Kävi tuossa pari viikkoa takaperin sellainen tilanne, että oltiin kaverin kanssa polttamassa pilveä sellaisella hylätyllä koululla Johonka sitten yhtäkkiä ajoi tällainen oranssi volkswagen joka näytti aivan paskaiselta ja oudolta eikä ollut edes kauhean hyväkuntoisen näköinen no se ajoi meidän ohitse kun seistiin sellasilla rappusilla just polttamassa ja auto pysähtyy sellaisen seinän taakse ja sieltä kövelee noin 60 vuotiaalta näyttävä mies jonka kävely tyyli sekä käsien pitäminen leveästi oli uhkaavan näköistä no lähdin juoksemaan kaverin kanssa pakoon kun ihmettelimme kuka helvetti tuo on ja että eikai se tule meille jotai nipottamaan vaikka laittomuuksia tehtiinkin jonka tiedän olevan väärin juostessani pakoon tämän kyseisen seinän ohi mihin auto oli jätetty parkkiin tunnen kun yhtäkkiä sivultani kuuluu huutoo ja sieltä hyökkää ihminen suoraan kimppuuni tämä sai minut aivan shokkitilaan ja luulin että meille ollaan tekemässä jotai pahaa no siinä sinne koitin juosta pakoon vain enkä edes katsonut taakse mutta tuo ihminen oli silti minussa kiinni samaan aikaan kun juoksin niin lujaa hän kiinni minussa hän kompuroi omiin jalkoihin ja kaatui en edes koskenut häneen koitin vain suojellakseni itseä lähteä juoksemaan pakoon, mutta tuo kaatui ja ilmoitti siinä vaiheessa olevansa poliisi huomioidaan että heillä oli aivan normaalit vaatteet ja eivät kertoneet että olivat poliiseja siksi lähdimmekin pakoon kun emme tienneet heidän olevan poliiseja no meidät otettiin siinä sitten kiinni ja vietiin asemalle ei tullut kun vain merkintä poliisin tietokantaan kun ensikertaa kiinni no tuota mylhemmin kuulusteluissa poliisi antoi minulle sakon siitä haitan teosta koska kun hän kaatui maahan niin hänellä polvi aukesi, mutta ei se minun vikani mielestäni ollut jos ei ilmoittanut olevansa poliisi vaan hyökkää suoraan kimppuun kuka vain varmasti lähtisi pakoon vieraiden hyökätessä tai tulessa uhkaavasti päin mutta nyt sitten siihen onko tuota sakkoa pakko maksaa minusta ei ole oikeutettua koska en vastustanut mielestäni virkavaltaa siinä mielessä kun en tiennyt että ovat virkavaltaisia hetikun toki sanoivat että ovat poliiseja kun olivat minut kiinni saaneet En pistänyt vastaan ja käyttäydyin asiallisesti ja pyysin anteeksi ja toimin heidän ohjeiden mukaansa onko tämä oikeutettu sakko ?????
Ja poliisit siis väittävät tietenkin että ilmaisivat olevansa poliiseja minä ja kaverini kumpikaan emme kuulleet ja tiedämme ettei he sanoneet olevansa poliiseja vasta kun minut oli kiinni saatu sanoin näin mutta mitä tässä voi tehdä sitten vituttaaaaaa tuota maksaa jos sen joutuu maksamaan
Poliisin antama sakko
9
269
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä lisäten minun käteni aukesi poliisin hyökätessä kun hän kaatui ja piti minusta kiinni horjahdin maahan ja käteni osui siihen asfaltille ja aukesi kunnolla veteen ja ranteeni sattui tämän jälkeen viikon etten voinut kunnolla liikuttaa sitä
- Anonyymi
Täällä voi toki satuilla mitä vain, mutta ei sitä sakon oikeellisuutta sillä perusteella ratkaista, uskooko täällä joku sinua tai ei.
Kyllä se poliisi ilmoittaa olevansa poliisi jo siinä vaiheessa, kun haluaa teidän pysähtyvän eikä vasta kun haraat jo maassa vastaan. Etkä sinä missään shokkitilassa ole ollut. Tuskin ensimmäistä kertaa edes pakosalla touhujasi, jos nyt ekaa kertaa kiinni jäit. Vai sattumaltako vain siviiliautolla liikkeellä olleet siviiliasuiset poliisit juuri teidän höpöheinätouhunne valikoivat juuri sillä kertaa kohteeksi? Ei, liikaa punaisia lippuja tuossa tarinassa.
Joten hattu kauniiseen käteen. Sitten lopetat pössyttelyn ja rupeat käymään taas siellä hylkäämättömällä koululla. Nimittäin tekstisi oli painajainen lukea. Yhdessä virkkeessä ei pitäisi olla lähellekään 40 sanaa, ja sinulla oli suunnilleen sen verran rivejä. Tuolla tavalla, kun vastustat sakkoa, niin lukeminen loppuu kolmannelle riville, ja asiasi jää kertomatta.- Anonyymi
Ikinä en ole joutunut ketään pakoon juoksemaan ja varsinkaan poliisia ja vielä kun ihan ekoja kertoja oli. En ole siis ennen meinannutkaan jäädä poliisille kiinni, mutta vissiinkin tuo paikka oli saanut ilmoituksia jo aiemmin sillä siellä olivat jp muutkin käyneet pössytelemässä jonkinkin aikaa jo. Meidän kohdalle sattui vain huono tuuri, että juuri sillä hetkellä kun olimme siellä niin poliisit ajoivat pihan läpi vain tarkistaakseen paikan.
