Mikä kiinnostaa

Anonyymi-ap

Mikä vartalon kohta kiinnostaa kun näette toisen miehen alasti esim. saunassa,onko se penis vai pakarat tai joku muu

36

2442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reidet ekana.

      • Anonyymi

        Minustakin kiinteet reidet kiinnostaa,entäs tokana,itse kyllä tsekkaan millainen penis miehellä on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin kiinteet reidet kiinnostaa,entäs tokana,itse kyllä tsekkaan millainen penis miehellä on

        Terskan suuruus saa himot hyrrää, tykkään ottaa suuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terskan suuruus saa himot hyrrää, tykkään ottaa suuhun.

        Imetkö säännöllisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terskan suuruus saa himot hyrrää, tykkään ottaa suuhun.

        Terska on mun juttu kans


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terska on mun juttu kans

        Terskan nuolenta ahh parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terskan nuolenta ahh parasta.

        Niin on,itselläkin suuri terska,tykkään leikkiä muidenkin terskalla,niin kiihottavaa imeä suurta terskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terskan suuruus saa himot hyrrää, tykkään ottaa suuhun.

        suuresta terskasta tulee mieleen miltä se tuntuu sisään tullessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terska on mun juttu kans

        on myös ohuita isoterskaisia ihana ottaa syvälle kurkkuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on,itselläkin suuri terska,tykkään leikkiä muidenkin terskalla,niin kiihottavaa imeä suurta terskaa

        sellasen tomaatin kun saa suuhunsa se pullistuu lisää ennen laukeemista ihana tunne kielellä myös poskissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suuresta terskasta tulee mieleen miltä se tuntuu sisään tullessa

        yhtä suuri terskaista katselin huomas ja sainkin imee sanoi et mun peppua on kehuttu kiinteeks nyt kokeillaan mahtuuko voi poijat miltä tuntui ja vartta oli myös pitkään mutta edestakas aukolla tuolla terskalla sai mut laukeen sitte pitkä nussinta johan sai eturauhanenkin kunnon hierontaa laukesin taas


    • Anonyymi

      Persettä katson, vaikka itse haluaisikin olla se otettava osapuoli.

    • Anonyymi

      kyllä se kalu on itse näin antajana joskus oikein iso ei kovetessaan juurikaan isone mutta 17-19cm veltto kasvaa myös n.14-15cm

    • Anonyymi

      Kyllä kalun huomion ensin ja jos on hieman kovettunut niin kiihotun näkemästä. Saunassa ja suihkussa kiva tsekata.

    • Anonyymi

      Paljas suudeltava häpykumpu

    • Anonyymi

      Posliini kulli terska esillä,niinkuin itsellä saa multa pitkän huomion.
      Kuvittelen se kovana,miltähän tuntuisi suussa ja perseessä...

    • Pakarat ja yleensä kundin kokonaisuus, lihasta, karvoitus ja kasvot. Mutta etenkin perse...

      • Anonyymi

        mun persettä on kehuttu uimahallin saunassa kiinteeksi moni kokeilut suihkussa käsin jotkut myös sisältä vaikka tiukka isokin menee kun liukua tarpeeks


    • Anonyymi

      Eipä tuota oo aatellu eikä kateltu, en jostain syystä kiinnitä huomiota toisiin miehiin niissä kun ei oo mittään kateltavvaa jos ei nyt oo johonki hukannu vaikka koipeaan, näppejään, päätään tms. vammaa. Jos on sekasaunassa niin kyllä ne emännät huomioni äkkää ja mulkoilevat kuin ois murha mielessä, toiset ei oo huomaavinaankaan ja jotkut vaivihkaa levittää hieman jalkojaan jotenkin niin että .. ottia tuota, katossa taitaakin nyt olla jotakin kummallista tai seinissä, lattialla ja pijän jalakoja visusti yhessä ettei kukkaan äkkää fyysistä reaktiotani.

    • Anonyymi

      kyllä veltto iso kalu kiinnostaa mieleen kuvitelma kuinka ison siitä imemällä saa ja mahtuuko peppuun ja kuinka kestää ennenkuin pohjassa

    • Imettäisin omaani, terve ja puhdas. Iso terska. 52v 180 100 miehekäs mies.
      Kik on paparouc
      Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan.

      • Anonyymi

        Tuu Hml: naan..levarilla voin imee metsässä tai autossa, saat naida suutani ja laueta nielen kaiken. M 66v


    • Kyl se kulli on ekana mitä katselen

    • Anonyymi

      Iso kulli, karvaiset reidet, ja suuret kädet. Imen ja pyllistän sellaisille. Saisinpa joka päivä miehekästä miestä. <3

      • Anonyymi

        Mulla on karvoitusta ja paljon. Paksu terska. Voin panna, jos on paikka.
        Yht, tiedot.


    • Anonyymi

      Nyt alkavalla viikolla, tarjolla isoterskainen kalu.
      Pks alue. Klo 17 jälkeen voi tulla ja panna. Kulukorvaus on.

    • Anonyymi

      Kyllä oikeastaan kokonaisuus, ei niinkäön yksityiskohdat vaikka tottakai katseeni viipyy posliinikyrväkkeessä joka jo hieman jöpöttää odottaessaan voivan tulla seivästämään minut. Kuitenkin se mitä kaipaan ja jää mieleen on rohkea rietas hymy ja nauravat silmät.

    • Anonyymi

      Ensin tulee varmaankin katsottua kroppaa, jos on sellainen mies joka sytyttää.Mieluusti sellainen 190-200 cm, 120 kg, tumma ja karvainen, isot kädet ja paksut vahvat käsivarret.Kulli mielellään 20 senttinen paksu herkku ja isot kivekset.Nam.

    • Anonyymi

      No ei kyllä yhtään mikään.
      Minä en mene saunaan kyttäilemään toisten äijien vartaloita.

      • Anonyymi

        No mitä helvettiä sinä sitten iniset tässä ketjussa ja luet ihan kaikki jutut muna kovana?


    • Anonyymi

      Reidet ja nivuset pistää silmään, nivusia tykkään nuolla ilman pesuu, hyvä tuoksu ja pistävä maku..

    • Anonyymi

      Muhkea poisajeltu häpykumpu, kauniit kivespussit ja litteä vatsa

    • Anonyymi

      Kaunis kulli huolitellusti hoidettu karvoitus ja kaunis viekas hymy mikä voi tarkoittaa paljon…

    • Anonyymi

      Likainen kulli ja kivekset kiihottaa.

    • Anonyymi

      Seuraa karvaiselle miehelle. Pks alue. Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. 52v 180 100 miehekäs mies

    • Iso vatsa ja manboobsit saa mut kuumaksi.

    Ketjusta on poistettu 125 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe