Oltiin perus ajelu reissulla ja päädyimme käymään abc kortelassa kunnes joku mies tuli pyytää apuu automaatin kanssa ja antoi kortin meille ja kertoi tunnusluvun no katoimme siinä että mitäköhän vittua just kävi no mentii automaatille ja sit kortissa luki karppe juha tapani sit se sano et nostakaa 400€ ja antakaa hänelle noh pääfyimme siihen että annoimme kortin hänelle ja skootterilla vitun lujaa karkuun
Rauman karppe
3
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja karppe on sit oma persoona et voi käydä päällekkin
- Anonyymi
Tänää tuli joku silmälasipäine kalju ukko rosmariinil ja kysyvet voinks nostaa 250e ottomaatist no mullahan ei oo rahaa nostaa wemmost js luulin et se ryöstää mut
No mä kysyin et miten mä nostan ku ei oo korttii(vaik on)
Ja miks nostaisin no se sano et hän tarvii sen rahan ja anto sen kortin se sano et se koodi o 3452 ja no se toimi se koodi siis ja sitbmä nostin 250e ja annoin se sille
Se jälkee se sano et nyt o kiire ja anto ne rahat mul ja juoksi kaupan taakse - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025425P
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238