Oltiin perus ajelu reissulla ja päädyimme käymään abc kortelassa kunnes joku mies tuli pyytää apuu automaatin kanssa ja antoi kortin meille ja kertoi tunnusluvun no katoimme siinä että mitäköhän vittua just kävi no mentii automaatille ja sit kortissa luki karppe juha tapani sit se sano et nostakaa 400€ ja antakaa hänelle noh pääfyimme siihen että annoimme kortin hänelle ja skootterilla vitun lujaa karkuun
Rauman karppe
10
3040
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja karppe on sit oma persoona et voi käydä päällekkin
- Anonyymi
Tänää tuli joku silmälasipäine kalju ukko rosmariinil ja kysyvet voinks nostaa 250e ottomaatist no mullahan ei oo rahaa nostaa wemmost js luulin et se ryöstää mut
No mä kysyin et miten mä nostan ku ei oo korttii(vaik on)
Ja miks nostaisin no se sano et hän tarvii sen rahan ja anto sen kortin se sano et se koodi o 3452 ja no se toimi se koodi siis ja sitbmä nostin 250e ja annoin se sille
Se jälkee se sano et nyt o kiire ja anto ne rahat mul ja juoksi kaupan taakse - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025425P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi00006
En aikaan mää.
- Anonyymi00007
Miinus! Mulle ei vittuttuila.
- Anonyymi00008
Missä mies menee tänä päivänä? En oo nähny 10v..
- Anonyymi00009
kuollut
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
kuollut
Jaa onko? Ohhoh
- Anonyymi00011
Jaa niinkö tekee? Mitäs sille tapahtui? Mikä vei miehen?
- Anonyymi00012
Jaa millon???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460