Isä hyväksikäytti tytärtään törkeästi yli 20 kertaa

Anonyymi-ap

Mies oli 11–13-vuotiaan tyttärensä kanssa 24 kertaa sukupuoliyhteydessä.

Niistä valtaosa tapahtui sormin, mies myös kosketteli lasta. He olivat lisäksi muutamia kertoja suojaamattomassa yhdynnässä.

TEKO tapahtui Keski-Pohjanmaalla sijaitsevalla paikkakunnalla 2020 marraskuun ja 2022 marraskuun välisenä aikana.

11

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan supisuomalainen tapaus kyseessä.

• Anonyymi

Matti Putkosen jättämästä' paikasta käydään armoton taistelu.

• Anonyymi

Tämä on aivan yököttävän käsittämätöntä, jota ei ikipäivänä luulisi tapahtuvan. Kuinka voi tuollaista tehdä lapselleen, tai muuten alaikäiselle oli kuka tahansa.
      Miten kova rangaistuksen olisi oltava, häpeäpaaluun ensimmäisenä nähtäville ja linnaan 10 vuodeksi joka on kärsittävä kokonaisuudessaan.

• Anonyymi

Hyi Saasta mikä mies.
        Nimi julkaistava näiitä pervetsseiltä että niitä osataan karttaa.

MIKSI niitä suojellaan?

• Anonyymi

Nimi julki!

• Anonyymi

Onko kannuslainen?

• Anonyymi

Ylläpito poisti "Perho ?" viestin, eli todennäköisesti Perho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito poisti "Perho ?" viestin, eli todennäköisesti Perho

Hihi perho

• Anonyymi

Mitenkähän tämä on saatu selvitettyä, kun yleensä näillä main kukaan ei tiedä mistä mitään, ei ole kuullutkaan ja tällaista nyt on aina ollut ja minunkin isä ja setä ja serkut ja eikö kukaan mieti miltä tuosta miehestäkin tuntuu??

Häpeäkin tulee vielä tähän päälle koko keski-pohjanmaalle pian. Yleensä on vain hyssytelty kaikki. Taisi hakea apua muualta kuin terveydenhuollosta.

• Anonyymi

Omassa nuoruudessani näistä ei lehtiin kirjoiteltu. Seitsemästä siskostani ei kukaan puhunut ainakaan minulle vastaavista kokemuksista. Oikeusupseerina tiedän kyllä tapauksia jopa kotiseudultani ja myös eläimet ovat saaneet osansa näissä tapahtumissa ja nyt ei naurata.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      102
      1760
    2. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      87
      1554
    3. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1095
    4. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      59
      1078
    5. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      252
      947
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      72
      917
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      56
      806
    8. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      779
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      36
      770
    10. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      60
      700
    Aihe