Tilanne on kamala. Olen rakastunut toiseen mieheen pikku hiljaa,vaikka olen naimisissa. Olen yrittänyt vältellä tätä toista,mutta tunteita on päässyt syntymään.
Vanhan kanssa olen useimmiten surullinen, koska hän on usein todella ilkeä ja ilman syytä. Hän ei myöskään huomioi minua mitenkään, ei ole ikinä huomioinut. Yhteistä aikaa ei halua itsenäisesti järjestää,vain jos minä olen järjestänyt,niin tulee mukaan. Olen väsynyt tähän tilanteeseen jossa toinen haukkuu joka päivä ja mitään positiivista ei tule.
Tämä toinen antaa ristiriitaista viestintää,josta ei pääse perille. Olaan työkavereita.
Viestit ovat välillä läpimiä ja ajoittain viileämpiä,puheluissa ymmärtävänen ja huolehtiva kuitenkin. Molemmilla on kiireinen ja kuormittava työ. Kiireen keskellä hän yrittää,kuitenkin järjestää aikaa minulle. Viesteissä on ajoittain lämpimiä hymiöitä. Luulen,että miehellä on tyttöystävä kuitenkin,selittäisikö käytöstä. Miehen ajatuksista ei saa kiinni,että onko hän kiinnostunut vai ei.
Tilanne pitäisi jotenkin ratkaista.
N
Olen rakastunut
Anonyymi-ap
5
536
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuukohan siitä, että olet naimisissa?
- Anonyymi
Ehkä. Tien suunta on onneksi valittu. N
- Anonyymi
Minä ottaisin eron vaikka en olisi rakastunutkaan. Miksi ihmeessä olet naimisissa tuollaisen miehen kanssa?
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt sitä, että jotkut menevät naimisiin kovin heppoisin eväin? Siksi itsellä on vähemmän uskoa tällaiseen instituutioon. Miksi mennä naimisiin, jos se ei tunnu ikuiselta? Tai oma mieli muuttuu tilanteen mukaan? Vakaus elolle puuttuu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817