Monissa muissa maissa autoissa on ledit. Siksi valovalmistajilla on yhä vähemmän mielenkiintoa noihin halogeenien tilalle sopiviin led-polttimoihin.
Suomi on viimeisiä takapajuloita, missä on vielä halogeeneilla varustettuja autoja liikenteessä.
7
325
Vastaukset
- Anonyymi
Halogeenit on järkivalinta!
- Anonyymi
Halogeenien tilalle asennettavat ledit ovat laittomat. Tuottavat hirmuisen määrän hajavaloa joka häikäisee vastaantulijoita. Olis syytä poliisin puuttua näihin ja ottaa kilvet pois. Kotiin vain hinausauton kyydissä.
- Anonyymi
Audiin xsenon vaihto 750€ ja varattava vaihtoaika koko umpiolle.
Autoon jossa halogeenipoltin alk.3.50€ ja vaihtoaika 1min. itse tehden.
Kyllä, se vaan tyhmää maksaa liikaa! - Anonyymi
Onko ledien sallittu reherenssi noussut verrattuna halokeeniin ?
- Anonyymi
Se kirjoitetaan halogeeni. Reherenssi on sama.
- Anonyymi
Ei valmistajat ole kiinnostuneet halogeeneja korvaavien ledien suunnitteluun, koska autonvalmistajat suunnittelevat täysin omanlaiset ledvalaisimet, jotka toimivat myös auton ulkonäköä parantavina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713