Tuliko mies yllätyksenä

Anonyymi-ap

etten oo niin helppo ja kiltti, kuin ehkä luulit? Kiltti ja lempeä ulkokuori, mutta kuitenkin oma tahto :)

120

2625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiven alla kasvanut mies saa olla, jos ei usko naisella olevan omaa tahtoa...

• Anonyymi

Usko pois aloittajaMIEHEN lisäksi kyllä niitä petäjien tartsaneita on muitaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko pois aloittajaMIEHEN lisäksi kyllä niitä petäjien tartsaneita on muitaki

Tuo aloittaja on joku pikkuprinsessa. Tollompikin sen huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo aloittaja on joku pikkuprinsessa. Tollompikin sen huomaa.

Solvaatko nyt kaikkia niitä samalla jotka ei osta juttujasi? Konfliktia ilmassa nääs😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Solvaatko nyt kaikkia niitä samalla jotka ei osta juttujasi? Konfliktia ilmassa nääs😉

Ei sais olla vahingoniloinen, mutta ku on niin niin tienattua tämä syy-seuraus

• Anonyymi

Joo hehku ei tullut .

• Anonyymi

Maanittelitko tarpeeksi.

• Anonyymi

Se on sellainen juttu että jos uhmaat tai tuppaudut minun tai perheeni seuraan kutsumatta niin löytää itsensä lopulta paikasta josta ei paluuta ole ja tämä on todennettavissakin

• Anonyymi

Kelle tämä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle tämä on?

samaa mietin, tais tulla väärään kohtaan :)

ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samaa mietin, tais tulla väärään kohtaan :)

ap.

Niinkö luulet pedo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelle tämä on?

Ei kenellekään aloittajamies vaan pistelee tarinaa joka lähtöön kaikesta te innostuttekin jos vain naisten herjaan liittyy

• Anonyymi

Ei oikeastaan koska viitteitä luonteenpiirteistäsi olen saanut kokea jo aiemminkin...

-t

• Anonyymi

Ei tullut yllätyksenä. Tiesin sen jo siitä hetkestä lähtien, kun kerroit aiemmat käänteet elämässäsi. Osasin varautua. Siksi pystyin ennakoimaan ja jopa pidemmälle, mitä sinä ikinä olisit osannut edes arvata. Tuskin vieläkään arvaat ja siitähän tuli minulle vielä helpompaa, kun jatkoit yhtä ja toista luullen olevasi ns. voittamaton tai ettet jäisi kiinni mistään. Ikävä kyllä minun on nyt sanottava sinulle, että siellä arveluttavat viisaat päät punoivat juoniaan niin väärään kuin vain voi ja tämäkin johtuu siitä, että olin ennakoinut ja tehtiin suunnitelmat varalle tällä puolella. Nyt onkin aika. Tiedät hyvin, mille. Ja jos et, niin se selviää sinullekin. Tämä kuin hänelle kirjoitettu.

• Anonyymi

Heh heh sulla tuota mielikuvitusta riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh sulla tuota mielikuvitusta riittää.

Ei vaan sulla. Et tiennyt etkä tiedä vieläkään mutta tulet tietämään. Tulevaisuudessa. Silloin näet ettei mielikuvituksella ole osaa eikä arpaa tässä.

• Anonyymi

Kirjoitatko mies naisena?

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

Oletko vain tilanteiden hämmentäjä? Siltä vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vain tilanteiden hämmentäjä? Siltä vaikuttaa.

Mistä puhut? Aloitetaan siitä

• Anonyymi

Onpa erikoisia juttuja täällä

• Anonyymi

Olisi kiva tietää ketä pitää varoa? Töissä, koulussa, naapurissa? Apua. Meneepä elämä nyt hankalaksi. Pistäkää tunnisteita etukirjain vaikka.
        Ottakaa nyt huomioon että Suomessa moni kaipaa ja ihastuu eikä tiedä välttämättä tykkääkö toinen siitä.
        Itse olen jo nyt vältellyt etten aiheuta ahdistusta kelleen... Mutta en voi kuitenkaan 4 seinän sisälle jäädä ihan kokonaan.

