Murskaava itsesyytös

Anonyymi-ap

Minulla on jäätävät itsesyytökset siitä että teetätin koirallani viidennen pentueen, tiheällä syklillä. Vasta jälkikäteen selvisi että koiralla ollut raskauden aikaista diabetestä johon se akutisoitui sitten, ja sairastui niin vakavasti että kuoli sairaalassa. Ei auttanut mitkään rahat pelastamaan.
Minulla ollut pari vuotta vakavia henkisiä vastoinkäymisiä ja uskon niiden johtaneen siihen ettei pääni toiminut tuossa tilanteessa kun päätin tehdä sen viimeisen pentueen.
Kyseinen koira on minulle ollut aina maailman rakkain. En voi ymmärtää miksi toimin kuten toimin, ja siitä seuraa nyt tämä että menetin rakkaimpani.
Kärsin murskaavista itsesyytöksistä ja ahdistuneisuudesta. Mikään ei voi minua auttaa..

2

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen pahoillani koirastasi, rakkaastasi.
      Itsesyytökset eivät ole ikinä mitenkään mukavia, mutta niistä on mahdollista päästä yli.
      Yritä keskittyä niihin pentuihin nyt, kun ei ole enää emo elossa.
      Kerroit koirasi raskauden ajan diabeteksestä, niin eikö koiralla ollut muuten diabetestä, ennen raskautta ?
      Koska jos oli jo aiemmin, voi olla, että sama tilanne olisi siltikin ollut joskus edessä.
      Etkä ollut tosiaankaan voinut tietää, että koiralla oli se diabetes, niin eihän se voi olla sinun vikasi, että kävi niin kuin kävi. Olisit varmaan tehnyt jotain toisin, jos olisit tiennyt. Tietämättömyyden takia ei voi itseään syyttää.
      Joskus sairaudet ovat sen verran pahoja, että seuraa pahin mahdollinen, sekä ihmisillä kuin eläimilläkin. Ja se on aina surullista.

Jos ei muu auta, niin yritä jutella mieltäsi painavasta asiasta jonkun kanssa. Se saattaisi helpottaa.
      Ja varmasti löydät itsellesi uuden koiran, jos niin haluat, ja voit oppia rakastamaan sitä.
      Tsemppiä sinulle, ja voimia !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe