Kannattaako sinun puhua sellaisesta asiasta, mistä toinen loukkaantuu tai ei ymmärrä ollenkaan? Suljen sinut keskusteluista pysyvästi, koska jos et osaa sanoa mitään hyvää toisesta, on parempi olla sanomatta!
Olet estossa, pysyvästi!
9
633
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä palstalta suljet? Millähän keinolla, jos saa kysyä? Ja miten syytät ketään, jos et voi esimerkiksi nimeä laittaa? Mistä kukaan voi tietää, ketä tarkoitat? Ja vielä: onkohan sulla täysi varmuus siitä, kenen tekstejä tulkitset sulle tarkoitetuksi?
- Anonyymi
Sivullinen
Hän kai tarkoittaa puhelimen ja mesen esto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivullinen
Hän kai tarkoittaa puhelimen ja mesen esto.Kyllähän tuosta toisenlaisen käsityksen saa.
- Anonyymi
Hienoja unia
- Anonyymi
Mulle ihan sama kirjoittaako joku mulle. Olen täällä vain ajatustenpurkua varten. En etsi täältä kaveria, ystäbää tai kumppania!
- Anonyymi
Olet rakas.
- Anonyymi
Hermostuuhan sitä kun ei onnistu.
- Anonyymi
Onko enää elämääkään tää voi kysyä?
- Anonyymi
Kysy vain. Vastaankin samantien, että on se.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759