Mistähän hatusta Bomban junaseisakkeen hinta on vetäisty?
Miten siihen saa miljoonan menemään?
Miljoonan seisake?
9
532
Vastaukset
- Anonyymi
äh äh juna ei halvemalla pysähdy kun se kiertää limboa.
- Anonyymi
Pohjois- Karjalan alasajo on ollut jo pitemmän aikaa käynnissä, koska täältä ei ole ollut eduskunnassakaan riittävästi vaikutusvaltaisia edustajia. Savon puoli jyrää aivan eri tavalla, sinne rakennetaan ja jaetaan myös valtion rahaa avosylin, täällä tuherretään ja pienetkin rahat sählätään, esimerkkinä Känkkäälän seikkailut. Bomban pysäkin miljoonan hintalappukin tarkoittaa vain, ettei sitä tarvitse tehdä.
- Anonyymi
Keksitään mukamas älyttömillä kustannuksilla sammuttaa viimeinenkin junaliikenne.
- Anonyymi
Minäkin nauroin ääneen, että miljoona johonkin seisakkeeseen. Jos sen tekee järkevästi niin muutamalla tonnilla selviää, mutta hyväveli verkostossa verorahan pitää kiertää monen taskuun.
- Anonyymi
"Kympin" junalaituri Virosta millin kuitilla?
- Anonyymi
Markan possu 🐷
- Anonyymi
Taitaa siellä Nurmeksessa voida heitellä mitä summia tahansa, kun raha on löyhässä, mutta tieto hakusessa..
- Anonyymi
VR ää osataan rahastaa muuallakin, Mäntsälän asemalle tehdylle pyöräkatokselle on tullut hintaa yli 400.000 euroa kertoo Ilta-Sanomat.
- Anonyymi
2 400 000 mummoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355000
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253356Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132674- 472318
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201536- 281510
- 181229