Tilanne on kamala. Olen rakastunut toiseen mieheen pikku hiljaa,vaikka olen naimisissa. Olen yrittänyt vältellä tätä toista,mutta tunteita on päässyt syntymään.
Vanhan kanssa olen useimmiten surullinen, koska hän on usein todella ilkeä ja ilman syytä. Hän ei myöskään huomioi minua mitenkään, ei ole ikinä huomioinut. Yhteistä aikaa ei halua itsenäisesti järjestää,vain jos minä olen järjestänyt,niin tulee mukaan. Olen väsynyt tähän tilanteeseen jossa toinen haukkuu joka päivä ja mitään positiivista ei tule.
Tämä toinen antaa ristiriitaista viestintää,josta ei pääse perille. Olaan työkavereita.
Viestit ovat välillä läpimiä ja ajoittain viileämpiä,puheluissa ymmärtävänen ja huolehtiva kuitenkin. Molemmilla on kiireinen ja kuormittava työ. Kiireen keskellä hän yrittää,kuitenkin järjestää aikaa minulle. Viesteissä on ajoittain lämpimiä hymiöitä. Luulen,että miehellä on tyttöystävä kuitenkin,selittäisikö käytöstä. Miehen ajatuksista ei saa kiinni,että onko hän kiinnostunut vai ei.
Tilanne pitäisi jotenkin ratkaista.
N
Olen rakastunut
Anonyymi-ap
5
561
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuukohan siitä, että olet naimisissa?
- Anonyymi
Ehkä. Tien suunta on onneksi valittu. N
- Anonyymi
Minä ottaisin eron vaikka en olisi rakastunutkaan. Miksi ihmeessä olet naimisissa tuollaisen miehen kanssa?
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt sitä, että jotkut menevät naimisiin kovin heppoisin eväin? Siksi itsellä on vähemmän uskoa tällaiseen instituutioon. Miksi mennä naimisiin, jos se ei tunnu ikuiselta? Tai oma mieli muuttuu tilanteen mukaan? Vakaus elolle puuttuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1491633
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211084viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61913- 37839