En halua että katoat mies

Anonyymi-ap

Sano mitä mun pitää tehdä ettet katoa.

89

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. Pelottaa sun luonne vähän.

• Anonyymi

Olen varmaan joku muu. En ole pelottava millään tapaa. Et ole se mies kenelle aloitus.

• Anonyymi

Mikä siinä pelottaa?

• Anonyymi

Ja naiset alentuu yhtä lailla roskaväen käytökseen, että ei tarvi synnyttää sen takia

• Anonyymi
      • Anonyymi

Love this song❤🎶🙏

• Anonyymi

Kaunista myös mun aloittajan mielestä.

• Anonyymi

Jos vaikka laittaisit viestiä aluksi. Katsotaan siitä sitten eteenpäin.

• Anonyymi

Laitan ensi viikolla, jos ei nähdä missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitan ensi viikolla, jos ei nähdä missään.

Joo selvä. Se käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo selvä. Se käy.

👍 toivotaan vaan että hänellekin, jos et olisi sama.

• Anonyymi

Mihin sitä katoaisi?

• Anonyymi

No vaikka jonnekin missä en enää näkisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vaikka jonnekin missä en enää näkisi.

et ehkä nääkkään ,mutta en katoa,onko väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et ehkä nääkkään ,mutta en katoa,onko väliä.

On sillä väliä näenkö häntä vai en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sillä väliä näenkö häntä vai en.

ok ,en väistele sinua jos niin luulet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok ,en väistele sinua jos niin luulet.

En luule niin vaan pelkään että hän katoaa kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule niin vaan pelkään että hän katoaa kokonaan.

Ei hän katoa sinulta,nyt Rakas menään nukkumaan eikö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ettet ole hän kun kirjoitat noin. Kuvittelet kaikki täällä rakkaaksesi. Minä en ole rakkaasi. Kuvittele joku muu. En ole menossa nukkumaan koska olen surullinen. Älä manipuloi. Et ole aloituksessa kaivattu henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi muuten että kiukuttelin sinulle tuossa aiemmin. Olin vaan niin hädissäni. Nyt jo rauhoituin. Hyvää yötä! varmaan jo nukahditkin.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Maltoin katsoa 30 sekuntia. Ehkä myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maltoin katsoa 30 sekuntia. Ehkä myöhemmin.

ehkä.

• Anonyymi

Nukutaan ensin ja huomenna keskustellaan tulevaisuudesta...

• Anonyymi

En aio keskustella täällä minun ja hänen tulevaisuudesta sinun kanssasi. Ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio keskustella täällä minun ja hänen tulevaisuudesta sinun kanssasi. Ei kiitos.

Juuri näin ,ei ole mitään keskulteltavaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin ,ei ole mitään keskulteltavaa..

Sinä et sitäkään päätä. Olet tässä nyt sivullinen.

• Anonyymi

En varmasti katoa Rakkaani... Tule sylini ja suunnitellaan tulevaisuus yhdessä...

• Anonyymi

no hyvä,öitä.

• Anonyymi

Sylissä joo mutta täällä ei.

• Anonyymi

Pidä K miehesi. Nyt riitti.

• Anonyymi

Mullakin on paljon kerrottavaa.

• Anonyymi

Tulemalla mun luokse en katoa.

• Anonyymi

Et kuitenkaan halua, että tulen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kuitenkaan halua, että tulen.

Miksi en haluaisi?

• Anonyymi

En tule sun luokse kutsumatta tietenkään. Joku troIIaa näitä noilla tyhmillä kommenteilla ja esittää aloittajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tule sun luokse kutsumatta tietenkään. Joku troIIaa näitä noilla tyhmillä kommenteilla ja esittää aloittajaa.

Kannattaisi laittaa joitakin tunnisteita, että se toinen osapuoli osaisi yhdistää itsensä aloitukseen ja vastata omilla tunnisteilla, niin erottaisi trollit pois kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi laittaa joitakin tunnisteita, että se toinen osapuoli osaisi yhdistää itsensä aloitukseen ja vastata omilla tunnisteilla, niin erottaisi trollit pois kerralla.

Siellä voi olla tunnisteita mitä sinä et vaan tajua. Tarkoitus onkin ettei ulkopuoliset tajua ja siksi nuo väkisin aloittajaksi vänkääjät vähän ärsyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpaitsi sehän (tunnisteet) vaan innostaa noita troIIeja sotkemaan ja esittämään aloittajaa. Noilla osalla on elämänhallinta ihan hukassa. Turha niiltä on odottaa mitään normaaleja käytöstapoja.

• Anonyymi

Muuttua

• Anonyymi

Olet oma ittes jos et kiinnosta kyseistä miestä sellaisena kuin olet ei hän ole mies sinun elämääsi

• Anonyymi

En katoa mihinkään nainen, jos tämä oli mulle miehelle. Enkä välttele.

