yleiset paikat ja tiet.

Anonyymi-ap

Asiahan on nyt niin että kaikki saa olla missä haluaa kun ei toisen tontille mene.

Eräs henkilö on ottanut oikein asiakseen määräillä missä saa olla ja liikkua mihinkin aikaan.

Jos ei ole mitään salattavaa niin en ymmärrä.

Nuo yleiset alueet on kaikille ja tiet.
Ei kukaan muukaan ole tullut sanomaan että pois täältä.

Ja jos kyseinen henkilö yhtään ajattelee hän syyllistyy siinä toisen ihmisen elintilan kaventamiseen.
Toivon että hän vihdoin ymmärtää asianlaidan.

8

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko kyse jostain omakotialueesta? Sehän on melkein poliisiasia, jos joku naapuri alkaa liikkumista yleisillä ja yhteisillä alueilla rajoittamaan.

• Ei ole kuin yleiset alueet. ihan siis kaikille tarkoitetut.

• Anonyymi

No yksi rohkeni tulla kysymään kyseenalaisin sanakääntein kylläkin ei niin selvinpäin ...Siinä sen huomaa miten jotkut saa aikaan
        Siis pimeässä en edes tunnistanut ja hyökätään takaapäin lasiin kiinni......
        Kaikki viittaa henk koht asiaan jossa haetaan vaan omalle puolelleen ihmisiä jotta saadaan maalittaa.
        Se ei onnistu että jotkut ottaa omiin käsiinsä oikeuden ihmisten olemisiin.
        Enhän minäkään mene kysymään keltään " Miksi olet täällä"

• Anonyymi

Näytä dorkalle pala! Ota joku salilta avuksi.

• Anonyymi

Pitäisi juu kun ei millään tajua.
        Ei kukaan voi ajaa ketään pois jos naama ei miellytä.

• Anonyymi

kuka tyhmä kirjoittaa sääntöjen vastaisia ?

• Anonyymi

Hah
      Koko kylä on dorkia täynnä ….
      Antaisivat ihmisten olla….
      RAUHASSA.

• Anonyymi

Tämä tämänpäiväinen- olet lähtenyt leikkiin mukaan näköjään . jos sinua häiritsee minun olemassa olo ei tarvitse katsoa.
      Sehän sitä kyttäämistä on.
      Minä en kyttää mutta minua näköjään kytätään. ...
      Luulisi olevan yksi ja sama missä joku on autollaan.
      Hullua touhua sanon minä.
      Vedettiin vielä vainajakin mukaan asiayhteyteen..... kiitos sinulle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe