut sen ajattelija, suoraan minulle. Kyse ei ole toisen käden tiedosta, jossa joku jossain on kertonut jollekulle ja minä kertoisin sen sinulle. Mikäli sinä alat tätä vielä eteenpäin puhumaan, niin se on sitten jo toisen käden tietoa ja vähemmän luotettavaa.

• Anonyymi

Kyllä minä vanh.miehenä olen vähän samaa mieltä tässä asiassa. Syytä vaikea sanoa. Saahan ihminen olla kaunis mutta kun sitä vielä rupeaa tehostamaaan liialla maalaamisella ja pukeutumisella niin se alkaa vaatimattomasta "pojasta" tuntua ehkä liian arvokkaaalta ? Pohtii vanha jääräpää joka monen kanssa yrittänyt olla yhdessä. Seksi vain onnistunut aina jotenkin mutta siihen se muu yhteinen elämä aina pikkuhiljaa on hiipunut kohti loppua. Kivoja ystäviä heistä on silti tullut. Silti kannattaa pitää pilke silmäkulmassa. Jospa se vielä "aisapari" löytyy....Pohtii pohjoisen "poika".

• Anonyymi

Pelkkä kauneus ei itsessäni herätä halua olla toisen kanssa tekemisissä. Kauniita naisia on paljon maailmassa. Kivoja naisia, jotka on uskollisia ja lempeitä, ei ole paljon.

• Anonyymi

Tämä on kyllä totta, jos nainen on häikäisevän kaunis, en kertakaikkiaan usko että minulla on mitään mahdollisuuksia.

• Anonyymi

Ei kai olekaan, jos et ole samaa tasoa. Siinä kai se syy on molemmin puolin, jotenkin tolkuissaan olevat ihmiset haluaa samantasoista, eikä oikein muuta kannata edes yrittää, ellei alemmas halua katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai olekaan, jos et ole samaa tasoa. Siinä kai se syy on molemmin puolin, jotenkin tolkuissaan olevat ihmiset haluaa samantasoista, eikä oikein muuta kannata edes yrittää, ellei alemmas halua katsoa.

Miks sitten vain rumat valittaa ettei kukaan tykkää?

Ja kauniit että on liikaa vaihtoehtoja et kuka on se oikea?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      467
      6605
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      192
      3930
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2533
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      26
      2050
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      139
      1456
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1338
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      68
      1176
    8. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      79
      1108
    9. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      63
      1105
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      46