Hei, mikä on tuon vanhan ja kauniin sairaalarakennuksen tilanne nykyään?
Vastaanottokeskus lopetti toimintansa ilmeisesti jo 2020.
Eihän hienoa ja kaunista vanha sairaalaa ole päästetty rapistumaan?
Tarinansairaalan nykyinen tilanne.
18
969
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta losahtaa.
- Anonyymi
uutta iraklia tulossa n500kpl
- Anonyymi
vastaanottokeskus avoinna?
- Anonyymi
nyt on ilmeisesti uusi pakolaisaalto tulossa ja ottavat tarinaan 200
- Anonyymi
Kylämme kotiäidit saavat taas päiväkahviseuraa.
- Anonyymi
Tarinaharju on tyhjillän, ei mitään käyttöä.
Tuolla käytöllä rakennus rapistuu. Pitäisi löytyä käyttöä rakennukselle.
Valitettavasti terveydenhuoltokin keskittyy suuriin yksiköihin. Se ei aina ole hyvä asia.- Anonyymi
Se on hyvä asia koska hva alue tarvitsee säästöjä.
- Anonyymi
Miksi posti ei lähetä .useita saapumis ilmoituksia.tiedän että paketti on laitettu mutta saapumis ilmoitusta ti ole tullut.!! Teltalla yhteydet poikki .pak.läh.pois kiitos vitusti posti.
- Anonyymi
Rapistumisen merkkejä vanhassa sairaalarakennuksessa on jo havaittavissa.
Eikö tuota voisi saneerata suurella rahalla asuntoyhtiöksi? Maksaahan uusienkin asuntojen rakentaminen. - Anonyymi
Purkuun vaan koko rötiskö. Turhaan tulee kuluja kun pitää lämpöä pitää yms.
- Anonyymi
Joutaa räjäyttää dynamiitilla tuusannuuskaksi koko rakennus. Oli aikoinaan laillistettu ihmisoikeuksien rikkomispaikka. Edustaa lähinnä ihmiselämien ja ihmisarvon tuhoamista.
- Anonyymi
Eikös tuo rakennus ole ollut jo pitkään myytävänä Etuovessa?
- Anonyymi
Pikku-Tarina on yksityisen omistuksessa ja ainakin ollut myytävänä. Ketjussa puhutaan isosta sairaalarakennuksesta.
- Anonyymi
Kohta pääsee siilin kotiäidit keittelemään mokkakahvia ja kenties leipomaan kasurilan asukkaille sillä aikaa kun miehet käy kaupungissa töissä. Lapsia kuntaan syntyy mutta yllättävän päivittyneitä.
- Anonyymi
olin kuntoutuksessa tossa laitoksessa pari kk ja lääkäri ukko totes että kaikki vaivani paranee kuulema uimalla, totesin että tuo"lääkäri" on ilmeisesti niitä ylimmän kerroksen kalterin takaa olevia kuin noin höpöjä puhuu ja yritti evätä ja pyörtää sairauteni.
nyt sille ukolle tiedoksi n.15 vuoen jälkeen että ei uimalla lähteneet sairauteni sori vaan. jäin eläkkeelle siellä käyntien jälkeen. sori ukko vaikka miten yritit estää.- Anonyymi
ne on ollu vakuutus huijari lääkäreitä. ei ne näe ihmisen sairauksia
- Anonyymi
tarinahan oli ns. pään käännytys laitos
- Anonyymi
Vai olikohan ainakin joskus keuhkotautiparantola?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086