Itsellä alkoi 20 vuotiaana nöyryyttämisen seurauksena. Eristäydyyin melkein kokonaan ihmisistä enkä ole saanut uusia ystäviä tähän päivään mennessä vaikka 10v kulunut. Vuosien mittaan minusta on tullut lähes mykkä ja arka sekä traumatisoitunut.
Miten teillä alkoi skitsofrenia
Anonyymi-ap
1
302
Vastaukset
- Anonyymi
Skitsofrenia ei johdu nöyryytetyksi tulemisesta. Melkein kaikki ihmiset kokevat joskus nöyryyttämistä tavalla tai toisella, mutta eivät silti sairastu.
Sinulle on luultavasti käynyt niin, että olet sairastunut skitsofreniaan ja se on johtanut nöyryyttämiseen tai ainakin sellaisen kokemukseen.
Skitsofreenikon on vaikea saada ystäviä ja vielä vaikeampi ylläpitää ystävyyssuhteita. Sairaus rajoittaa normaalia toimintaa. Skitsofreenikon ystävänä on äärimmäisen vaikea olla, sillä skitsofreenikkoa voi olla hyvin vaikea ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347