Onko kenelläkään kokemuksia Bilteman taakkatelineiden (http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=34234.htm&tuote=34234&ryhmaid=44) sopivuudesta Picassoon? Myös muut kommentit kohtuuhintaisista vaihtoehdoista kiinnostavat.
Tarjoa myös tarpeettomana olevia, Picassoon sopivia telineitäsi!
Bilteman taakkatelineet Picassoon?
3
2807
Vastaukset
- Mikko-
Jo liikenneturvallisuuden takia, älä osta bilteman taakkatelineitä! Ko. firman tuulilasinpyyhijän sulat kestivät 3 vkoa kesäkäytössä, sen jälkeen runko hajosi. Mieti sitä!
- ceeviis
C5 breakkiin kyseisen firman telineet.Olin tyytyväinen tuotteeseen,toimivat mielestäni hyvin.Olivat varmasti hitaammat laittaa paikalleen kuin alkuperäiset mutta toimivat hyvin.Pysyivät katolla hyvin lapin reissun viime talvena ja ensi talvena lähdetään uudestaan.Minäkin epäilin että toimivatko mutta toimivat,toivottavasti picasson telineet toimivat yhtä hyvin.Kaikkea hyvää sinulle!
- Picasso-02
Testaa sopivuus,käy myymälässä kysymässä kokeilua.Ottavat ajokortin tai muun pantiksi sillä aikaa kun käyt kokeilemassa pihassa.Itse kokeiltu vaunu peilejä samalla systeemillä.Eivät tosin sopineet mutta ei sopineet muittenkaan vakio peilit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305742Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144334Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522941Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391539Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2251184- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161