Siinä vaiheessa kun tuntematon auto pysähtyy viereesi epäilyttävästi aika moni kyllä alkaisi jo miettiä mitäs tässä tapahtuu ja sitten vielä sen jälkeen kun autosta nousee vihaisen näköinen mies, joka näytti juurikin siltä että on hyökkäämässä siksi pakoon lähdimmekin ja 100 varmaa on sen että he eivät ilmoittaneensa olevan poliiseja sen minä ja kaverini voimme todistaa vaikka ei siitä mitää hyötyä taidakaan olla. Poliisit kuitenki väittivät sanoneensa useita kertoja olevansa poliisi jo ennenkin lähdimme juoksemaan joka on kusetusta.
Ja pahoittelut tekstistä en jaksanut nähdä vaivaa hetkeäkään kirjoittaessa tuota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinä en ole joutunut ketään pakoon juoksemaan ja varsinkaan poliisia ja vielä kun ihan ekoja kertoja oli. En ole siis ennen meinannutkaan jäädä poliisille kiinni, mutta vissiinkin tuo paikka oli saanut ilmoituksia jo aiemmin sillä siellä olivat jp muutkin käyneet pössytelemässä jonkinkin aikaa jo. Meidän kohdalle sattui vain huono tuuri, että juuri sillä hetkellä kun olimme siellä niin poliisit ajoivat pihan läpi vain tarkistaakseen paikan.
Siinä vaiheessa kun tuntematon auto pysähtyy viereesi epäilyttävästi aika moni kyllä alkaisi jo miettiä mitäs tässä tapahtuu ja sitten vielä sen jälkeen kun autosta nousee vihaisen näköinen mies, joka näytti juurikin siltä että on hyökkäämässä siksi pakoon lähdimmekin ja 100 varmaa on sen että he eivät ilmoittaneensa olevan poliiseja sen minä ja kaverini voimme todistaa vaikka ei siitä mitää hyötyä taidakaan olla. Poliisit kuitenki väittivät sanoneensa useita kertoja olevansa poliisi jo ennenkin lähdimme juoksemaan joka on kusetusta.
Ja pahoittelut tekstistä en jaksanut nähdä vaivaa hetkeäkään kirjoittaessa tuota.Jjj
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tuntematon auto pysähtyy viereesi epäilyttävästi aika moni kyllä alkaisi jo miettiä mitäs tässä tapahtuu ja sitten vielä sen jälkeen kun autosta nousee vihaisen näköinen mies, joka näytti juurikin siltä että on hyökkäämässä siksi pakoon lähdimmekin ja 100 varmaa on sen että he eivät ilmoittaneensa olevan poliiseja sen minä ja kaverini voimme todistaa vaikka ei siitä mitää hyötyä taidakaan olla. Poliisit kuitenki väittivät sanoneensa useita kertoja olevansa poliisi jo ennenkuin lähdimme juoksemaan joka on kusetusta.
Tahdon sen myös mainita, että en ole mikään huumeiden käyttäjä, mutta täällä Suomessa tuo kannabiksen kokeilu on huomattavasti lisääntynyt etenkin nuorilla niinkuin minäkin olen. Kilttien näköisetkin koulutytöt puolet heistäkin on kokeillut, että asia ei ole niin ihmeellinen, että olisin joku alamaailman rikollinen joka on ennenkin juossut narkuun poliiseja. Olen vain tavallinen nuori joka harrastaa jalkapalloa korkealla tasolla ja sielläkin vähintään puolet ovat testanneet.
Ja pahoittelut tekstistä en jaksanut nähdä vaivaa hetkeäkään kirjoittaessa tuota. - Anonyymi
Siinä vaiheessa kun tuntematon auto pysähtyy viereesi epäilyttävästi aika moni kyllä alkaisi jo miettiä mitäs tässä tapahtuu ja sitten vielä sen jälkeen kun autosta nousee vihaisen näköinen mies, joka näytti juurikin siltä että on hyökkäämässä siksi pakoon lähdimmekin ja 100 varmaa on sen että he eivät ilmoittaneensa olevan poliiseja sen minä ja kaverini voimme todistaa vaikka ei siitä mitää hyötyä taidakaan olla. Poliisit kuitenki väittivät sanoneensa useita kertoja olevansa poliisi jo ennenkuin lähdimme juoksemaan joka on kusetusta.
Tahdon sen myös mainita, että en ole mikään huumeiden käyttäjä, mutta täällä Suomessa tuo kannabiksen kokeilu on huomattavasti lisääntynyt etenkin nuorilla niinkuin minäkin olen. Kilttien näköisetkin koulutytöt puolet heistäkin on kokeillut, että asia ei ole niin ihmeellinen, että olisin joku alamaailman rikollinen joka on ennenkin juossut narkuun poliiseja. Olen vain tavallinen nuori joka harrastaa jalkapalloa korkealla tasolla ja sielläkin vähintään puolet ovat testanneet.
Ja pahoittelut tekstistä en jaksanut nähdä vaivaa hetkeäkään kirjoittaessa tuota.
- Anonyymi
Joo, aloittajalla on nyt 30 päivää aikaa miettiä mitä tekee, valittaa, tai maksaa sakko.
Luultavasti käräjillä tulisi takkiin ja lisää maksettavaa. - Anonyymi
Oliko kytillä huumeet vähissä, päättivät ryöstää lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2796142Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651979- 1801760
- 1191231
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141195Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181601093Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41981RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49951Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288942