Eruptionin One Way Ticket soi parhaillaan Classic Hits radiokanavalla. Hyvä kipale, loistava biisi. Vanha klassikko joka toimii yhä. Enpä ole aikoihin sitä kuullutkaan. Klassikko on ajaton kipale. En ymmärrä tyyppejä joille musiikki on kertakäyttökamaa, ainakin radiosta soitettuna.
Rakastan vanhojen hittien tehosoittoa
8
259
Vastaukset
- Anonyymi
Tuokin kappale soi ko. asemalla kerran, jopa kaksi kertaa vuorokaudessa. Ei tuommoiset kappaleet kestä tuommoista kierrätystä. Et ole kuullut aikoihin, eli 12 tuntiin? Minulle riittäisi kerran vuoteen. Mutta eipä tarvitse tuotakaan radiota kuunnella.
- Anonyymi
Kappale on vuodelta 1979. Hyvin on kestänyt kierrätystä.
- Anonyymi
laulaja Precious Wilson nuorena on tossa biisin videossa aikas ihana...♥️
- Anonyymi
Baltimoran Tarzan boy soi radiossa tänään. Ajaton kasarihitti.
- Anonyymi
Ikivahha puhkisoitettu kappale
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikivahha puhkisoitettu kappale
Kerran viiteen vuoteen viitsisi kuunnella tuommoisia, jos edes silloin. Sama kaikille kasari madonnoille, skorppareille ym. oksetuksille, jota Bauerinkin asemat suoltaa monta kertaa vuorokaudessa. Tahti on sama kuin olisi tänään julkaistu. Ongelma lienee sekin, ettei itse kuunnella yhtään omia radioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran viiteen vuoteen viitsisi kuunnella tuommoisia, jos edes silloin. Sama kaikille kasari madonnoille, skorppareille ym. oksetuksille, jota Bauerinkin asemat suoltaa monta kertaa vuorokaudessa. Tahti on sama kuin olisi tänään julkaistu. Ongelma lienee sekin, ettei itse kuunnella yhtään omia radioita.
Klassikoita soitetaan ilmeisesti eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614726Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803177- 472503
- 342345
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘921341PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928