• Joo, sellaista se kun tunnehöyryissä kirjoitellaan. Osa on ihan lapsen tasolla.

• Anonyymi

Oma tahto? Voi tarkoittaa ihan mitä vain. Tuntuu monen naisen kohdalla olevan enemmän se (miehen tuntemus) vaikea luonne, johon on todella vaikea synnyttää luottamusta. Itsenäinen nainen on monesti femiininen, joka haluaa polkea miesten oikeuksia. Sanonta miehille, mielummin tossun alla kuin taivas alla? Tämä voi olla monelle naiselle, tavoite tulevasta. Ei kuulosta miehen korvaan kovin ihanateelliselta.

• Anonyymi

Mut ku muija lähtee toiseen suhteeseen, se voikin itte joutuu sinne tossun alle 😄 ei se aina mee niin että vain mies sinne joutuis

• Anonyymi

Liian musta/ valk. ajattelu nyt. Olen itsenäinen nainen. En halua miestä polkea. Miehen pitää olla perheen pää,"ottaa" nainen. Ei kaikki naiset tykkää nyky hömpötyksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ku muija lähtee toiseen suhteeseen, se voikin itte joutuu sinne tossun alle 😄 ei se aina mee niin että vain mies sinne joutuis

Joskus naiset haluaa sinne turvaan tossu alle.

• Anonyymi

tarkoitin tällä omalla tahdolla omaa joskus oikukasta mutta silti mielestäni ihan mukavaa luonnetta :)

ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset naiset tykkää alistamisesta, jotkut voivat ihan pyrkiäkin siihen diktaattorin asemaan (vallan tunne mielessä). Unelmien prinssien edessä alistuvat itse. Siten elävät alistamisen arvoista elämää, jossa on aina se kärsijä ja palvonnan kohde. Voivat siten elää itse molempia, omien mielihalujen mukaan. Ristiriitainen luonne elää oma tahtoista elämää, ehkä jopa näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus naiset haluaa sinne turvaan tossu alle.

Mut joskus se voi olla väärä tossu ja manipuloiva tossu viel. Vie kuin pässii narus eikä toine huomaa mitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoitin tällä omalla tahdolla omaa joskus oikukasta mutta silti mielestäni ihan mukavaa luonnetta :)

ap.

Ei kiinnosta täysikasvuisten uhmaikäleikit. Etsi joku muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset naiset tykkää alistamisesta, jotkut voivat ihan pyrkiäkin siihen diktaattorin asemaan (vallan tunne mielessä). Unelmien prinssien edessä alistuvat itse. Siten elävät alistamisen arvoista elämää, jossa on aina se kärsijä ja palvonnan kohde. Voivat siten elää itse molempia, omien mielihalujen mukaan. Ristiriitainen luonne elää oma tahtoista elämää, ehkä jopa näin.

Raskasta olla diktaattori naisena. Ottaa vastuu kaikesta.Ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut joskus se voi olla väärä tossu ja manipuloiva tossu viel. Vie kuin pässii narus eikä toine huomaa mitää

Juu, oli kokemus kerran elämässä tästä manipuloijasta. Pahin mahdollinen manipuloija mies on passiivisaggressiivinen.
        Semmosta ei ikinä enään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sairastuta ketään valheilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, oli kokemus kerran elämässä tästä manipuloijasta. Pahin mahdollinen manipuloija mies on passiivisaggressiivinen.
        Semmosta ei ikinä enään!