• Anonyymi

Ota yhteyttä, tarvitsen sinua. Toivon että sinä tarvitset minua. Suunnitellaan tulevaisuutta yhdessä sillä toivon että se on meidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota yhteyttä, tarvitsen sinua. Toivon että sinä tarvitset minua. Suunnitellaan tulevaisuutta yhdessä sillä toivon että se on meidän.

En tiedä, kuka olet. Tarvitsen (haluan) hänet naisen.

• Anonyymi

Tuo aikaisempi kommentti ei ollut aloittajalta. Tulin vasta palstalle nyt. Älä katoa jos olet hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä aloittaja kirjoittaisi edes noin. En koskaan kerjäisi yhteydenottoa täysin tuntemattomalta. Osaan itsekin ottaa yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella typerä kommentti toisen puolesta. En kirjoittaisi noin.

• Anonyymi

Koita mies ny vaan kadota roikottamasta näitä todella ”hyväntahtoisia ihmisiä”

• Anonyymi

Mun on pakko olla oikeassa kun mustamaalaan muita ihmisiä! t intohimone

• Anonyymi

Tein kaikista kommenteistasi ilmoituksen ylläpidolle. Olet asiaton.
        Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa, ahdistelevaa tai muuten kiellettyä Suomen lain nojalla.

• Anonyymi

Itse toivoin erään miehen kohdalla täysin samaa liian pitkään, kunnes tajusin olleeni lähinnä todella typerä ja pudonneeni vanhanaikaiseen. Nyt tunnen itseni lähinnä halvaksi ja teen sen katoamistempun ihan itse suojatakseni niitä viimeisiä itsetunnon rippeitä. Oma vika ja oma häpeä. Jatkossa en päästä ketään iholle enkä varsinkaan ihon alle. Kantapäät on tällä hetkellä riittävän ruvella voidakseni todeta, että oppi meni perille.

• Anonyymi

Kantapäät voi hoitaa. Mä oon hyvä hoitamaan niitä. Toisenkin, en pelkästään omiani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kantapäät voi hoitaa. Mä oon hyvä hoitamaan niitä. Toisenkin, en pelkästään omiani.

Ne paranee ihan itsestään, mutta oppi iskostunut syvälle selkärankaan kivun avulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne paranee ihan itsestään, mutta oppi iskostunut syvälle selkärankaan kivun avulla.

Helpottaa se aikanaan. Saattaa jäädä kipeänä vain pelkkä muisto, muttei jää muuta kipeää. Paitsi jos 🤔 niin 🤔 mietin vain, että tunnemuisto saattaa tehdä kipeää vaikka kuinka pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helpottaa se aikanaan. Saattaa jäädä kipeänä vain pelkkä muisto, muttei jää muuta kipeää. Paitsi jos 🤔 niin 🤔 mietin vain, että tunnemuisto saattaa tehdä kipeää vaikka kuinka pitkään.

Niinpä. Joistakin jää kipeämpi jälki kuin joistakin toisista. Sen voi haudata syvälle, mutta sitä ei kannata kaivaa koskaan esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Joistakin jää kipeämpi jälki kuin joistakin toisista. Sen voi haudata syvälle, mutta sitä ei kannata kaivaa koskaan esiin.

Mutta ne voi pulpahtaa tulla esiin ihan itsestään esim jokin asia muistuttaa siitä ja sitten se kaikki tuleekin mieleen ihan yhtä vahvana ja kipeänä kuin ennenkin. On kylläkin joitakin keinoja saada ne niin pieniksi, ettei ne enää pysty tekemään kipeää tai ei ainakaan niin paljon, että pystyisi enää pahasti koskemaan mihinkään. Ne keinot on jokaisen löydettävä itse.

• Anonyymi

Tämä ei liity aloittajaan, tuostakin olisi voinut tehdä ihan oman aloituksen, mutta ei... kun parin horön pitää muiden aloitukset sotkea aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei liity aloittajaan, tuostakin olisi voinut tehdä ihan oman aloituksen, mutta ei... kun parin horön pitää muiden aloitukset sotkea aina.

Miksi ihmeessä aloittaa keskustelu palstalla, joka on tarkoitettu keskusteluun, jos keskustelu ärsyttää? Miten outo ajatusketju että kaiken keskustelun pitäisi liittyä suoraan aloittajaan. Onko tarkoitus vaan suoltaa aloitusta toisensa perään? Mitä jos ensi kerralla kertoisit suoraan mitä aloitukseesi saa kirjoittaa ja mitä ei niin ymmärtää normaalit ihmiset pysyä kaukana. Vai onko mitään toivetta edes mistään normaalista tällä palstalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä aloittaa keskustelu palstalla, joka on tarkoitettu keskusteluun, jos keskustelu ärsyttää? Miten outo ajatusketju että kaiken keskustelun pitäisi liittyä suoraan aloittajaan. Onko tarkoitus vaan suoltaa aloitusta toisensa perään? Mitä jos ensi kerralla kertoisit suoraan mitä aloitukseesi saa kirjoittaa ja mitä ei niin ymmärtää normaalit ihmiset pysyä kaukana. Vai onko mitään toivetta edes mistään normaalista tällä palstalla?

