Mun vakio renkaat on 175/65-14 keskireikä on 54milliä ja 4 kertaa 100 pultit ET 47
Olis tiedossa samankokoset renkaat ja vanteet ja sama koko pultteineen ET on 45 että käykö nämä autooni onko tuo vaan milli lukema eikös ET 47 mene enemmän sisäänpäin ja ET 45 ulospäin onko käytännön ero siis Voiko huoletta laittaa alle.
MITES TÄÄ ET LUKU
Anonyymi-ap
3
418
Vastaukset
- Anonyymi
Noin pienellä erolla ei ole merkitystä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18026172E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Yleensä 10 milliä pidetään rajana eli sen yli alkaa tuhoa tulemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315703
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134182- 1962379
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661770Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791696Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351477Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141375En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741355viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241204- 941195