Unohdeta toisiamme kokonaan koskaan. Eikä päästä yli.
Veikkaanpa ettei me
53
1415
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei pääse yli, niin jospa sitten pääsisi yhteen?
- Anonyymi
En tiedä kuka tai kenelle.
Mutta voin omasta puolestani vastata että en ainakaan usko että unohdan .
Mutta sillehä ei voi mitään.- Anonyymi
Miksi pitäisi unohtaa? Eikö voisi selvittää asiat kohteen kanssa.
- Anonyymi
Ajattelin joskus sähköä. Toimi se dr. Housessa niin miksei tosielämässäkin.
- Anonyymi
Sähkötuoli ok. Tapa sekin
- Anonyymi
Olette varmaan kaksoisliekit.
- Anonyymi
samaa olen miettinyt. miksi niin tuskallista olla erossa ja kaikki muut tunteet hyvin vahvat.
- Anonyymi
Luin että kaksoisleikit 😄
Onkohan sellaisia edes olemassa?... Minäkin kuvittelin kohdanneeni, kun olot oli tavallista voimakkaammat. Ei sitten kuitenkaan ollut. Voihan sitä myös erehtyä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onkohan sellaisia edes olemassa?... Minäkin kuvittelin kohdanneeni, kun olot oli tavallista voimakkaammat. Ei sitten kuitenkaan ollut. Voihan sitä myös erehtyä.
Tarkoitat sinä Netta, Nette (toivottavasti oli oikea nimi)? Eikö hän ollut se oikea sinulle?
Se olisi harmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat sinä Netta, Nette (toivottavasti oli oikea nimi)? Eikö hän ollut se oikea sinulle?
Se olisi harmi😂😂😂😂😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi harmiMind game alkaa taas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi harmiNilla
Milla
Mette
Netta
Nitta
Natta
Nuppa
Nössö - Anonyymi
Kaikki kaksoisliekit eivät päädy parisuhteeseen tai yhteen uudelleen vaan avaavat toisissaan käsittelemättömät kipupisteet ja mahdollistavat niiden läpikäymisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kaksoisliekit eivät päädy parisuhteeseen tai yhteen uudelleen vaan avaavat toisissaan käsittelemättömät kipupisteet ja mahdollistavat niiden läpikäymisen.
Älä yritä olet luuseri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin että kaksoisleikit 😄
Minä luin kaksoisliemet. Pitäisikö mennä puheterapeutille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse uskon, että aidot kaksoisliekit kuuluvat oikeasti yhteen romanttisessa mielessä. Mutta jokainen tulkitsee yhteyden miten haluaa. Suurin osa vaan ei ole oikeasti kaksoisliekkejä, vaikka niin luulevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä luin kaksoisliemet. Pitäisikö mennä puheterapeutille?
Joo. Pitäis. Mennäänkö yhdessä? Yksin nolottais niin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Pitäis. Mennäänkö yhdessä? Yksin nolottais niin paljon.
Ok, sovitaan näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, sovitaan näin.
No mut mä en ilkee omalla nimellä mennä sinne, niin mä oon siellä sit nimellä Kaksois Leikki. Ootko sä ajatellut tuota? Ettei ny ihan hullun leimaa sais. Ja voisin vaik sanoo, että mul on joku rauma jääny jostain, ni ei se puheterapeutti ihmettelis niin paljon. En tiiä. Tuo pitää vielä ajatella tarkemmin, mut tosi kiva, jos lähdetään yhdessä. 💟 Heti helpottaa mieltä.
- Anonyymi
Kuka sitten olet? Yhden kanssa voisi olla noin, mutta vain hänen.
- Anonyymi
M-nainen. sama työpaikka ainakin vielä. tiedä sitten jatkossa, ku liian tuskallista.
- Anonyymi
En minä unohda, eikä siksi ole mitään yli päästävää.
- Anonyymi
Pitäskös sitten olla yhdessä.
- Anonyymi
En unohda sua, ja se on varma,vaik ei mitään muuten meil oliskaan, niin mieli on vapaa haluamaan sut silti. ♡
- Anonyymi
Ainahan sitä kai haluta saa mu jos ei ihte mitään muuta tee kun haluaa ni tuskin mitään saakaan
- Anonyymi
Et tunne mua. Haluat kostaa.
- Anonyymi
Oletko peliongelmainen mies?
- Anonyymi
Miksi ajattelet, että ap olisi peliongelmainen? Tarkoitatko, että naisia joka sormelle?
- Anonyymi
😙😘 Ei oo ainakaan SE peliongelmainen kirjoittanut tätä aloitusta. Ja sulla on vanhentunutta tietoa tuostakin asiasta. Pusu silti sulle. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet, että ap olisi peliongelmainen? Tarkoitatko, että naisia joka sormelle?