Oliks sil rahaaki vai miks retkahdit siihe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliks sil rahaaki vai miks retkahdit siihe

Ei käyttänyt alkoholia ollenkaan.oli ihan jees näkönen, ei materiaalisti, esitti kunnollista mutta paljastu ihan kauheita juttuja sitten ajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sairastuta ketään valheilla

Tottahan toi on. Ei mitään valhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa sinä mies ja aloittaja taas emansipoivalla tuulella inceliyttäs kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei käyttänyt alkoholia ollenkaan.oli ihan jees näkönen, ei materiaalisti, esitti kunnollista mutta paljastu ihan kauheita juttuja sitten ajan kanssa.

Just tätä ätmien rutinaa en ryyppää enkä lyö missä vika ja pitäiskö sittenki🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteen aikana? Ja kaikkihan on varmastikin totta? Että kyseessähän ei voi koskaan olla jonkun toisen tekemistä negajutuista vaan automaattisesti oletat, että varmasti asia on niin, miten sinä näet sen? Annoitko tilaisuutta kertoa omaa kokemustaan asioista? Oliko mitään puhetta niistä keskenänne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhteen aikana? Ja kaikkihan on varmastikin totta? Että kyseessähän ei voi koskaan olla jonkun toisen tekemistä negajutuista vaan automaattisesti oletat, että varmasti asia on niin, miten sinä näet sen? Annoitko tilaisuutta kertoa omaa kokemustaan asioista? Oliko mitään puhetta niistä keskenänne?

Ei kun teki ensivaikutelman sanomalla ettei käytä alkoa. Oli itsellä entisessä suhteessa huonot kokemukset alkoholistista ja haavat teki tepposet. Olin ajatellut tietenkin etten enään semmoista ota joka juo.
        Olin nuori hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian musta/ valk. ajattelu nyt. Olen itsenäinen nainen. En halua miestä polkea. Miehen pitää olla perheen pää,"ottaa" nainen. Ei kaikki naiset tykkää nyky hömpötyksistä.

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raskasta olla diktaattori naisena. Ottaa vastuu kaikesta.Ei kiitos.

Diktaattori yleensä ottaa vain rusinat pullasta, nauttii niistä hyvistä puolista ja jättää kärsimykset muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diktaattori yleensä ottaa vain rusinat pullasta, nauttii niistä hyvistä puolista ja jättää kärsimykset muille.

Eikä kanna vastuuta tekemisistä, delegoi vastuun kannon muille. Teflonpinta.

• Anonyymi

Joo olit kyllä nainen pelkästään seksistinen rakkaudeton pettymys.

• Anonyymi

Seksistinen pettymys kuulostaa enemmän unelmien täyttymykseltä tietyllä tapaa, kosahti aloittajamies tämäkin kyl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksistinen pettymys kuulostaa enemmän unelmien täyttymykseltä tietyllä tapaa, kosahti aloittajamies tämäkin kyl

En ole aloittaja, mutta miehelläkin on tunteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyllä tapaa joo kyllä, kun siitä sekstistisestä pettymyksestä pääsee vaan ensin eroon niin tosi rakkaus saa enemmän tilaa elämässä, että sillä tietyllä tapaa unelmien täyttymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä et tajua?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, siis seksistinen ja tunteetko ei ikinä muka voi olla samassa paketissa miesten mielestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, siis seksistinen ja tunteetko ei ikinä muka voi olla samassa paketissa miesten mielestä?

Olisipa ollut edes tuo tilanne, mutta ei niin ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä et tajua?!

Mitä en tajuaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muuta väittänytkään eiköhän tässä tehdä parodiaa naisten typistämisestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muuta väittänytkään eiköhän tässä tehdä parodiaa naisten typistämisestä

Tasa-arvo on eri asia, kuin feministinen naistenasia.

• Anonyymi

Mitä merkitystä sillä on? Kyse on ihmisen oikeuksista ja terveydestä.

• Anonyymi

Tuskimpa sille tuli kun tietää että Suomen naiset on aivopesettäneet kuuppansa feminismissä.

