Minkä ikästä miestä kaipaat.
Hei nainen
Anonyymi-ap
852119
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 85
Vanhimmat
Vähän alle 50 v.
Vähintään pitää olla 60
25
30+
Noin 45.
Tuo osuu aika lähelle meitsiä. Kuvittelen nyt, että joku kaipaa minuakin. :)
😂😂😂😂😂😂
Tarkoittaa vissiin että 44v
En tiedä hänen syntymäaikaansa, siksi sanoin "noin".
eiiii en kuvitellut. mutta joku kuvitteli jotain.
50++
Sitä olisi tarjolla Suurella Sydämellä... Ihanuudet
Tasan 50
Nuorempi hän on....
Itselläni vanhempi nainen mielessä, aina vaan, vaikka viime kohtaamisesta on aikaa vierähtänyt jonkinverran. Meidän aikamme varmaan vielä tulee, hyvää kannattaa odottaa, kuten sanotaan. Sitten on kiihkeätä...
Ja minkähän verran naisen täytyy sitten olla vanhempi, että se miehelle käy? Ja onko se seurustelusuhde?
40 v.
57 on hän.
Vai täyttääkö kohta 58?
Ei täytä mitenkään kohta.
Kuinka paljon kohta?
40-45v
Kuulutko itse edelliseen viiden vuoden ikähaarukkaan?
Alle 60v
Ihanaa Naiset kun pidätte meistä jo vähän teistä vanhemmistakin miehistäkin
Mutta kerron, että jaksamme puskea kuin nuoret oriit jo opitulla taidolla.
Onhan tuokin omanlaisensa harha harhan perään kuvitella vastaajat nuoriksi naisiksi
Kuin vanhat ravurit,kelpaa enään siitoshommiin,kun lapio ei tartu käteen.
Ei se ikäero ole mikään etappi... Vaan se tunne jota tunnemme kanssasi yhdessä
60 v
En tiedä miehen ikää. Toivottavasti samoja ikiä kuin itse olen.
45-63
No mutta! Olen avoin ihminen ,haluan jutella ja tutustua!!!
55v rakastan häntä vielä 35 vuotta ollut mutta en tiedä rakastaako hän minua???
Onko tuo rakkautta, jos ei tiedä. Eipä tunnekaan
Mieheni itse asiassa. Hiljainen. Ei ole puhelias. Hän on muuttunut sairauteni vuoksi.
Ikähaarukka sais olla vaikka 25-55v. Rentoa ja hauskaa seuraa. Pitäisi lapsista ja tietenkin minusta😁
Itseäni reippaasti vanhempaa 54v miestä
33 v miestä
täyttää just kohta 55
40+
En tiedä. Hänellä on kyllä syntymäpäivä piakkoin.
Se on totta🙂
48v.
Mistäpäin?
Mistä kysytään?
60+
32v
Tasan 40v.
Luulisin että 58
Itse 55
46 v.
🥰🫡
Oletko nyt aivan varma?
Taitaa olla nykyään 61vuotias, se tumma herra.
28 v.
Kadriheluna ol pientytsy taluttaessa nuorikkons äitisä ethen. Ei hyväksynnä ko ol niiki pien viel.
Itseni ikäistä. Toki iällä ei ole mitään väliä, jos suhde muuten on hyvä.
Ståhlbergin presidenttikaudella syntynyt olis ihana. . .
45v
44v.
26v
Mies 43v ja minä 43v
C mon.. Mitä yrität? 19 vuotiasta naperoa?
57-vuotiasta Mads Mikkelseniä
Mads Mikkelsen on charmikas ♡
Sama tyyppi on kyseessä.
Muutaman vuoden nuorempaa kuin itses
46+
70+
Hei aloittaja. Mitäpä se sulle kuuluu.
M 66 v N 77v
En muista ikää. Nuorempi kuitenkin kuin minä.
Onko sun sydän laajentunut
Ei sydänsairauksien mulla.
Sairauksia siis. Enemmän taitaa dementian puolelle mennä.
Hän on + 40
Suunnilleen saman ikäisistä kuin minä muttei ihan.
41v
Pitkä mies, 57 vuotta.
45-55, en osaa sanoa tarkkaan,
-82 syntynyttä.
Rakasta 69
Ihan itseni ikäluokkaa olisi hyvä olla. 😏 nuoruuden hölmöilyt jo ohitse jne.
Ei haittaa vaikkei alapäässä paljoa, kunhan polla toimii. En tykkää tyhmistä !
Liikunnallinen myös saisi olla kun itse tykkään liikkua, en käytä kuntosaleja vaan ihan luonnon omasta atmosfääristä pidän.
Siinä enemmänkin tietoa niin ei tarvitse olla alvariinsa vastaamassa!
A
40v yh blondi
33-34
Ihan aikuista vaikka muuta kuvittelette.
60+