No kokkolalaiset, teitä on naurattanut tämä asia, vieläkö naurattaa?

Anonyymi-ap

"SUOMESSA asuu 35  000–40 000 Suomi-Venäjä-kaksoiskansalaista. Luulemmeko me, ettei FSB käytä näitä ihmisiä? "

Lähde: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009871719.html

Venäjän tiedetään järjestelmällisesti hyödyntävän kansalaisiaan hybridi­vaikuttamisen välineinä. Tämä luetaan velvollisuudeksi rangaistuksen uhalla, suostumusta ei kysytä.

12

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitä puutarhatonttuja asuu aikapaljon Koivuhaassa. Mitään näkyvää työtä ei ole tehty kymmeneen vuoteen, mutta uudet Autot,mönkkärit, ja veneet löytyy. Mistä raha tulee ?

• Anonyymi

Halkokarin "oikeusupseeri" ei ole tehnyt mitään pariinkymmeneen vuoteen ja ajaa vanhalla pösöllä. Hän ei ilmeisesti saa rahaa venäjältä vaikka kehuu itänaapuria kirjoituksissaan.

• Anonyymi

Ihmisiä eripuolilta maailmaa asuu Suomessa ja on aivan turha heitä syyttää mistään ellei ole muuta epäilyä tarjota kuin oma epäluulo.

• Anonyymi

"Venäjän tiedetään järjestelmällisesti hyödyntävän kansalaisiaan hybridi­vaikuttamisen välineinä. Tämä luetaan velvollisuudeksi rangaistuksen uhalla, suostumusta ei kysytä."

• Anonyymi

Sanoo Fsb.

• Anonyymi

Pikkasen järjellä ajatellen jollain koivuhaan ryssillä ei ole pienintäkään vaikutusta Suomen turvallisuuteen. Ne eivät vaan pääse täällä vakoilemaan mitään oleellista.

• Anonyymi

"Venäjän tiedetään järjestelmällisesti hyödyntävän kansalaisiaan hybridi­vaikuttamisen välineinä. Tämä luetaan velvollisuudeksi rangaistuksen uhalla, suostumusta ei kysytä."

• Anonyymi

Hiljaa poika

• Anonyymi

Suomi venäläisille. Suomen valtio on jo vuosia ilman oikeuksia vanginnut ja kiduttanut venäjän kansalaisia "supo:n" väliaikaisissa tiloissa. Tapahtumista tietoiset henkilöt on joko kadonneet tai uhkailtu hiljaiseksi. Joka ikinen päivä katoaa venäjän kansalaisia näihin Suomen valtion "tiedustelu-/terrorioperastioihin". Miksei Putin auta?

• Anonyymi

Hyvä. Jos loppuu materiaali, koivuhaasta voi hakea lisää. Pallopäitä riittää..

• Anonyymi

– Kiinteistökaupan osalta olisi tärkeä selvittää venäläisomisteisten kiinteistöjen ja tonttien todellinen määrä ja sijainnit. Tärkeintä olisi selvittää, ketkä tontit ja kiinteistöt oikein omistavat. Varmasti myös Nato on kiinnostunut venäläisomistuksista maassamme

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      102
      1770
    2. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      88
      1566
    3. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1128
    4. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      59
      1088
    5. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      254
      966
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      72
      917
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      56
      816
    8. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      789
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      36
      780
    10. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      60
      710
    Aihe