• Anonyymi

https://youtu.be/T57bgF0sGv4?feature=shared
        Voit luottaa jos ja kun tämä toteutuu niin huomaat sen, ettei Suomi ole enää rajoiltaan neito. Eikä näin ollen ole enää mikään feministinen maa. Mietin joskus sitäkin vaihtoehtoa, että pitäisi aika paljon ajaa kiveä, soraa ja maata Suomen ympärille, jotta tasa-arvo voisi alkaa toteutua tässä maassa. Kunnes tajusin sen, että näinhän se voi tietysti mennäkin. Joskus sitä vaan ajattelee asioita liian vaikean ja monimutkaisen kautta.-sivusta

• Anonyymi

Ymmärrän... Ehkä vain on luovutettava ja jatkaa elämääni toisen kanssa

• Anonyymi

No ei nyt oikeastaan

• Anonyymi

Kuulostaa kauhealta pirttihirmulta

• Anonyymi

Varsinainen Justiina 😂😂

• Anonyymi

Nyrkin ja hellan väliin on sinut luotu, miehen kylkiluusta!!😍

• Anonyymi

Täällä on muitakin aloituksia joissa on jotain pielessä..Tässäkin ikäänkuin kiltteys ja lempeys ovat väärässä kerroksessa.

• Anonyymi

Väittäisin, että jopa eri taloissa eikä pelkästään eri kerroksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väittäisin, että jopa eri taloissa eikä pelkästään eri kerroksissa.

Tunteet ovat todella olemassa persoonallisuuden pohjalla tai huipulla. Keskellä niitä näytellään. Tästä syystä koko maailma on näyttämöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunteet ovat todella olemassa persoonallisuuden pohjalla tai huipulla. Keskellä niitä näytellään. Tästä syystä koko maailma on näyttämöä.

Kiltteys ei ole hyvyyttä.

• Anonyymi

Nainen voi olla kiltti ja lempeä ja kannattaa tasa-arvoista suhdetta miehen kanssa.
      Tämä ei tarkoita, että nainen on feministi.
      Feministejäkin on hyvin erilaisia, samoin kuin on miehiä ja naisia.
      Ei pidä yleistää asioita.

• Anonyymi

Hyvä viesti!! Joskus mies saattaa tehdä harhaan johtavan tulkinnan, naisen olemuksen ja ensi tuntuman perusteella. Mutta nainen on mitä parhain uteliaisuuden kohde, eikä väärä tulkinta ole lainkaan vaikeaa muuttaa toiseksi. Mies arvostaa naisessa nimenomaan omaa tahtoa, oman tiensä kulkijana nainen on kiinnostavimmillaan, naiselle ei missään nimessä sovi kopiointi, tai muu enemmistön mukaan liittyminen. Se tekee naisesta ainutlaatuisen, mies pitää myös kiltistä ja lempeästä naisesta, eikä nämä sulje toisiaan pois. Älykäs nainen pärjää kaikkialla, myös lempeällä ulkokuorella kuin bisnes naisen neuvottelu jämäkkyydellä. Oman vahvan tahdon omaava ihminen, on yleensä joko harvinaisen tyhmä tai todella viisas, jokainen soveltaa sen ulospäin suuntautuvaksi käytökseksi, ja luo sillä oman kuvan itsestään. Rakkaudessa parasta on, suunnitella yhdessä tulevaisuutta ja elämää, kummankin tahtoa mukaillen.
      https://youtu.be/X9LcB8o17so

• Anonyymi

kiitos :)

ap.

• Anonyymi

Tuliko nainen yllätyksenä että se mies ei halua sinusta yhtään mitään eikä sinua voi tuosta edes kukaan tunnistaa. Jatka palstaleikkejäsi ja kuvittele olevasi jonkun haluama. Tzemppiä!

• Anonyymi

Pidätkö aloittajaa naisena? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö aloittajaa naisena? 🤣🤣

Pidän kyllä. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän kyllä. -sivusta

Aina näitä höynäytettäviä löytyy. Osanotto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina näitä höynäytettäviä löytyy. Osanotto.

