Monissa muissa maissa autoissa on ledit. Siksi valovalmistajilla on yhä vähemmän mielenkiintoa noihin halogeenien tilalle sopiviin led-polttimoihin.
Suomi on viimeisiä takapajuloita, missä on vielä halogeeneilla varustettuja autoja liikenteessä.
7
373
Vastaukset
- Anonyymi
Halogeenit on järkivalinta!
- Anonyymi
Halogeenien tilalle asennettavat ledit ovat laittomat. Tuottavat hirmuisen määrän hajavaloa joka häikäisee vastaantulijoita. Olis syytä poliisin puuttua näihin ja ottaa kilvet pois. Kotiin vain hinausauton kyydissä.
- Anonyymi
Audiin xsenon vaihto 750€ ja varattava vaihtoaika koko umpiolle.
Autoon jossa halogeenipoltin alk.3.50€ ja vaihtoaika 1min. itse tehden.
Kyllä, se vaan tyhmää maksaa liikaa! - Anonyymi
Onko ledien sallittu reherenssi noussut verrattuna halokeeniin ?
- Anonyymi
Se kirjoitetaan halogeeni. Reherenssi on sama.
- Anonyymi
Ei valmistajat ole kiinnostuneet halogeeneja korvaavien ledien suunnitteluun, koska autonvalmistajat suunnittelevat täysin omanlaiset ledvalaisimet, jotka toimivat myös auton ulkonäköä parantavina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572307Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60823- 64772
- 24755
- 55753
- 46736
- 10698
- 54676
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68643