Miksi pitää vastata kuin olisi toinen henkilö? Miksi ei voi sanoa että minä en kirjoittanut tuota viestiä johon sinä juuri kommentoit vaan tulin tähän toisena henkilönä` Miksi pitää joka tilanteessa esittää olevansa joku muu? kerro? Miksi pitää laittaa sanoja toisen suuhun? Miksi pitää esittää että kirjoitit tekstin, jota et kirjoittanut ja varastaa toisen ajatukset? Miksi ei voi sanoa että tässä nyt henkilö vaihtui? Kun nämä kuitenkin on aika tunteella kirjoitettuja osa. Eikö millään voi ottaa muitakin huomioon siltä "minä saan minä voin minä jyrään muut" ajattelulta. Olen järkevä koulutettu ihminen, eikä minun maailmassa käyttäydytä kuin nämä huonotapaiset palstapennut!

• Anonyymi

Kaikki on jo liian myöhäistä pärjäile.

• Anonyymi

gfys

• Anonyymi

Aloittajamies se vaan jatkaa showta vastailemalla itselleen ja pölhööt lukoo😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäänhän sä pysyitkin poissa tästä ketjusta. Tuollaiset pilaa palstan kuin palstan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mutta luethan säkin 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkäänhän sä pysyitkin poissa tästä ketjusta. Tuollaiset pilaa palstan kuin palstan.

Kiitos. Olen ihan samaa mieltä. t: aloittaja

• Anonyymi

Laita minulle viestiä... Niin helppoa... Odotan todella

• Anonyymi

Onko järkeä anonyymina jotain viestiä täällä kerjätä? Jos joku laittaa niin se laittaa, ei tällaisten palstojen perusteella. Tuskin edes olet tässä kaivattu mies.

• Anonyymi

Niin minäkin odotan sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin odotan sinua.

Odotan häntä vaikka maailman tappiin mutta älä silti vastaile toisen puolesta, kiitos.

• Anonyymi

Pakko kadota jos haluaa olla vielä mieleltään terve.

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Näin täytyi tehdä itsekin aikoinaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin täytyi tehdä itsekin aikoinaan.

Ei ollut aloittajan kommentti tämäkään.

• Anonyymi

Miten joku voi olla niin sekaisin ja tyhmä, että pitää tätäkin aloitusta miehen troIIauksena?

• Anonyymi

Miehet eivät katoa suullisesti taitavien naisten luota.

• Anonyymi

Hyvä kielipää on eduksi. Se voi tehdä aurinkolomasta erittäin onnistuneen.

• Anonyymi

Tuo toinen kommentti ei ollut aloittajalta. En käy aurinkolomilla.

• Anonyymi

No otat yhteyttä ja sanot suoraan mitä ajattelet.
      Sivusta

• Anonyymi

Yhdelle söpölle kiltille naiselle vois sanoa samaa ota yhteyttä ja sano suoraan eiköhän se siitä vielä.

• Anonyymi

Mikä tekee hänestä mielestäsi kiltin?

• Anonyymi

Olen pahoinpidellyt turhaan jonkun toisen elämän mysteeriä, ja minun on vihdoinkin lopetettava.

• Anonyymi

Sinun päinvastoin täytyy ajatella minua kadonneena ja ikuisesti kadonneena. Iän myötä on yhä vaikeampaa olla hyvä. On kummallisen vaikeaa nimetä tunteita, se on joskus merkityksetöntä ja joskus taas ratkaisevaa. Onko lohikäärmeiden puolella ja välinpitämätön prinsessan kohtalolle.

• Anonyymi

Täällä ollaan.laita viestiä.

• Anonyymi

Mihinkä mä nyt katoaisin täällähän minä olen

• Anonyymi

Katosin jo 20 vuotta sitten.

• Anonyymi

En aijjo kadota

• Anonyymi

MIKÄ HITON IKÄVÄ. SOITELKAA TOISILLENNE

• Anonyymi

Miehet lähtee taistelemaan vapaudesta kun 3 maailman sota puhkee euroopassa, niin katoan minäkin.
      Syvä iskumme on viha voittamaton, ei armoa ja niin edespäin.
      Accelerator_

• Anonyymi

Katoan kun olet niin kylmä mua kohtaan

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      168
      3651
    2. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      146
      2024
    3. Olen nyt virallisesti homo

Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
      Sinkut
      82
      1992
    4. Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?

Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i
      Maailman menoa
      362
      1729
    5. Mitä ikävöimäsi sanoi sinulle viimeisen

Kerran kun juttelitte?
      Ikävä
      63
      1518
    6. Hotelli kiannan k

Mikä hässäkkä lienee ollut hotellilla eilen illalla.
      Suomussalmi
      30
      1476
    7. Pim pom ovikello soi :)

mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse :)
      Ikävä
      116
      1456
    8. Martinan ulosanti haastatteluissa.

Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1409
    9. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1332
    10. Asiat olisivat voineet olla toisin

jos olisit näyttänyt että välität hänestä. Vain hänestä.
      Ikävä
      60
      1160
    Aihe