Pelivelat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelivelat
Siitä ei ole minulla mitään tietoa, joten 🤷♀️ ei ole pelivelkoja.
- Anonyymi
Muistan hänet arkana kaverina.
- Anonyymi
Et todellakaan tunne mua.
- Anonyymi
En unohda, mutta ei kerrota sitä kenellekään.
- Anonyymi
Oltiinko samassa duunissa vai mikä meitä yhdistänyt?
- Anonyymi
Oltiin samassa...
- Anonyymi
Yhdyskuntapalvelusta suorittamassa. Niissä hommissa tutustuttiin.
- Anonyymi
Mä oon kyllä vähän huono muistamaan nimiä ta henkilöitä. Mut varmaankin meillä oli ihan kivaa. Sellaista se on ikimuistoinen kokemus.
- Anonyymi
Ei toista tarvitse unohtaakaan, jos on pitänyt toisesta, haluaa pitää kivat muistot ja yhteiset hauskat hetket mielessään. Ikävä kyllä, ihminen alkaa tekemään luopumistyötä ajan kuluessa, varsinkin jos ymmärtää, ettei kaikesta rakkaudesta huolimatta, yhteiset intressit ja muut elämän tosiasiat törmää. Rakkaudessa kaksi ihmistä törmää, oikeassa paikassa, ilman turhaa pelkoa tai välittämistä muiden mielipiteistä.
https://youtu.be/WFIHU6ckns8 - Anonyymi
Kyllä kaikista pääsee yli 😄 trust me. Ja joka ikisen ihastuksen/rakkauden kohdalla se tuntuu tolta samalta. Sitten tulee seuraava, jonka kanssa taas tuntuu samalta. Minusta on lohdullista että kaikille on monta, erilaista ja sopivaa puolisoehdokasta maailmassa😊
- Anonyymi
Ei se kaikilla niin nopeaa tuu, hyvä jos 10v. välein ihastuu uudestaan johonkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikilla niin nopeaa tuu, hyvä jos 10v. välein ihastuu uudestaan johonkin.
Niinpä. Se siinä on niin sydäntäsärkevää vielä sydämen särkymisen päälle, että sen tietää että menee taas monta vuotta ennen kuin joku saa sydämen lämpenemään. Monta vuotta tyhjää aina välissä ennen kuin syttyy uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se siinä on niin sydäntäsärkevää vielä sydämen särkymisen päälle, että sen tietää että menee taas monta vuotta ennen kuin joku saa sydämen lämpenemään. Monta vuotta tyhjää aina välissä ennen kuin syttyy uudelleen.
Mä en ehdi enää.
- Anonyymi
Ei ehdi enää.
- Anonyymi
En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa/halua sopia välejä, vaan mielummin jättävät asiat sikseen ja purkautumattoman jännitteen sen toisen välille. Eikö olisi vaan helpompaa kohdata ja sopia ja jatkaa sitten ilman taakkaa eteenpäin?
- Anonyymi
En voi puhua hänen puolestaan. Itse tiedän, että unohtaminen in mahdotonta. Kaipuun kanssa on vain opittava elämään, sitä työstän.
- Anonyymi
Saattaa pitää paikkansa vaikka ymmärtäminen ei tullut kyseeseen. Ja kuinka intohimoisesti juuri silloin en halunnut tullakaan ymmärretyksi.
- Anonyymi
Mutta mentävä on, tavalleen uskollisena. Eikä niin väliä ole kuin luulee. Ennenkaikkea tämä on pidettävä puhtaana, vaikka tappaisimme sen. Vaikka kohtalojemme hienoimman julmuuden hampaissa, kaikkien vastaan puhuvien todisteiden hampaissa, kuuluisimmekin toisillemme.
- Anonyymi
Eri maisemat, eri kuviot kyllä pääsee trust me easy.
- Anonyymi
Ei varmasti unohdakaan mutta turhanpäiväistä muistella kun ei mitään tapahtunut eikä yhdessä olla.
- Anonyymi
Koskaan ja koskaan. Mie haluun täältä ylämäkeen liitämään jos tuloo ankarii pakkasii vuuenvaihteesa.
Maksoin tenttapenalle 100 ekuu, että se käyp laskemassa mun tuhkauurnansa Hiekkatien hautoomaalle.
Ei ol lähempii sukulaisia enää elosa.
Pena 69v. kuiten isäukon yks harhalaaki. - Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei päästä yli toisistamme
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1592890Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1441607Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91272Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i3191206- 1021177
- 561162
Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali1421088Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku731028Martinan ulosanti haastatteluissa.
Eipä ole hääppösiä tämän daamin haastattelut vaikka saa puhua siitä mitä tärkeintä,hänestä itsestään! Aika turhia nämä h174996- 46916