Aina näitä tyhjänpuhujia löytyy.
        Osanotto.

• Anonyymi

Ihan suosin omat aivot omaavia. Jatka samaan malliin.

• Anonyymi

Jos olet se yks niin kiltti et oo koskaan ollu, täys mätäpaise.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Sinkkuakat ne vaan miehiä kiroo netissä, hyviä ja huonoja

• Anonyymi

Mitä se varattu mies täältä hakee?

• Anonyymi

Joku on luonnostaan leijona. Toinen on tyytyväinen pässinä narussa. Hyvä vaimo tulee jälkimmäisestä! Nöyrä ja hyvin opetettu❤️❤️❤️

• Anonyymi

Et voi tietää, miten nöyrä se toinenkin on. Voi vaan olla liian pitkään yksin elänyt ja siksi aika itsenäiseksi oppinut. Mikä ei nyt tarkoita, ettei enää koskaan sopisi parisuhteeseen.

• Anonyymi

Ootko se ilkivallan tekijä?

• Anonyymi

Mikä ihmeen ilkivallan tekijä ilkivallat on tainneet lörähtää housuihis

• Anonyymi

En sinua tunne mutta uskon sen

• Anonyymi

Loppu the end

• Anonyymi

En minä mitään tahdo, on oma.

• Anonyymi

En ymmärrä näitä leikkejä vieraita minulle. Mielellään unohtaa kaiken tapahtuneen js tapahtumatts jääneen.

• Anonyymi

Et varmaankaan ole helppo kun on laaja kirjo.

• Anonyymi

Miehelle kirjoitat ja miehestä?

• Anonyymi

Ja tässä taas ketjulle pituutta. Alkuperäinen kysymys: Vastaus Ei

• Anonyymi

Et sinä kirjoita miehelle vaan kehut itseäsi. Tuo otsikko on vaan hämäystä. Olet lapsellinen nainen.

• Anonyymi

Kyllähän se yllättää kun ihastelun kohde osoittautuu jälkeenjäaneeksi.

• Anonyymi

Eikö ymmärtänyt ns hyvän päälle?😂😂😂

• Anonyymi

Älä maalaa jälkeenjääneenä valheellisista kuvia muista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä maalaa jälkeenjääneenä valheellisista kuvia muista ihmisistä.

Sanotaanko et seura tekee kaltaisekseen.

• Anonyymi

Ei oikeastaan mutta onneksi on muitakin naisia joten voit jäädä rauhassa pelaamaan omia pelejäsi jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi

Voi että mutta kun sulla aloittajamies ei ole mitään muita juttuja ku nämä mieliluvituskaverit kenen kanssa riiheillä plus pari ylimääräistä tolloa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että mutta kun sulla aloittajamies ei ole mitään muita juttuja ku nämä mieliluvituskaverit kenen kanssa riiheillä plus pari ylimääräistä tolloa

Aloittajamies? En ole kyllä aloituksen takana mutta olen vastannut siihen. Ota lääkkesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajamies? En ole kyllä aloituksen takana mutta olen vastannut siihen. Ota lääkkesi

Kyllä fiksummat tajuaa sun olevan mies ja loput yrittää hönkiä jotain huuhaata

• Anonyymi

Ei kyllä tullut. Opittu on mitä siellä kuoren sisällä voi olla. En silti ajatellut yöuniani menettää asian takia. Enkä leikkiä mitään sirkuskoiraa kenenkään vuoksi.

• Anonyymi

Kenen kuoren sisällä on mitä? Kenestä puhut ja mitä et tajua?

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Ihanan jylhiä nämä trollimiehen koijaamaksi itse itsensä laittaneiden oppiläksy, tosin ilman sitä oppiläksyä🥱👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanan jylhiä nämä trollimiehen koijaamaksi itse itsensä laittaneiden oppiläksy, tosin ilman sitä oppiläksyä🥱👍

Se vaan, ettei tartte käydä oikeita yksilöitä syyttämään omasta egoismista yms

• Anonyymi

No mulle on ihan sama ei kosketa minua

• Anonyymi

Onko jossakin maassa äärioikeiston ollessa vallassa ollut työläisillä jotakin oikeuksia. Moni varmasti muistaa lauseen "Työ vapauttaa".

• Anonyymi

Loukkaantunut jostain ilmeisesti.

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa. Ja nähtävästi vieläpä oma vika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä vaikuttaa. Ja nähtävästi vieläpä oma vika.

Luuletko oikeasti juontqvasi jonkun asioita auki näissä miehen provoissa? Saad

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko oikeasti juontqvasi jonkun asioita auki näissä miehen provoissa? Saad

Ei sillä oikeesti ole erityisemmin väliä, onko kyseessä provo vai ei, kun nimettömät vaan tarinoi nimettömille. Itsekin vaan kehun täällä maailman ihaninta naista muille anomuumeille. Ei hän kuitenkaan lue niitä juttuja, joten ihan yhtä hyvin menisivät provoista. - sivutyyppi

• Anonyymi

Tuli tosiaan yllätyksenä. Oma tahto ei tarkoita huonoa käytöstä ja pelinaisen elkeitä.

• Anonyymi

Näihin sinun aloituksiin liittyy mies magiaa, jos näitä on moitittu trololoo aamulla niin illalla pari sinun puutaheinää kommenttia muuttaa nämä todeksi näiden tarinallisuuksien kautta elävien lapsellisen toiveikkaissa ajatuksissa 🤔

• Anonyymi

👍👍

• Anonyymi

tuli ihan yllättäin, vai mitä

• Anonyymi

Ei tullut, kun olin tietoinen leijonaemomaisesta luonteestasi jo etukäteen.

• Anonyymi

Täh. Eikö kaikilla myös naisilla kuulu olla ja saa olla oma tahto, toiveet, halut yms

Vaikka olisikin kiltti ihminen, mitä minä ainakin olen ja useimmat tietämäni naiset. Eivät he halua satuttaa muita ihmisiä.

Ja helppo... naisista aina halutaan tehdä vaikeita, vaativia yms vaikka sillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Todellisuudessa kaikki on tutkittu miehillä ja valmistettu ensin miehille. Naisten kivull ei ole väliä. Naisten kuukautiset ja muut on aika vähälle kivunlievitys ja tutkimus näissä asioissa jäänyt.

Oletko ap edes nainen kun tuollaista bullshittiä kirjoitat

• Anonyymi

olen nainen

t. ap

• Anonyymi

KYLLÄ SAATANA! EI ÄÄRI RIKOLLIS JÄRJESTÖNKÄÄN POMO:

Ei pärjäisi sinulle ! 🥷 ne minä osaan tarvittaessa Käsitellä mutta Sinä olet Ainoa laatuaan vielä ikäsi huomioiden olet saman lainen kuin nuoremmat miehet !.

• Anonyymi

Saatto se ol yllätys hänel jos hän etsi itselleen palvelijaa

• Anonyymi

Porno kuningatar

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      7820
    2. Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."

Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2304
    3. Jouluahdistus

Mitä te sinkut teette Jouluna?
      Sinkut
      141
      2285
    4. Se olet todella sinä

En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️
      Ikävä
      130
      2108
    5. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      62
      1598
    6. Olet tosi ihana

Ja rakas.
      Ikävä
      62
      1282
    7. Voitko nainen kertoa

Miksi rakkaus sinua kohtaan ei vain lopu vaikka kuinka yrittää :(
      Ikävä
      62
      1273
    8. Miehelle tämä

Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.
      Ikävä
      128
      1252
    9. Edellinen alotukseni poistui joten

Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.
      Ystävyys
      160
      1203
    10. Jodel ei toimi

Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1202
    Aihe